Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at det er utallige tråder om ekser her, men jeg håper likevel at noen tar seg tid til å lese og svare.

Min eks dumpet meg i mai, noe som var ufattelig tungt for meg da jeg samtidig var inne i en tung periode i livet. Jeg oppførte meg veldig desperat ovenfor han og prøvde å vinne han tilbake. Til slutt ble vi "venner- for-å-se-hvor-det-går-igjen".

Han fikk seg jobb et annet sted i landet, og måtte flytte. Her bestemte han seg for at det ikke var noe mer mellom oss, det funket ikke. Han virket oppriktig lei seg når vi sa hadet, og han gråt.

Han har hele tiden hatt lyst til å være venner og beholde kontakten, men jeg har vært usikker på om jeg vil dette pga. sterke følelser for ham. Jeg har brutt kontakt flere ganger.

Innimellom har det tikket inn fine meldinger, og han har også ringt midt på natten. Han skriver ting som at jeg er så kul å henge med, en herlig person og forbanna nydelig, blant annet. Og at han savner meg.

Etter mye frem og tilbake har jeg gitt litt etter, da jeg fortsatt har sterke følelser for ham og fortsatt helt innerst ønsker at det skal være oss igjen. Han har vært i hjembyen min over nyttår for å feire med gamle venner herifra, og han har vært hos meg på besøk 2 ganger.

Den ene kvelden hadde vi filmkveld, og vi hadde det veldig hyggelig( noe vi alltid har sammen).Han skrev melding tidligere den dagen at han gledet seg til dette. Jeg fikk også unnskyldet for min oppførsel tidligere, noe jeg tror han setter pris på. Jeg merket denne kvelden at han ofte var "bortpå" meg med en hand, arm eller noe. Han gav meg kompliment og en skikkelig godklem(som når vi var sammen) før han dro. Jeg sa jeg var glad i han før han gikk, og han sa det samme tilbake. Han var på gråten..det både så og hørte jeg..Han var lei seg for at han skulle dra igjen.

Han snakker ofte om at han vil være i "min by" jevnlig i sine friperioder, og at han vil treffes og henge sammen. Jeg spurte han om han var over meg når han var her, og det sa han at han ikke var helt, men at han vil komme over meg fordi vi ikke kan være sammen pga. avstand, men at dette ikke er noe han styrer selv.At det beste er om han kommer over meg. Det er også lett å se på ham at han bryr seg mer enn han sier.,

Når han er hjemme eller på jobb har vi lite kontakt, jeg har jo sagt at jeg vil ha det sånn. Og nå tar jeg meg selv i å se på mobilen hele tiden om det har tikket inn en sms fra han..som jeg elsker så høyt..

Det ble nok et litt rotete og langt innlegg, men spørsmålet mitt er vel rett og slett hvorfor han vil henge med meg når han har følelser for meg men sier at han vil komme over meg? Hvorfor gir han ikke helt slipp? Finnes det fortsatt et håp for oss om jeg gir han tid, eller blir jeg brukt som et fristed og en pause i hverdagen når han er her på "ferie"? Burde jeg bryte kontakt for hans del, så han kommer ordentlig over meg? Eller burde jeg holde fast i håpet om at han skal innse at det kan fungere? Skal jeg være der som venn å vise han at jeg fortsatt er jenta han falt for? Eller vil jeg plutselig få et slag i trynet fordi han har truffet en ny..?

Jeg vet at det er vanskelig å svare på slike ting, da ingen kan vite hva han tenker og føler..Men er det noen som har lignende erfaringer, og kan gi meg noen tips og råd på vei så setter jeg ufattelig stor pris på det!

Takk <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er vanskelig å fi slipp på personer man er vant til å ha rundt seg. Jeg vet du sitter å leter etter tegn i oppførselen hans som sier at han vil komme tilbake til deg, det tror jeg desverre ikke skjer. Han er gla i deg og syns det er vanskelig å fi helt slipp selv om han ikke vil være i et forhold med deg. Jeg har både vært i dine sko og i hans sko selv

Skrevet

Det er nok akkurat det jeg gjør, og det er derfor jeg trener ærlige synspunkter og meninger fra personer som ikke kjenner meg eller oss.

Jeg er veldig glad i ham og vil at han skal ha det bra. Det jeg ser da er at det beste jeg kan gjøre for han er å slutte med kontakten, også får heller jeg ta en ny runde med kjærlighetssorgen..

Skrevet

Det er alltid vondt å gi slipp, særlig når du må gjøre det igjen. Men det vil bli bedre etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...