Gjest Poirot Skrevet 12. mars 2004 #1 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg har kjøpt Ditt Bryllup og Bryllupsmagasinet. Visste på forhånd at det var mye rekalem og dårlige artikler, men det er greit, for jeg trengte de mest for å se på bilder. Like fullt må jeg si meg overrasket over en del ting. Ditt bryllupp reklamerer (bla i Bill. mrk. Bryllup) med at det inneholder ALT; hårtips, blomster, kjoler osv. Ingen av bladene har noe særlig om hår, kun 3-4 sider til sammen. Og ikke ETT bilde viser en brud med kort hår. Det er lite bilder av blomsteroppsatser og brudebuketter. det er lite bilder av undertøy, ingenting om tips til fotografering. Lite (ingenting) om sminke. Ditt bryllup har en teit billedserie med Marion Ravn i skikkelig hippe brudekjoler (som ikke JEG vil ha!). Ingen omtaler borgerlig bryllup og antrekk som passer for de som ikke vil ha stor hvit kjole. Ingen har bilder av kjoler til normale folk med vekt over 55 kg. Derimot en mengde dustete småartikler om vissvass, skrevet med dårlig ortografi. (og heldigvis en god del bilder av rekalmebrudekjoler) Skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 12. mars 2004 #2 Del Skrevet 12. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 12. mars 2004 #3 Del Skrevet 12. mars 2004 Heilt enig! Eg fekk eit bryllaupsblad (Ditt bryllup?) hjå svigerinna mi (dei gifta seg året før oss, og av ein eller annan grunn følte ho for å gi meg det bladet etter at dei var gifte... ikkje at me hadde konkrete bryllaupsplanar då...) I alle fall - eg kikka litt i det då me begynte og planlegge bryllaup, men kan trygt seie at ikkje ein einaste av idèane til bryllaupet vårt vart funne der! Ingen kjolar i den stilen eg ville ha, ingen frisyrar eg kunne tenkt meg, berre rare bukettar, og ein masse teit svada. Og 80 % reklame... Desse blada sel vel i grunnen fordi dei fleste gifter seg berre ein gong, og difor skadar det salet deira mindre at innhaldet ikkje svarer til omtalen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 12. mars 2004 #4 Del Skrevet 12. mars 2004 Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. mars 2004 #5 Del Skrevet 12. mars 2004 Desse blada sel vel i grunnen fordi dei fleste gifter seg berre ein gong, og difor skadar det salet deira mindre at innhaldet ikkje svarer til omtalen... Godt poeng! Ditt bryllup kommer ut en gang i året. Tar det virkelgi 1 år å lage det bladet? Skulle tro det var marked for ulike sesonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 12. mars 2004 #6 Del Skrevet 12. mars 2004 Ditt bryllup kommer ut en gang i året. Tar det virkelgi 1 år å lage det bladet? Neida, dersom du har tatt en titt på tidligere utgaver vil du se at de har lagt inn de samme "standard" artiklene, men byttet ut bildene og annonsene. Kjøp heller utenlandske brudeblader, synes noen av de svenseke er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 12. mars 2004 #7 Del Skrevet 12. mars 2004 Helt, helt enig. For noe tulliball!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S. Jeg har også kort hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. mars 2004 #8 Del Skrevet 12. mars 2004 Enige med dere! Jeg har kjøpt disse bladene en del ganger nå(har hatt bryllupsdilla noen år :oops: ) og de er faktisk ikke så veldig bra! (jeg kjøper de visst alikevel da..) Men enige i at de utenlandske er myyyye bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. mars 2004 #9 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg ville liksom ikke kjøpe de utenlandske, for jeg tenkte at det var mye der som ikke var relevant for meg, i og med at jeg ikke skal bestille masse på internett osv. For meg er det hår, blomster, kjole evt sminke som er vikitgst, samt kanskej noen reisereportasjer. Hva anbefaler dere av utenlandske da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 12. mars 2004 #10 Del Skrevet 12. mars 2004 Veldig enig når det gjelder ditt Bryllup og Bryllupsmagasinet! Nå har jeg ikke kjøpt årets utgaver (og kommer ikke til å gjøre det), men jeg fikk begge i fjor og var overrasket over mange ting: -utrolig mye reklame og sammenblanding av redaksjonelt stoff og reklame (sko- og brudebukettreportasjene i Ditt Bryllup var ren reklame, og en "reportasje" om undertøy var utelukkende satt sammen av reklamebilder!) -masse skrivefeil. særlig i Bryllupsmagasinet, men også i ditt Bryllup. En venninne av meg (som er journalist) synes sammenblandingen av artikler og reklame i Ditt Bryllup var såpass drøy at hun sendte en mail hvor hun påpekte dette og lurte på om de kunne redegjøre for sitt forhold til Tekstreklameplakaten (tror jeg det heter...). Hun fikk aldri noe svar fra Miss Mona... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 12. mars 2004 #11 Del Skrevet 12. mars 2004 Har også kjøpt disse bladene og er skuffa over innholdet. Likte best bryllupsmagasinet. Men fant lite fornuftige artikler i ditt bryllup.. Føler ejg har sløst bort penger. Det jeg er ute etter er som dere tips til hårpynt, undertøy og ev bordpynting.. Ikke en masse tulliball som det var avbildet der. Kunne like gjerne lest reklamebladene som dukka opp i posten. Like interessant som bryllupsbladene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henri Skrevet 12. mars 2004 #12 Del Skrevet 12. mars 2004 Kunne ikke vært mer enig en i det som Poirot sier.. Det er den dyreste reklamen jeg noen gang har kjøpt. Har i grunnen gitt opp disse bladene, og heller begynt å lete rundt på nettet viss det er noe jeg lurer på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. mars 2004 #13 Del Skrevet 12. mars 2004 Bladene svarer ikke til forventningene nei og det er mye bedre å lete rundt på nett for da finner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 12. mars 2004 #14 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg ble også veldig skuffet over disse bladene. Ditt bryllup syntes jeg var det klart dårligste enda det var dyrest. Håpet å finne tips til frisyre og hårpynt, men der ble jeg skuffet, gitt. Synes jeg har fått mye flere nyttige tips her inne enn i disse bladene. Mange her er veldig flinke til å finne linker til relevante ting(buketter, hårfrisyrer osv.)når noen lurer på noe, og det synes jeg er kjempefint! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 13. mars 2004 #15 Del Skrevet 13. mars 2004 -utrolig mye reklame og sammenblanding av redaksjonelt stoff og reklame (sko- og brudebukettreportasjene i Ditt Bryllup var ren reklame, og en "reportasje" om undertøy var utelukkende satt sammen av reklamebilder!) Jeg reagerte også på dette. Det var stoff som de redigerte som om det var artikler, men var rein reklame. Dette i tillegg til mye skrivefeil og gjentakelse av det samme stoffet år etter år (har arvet noen blader) gjør at jeg nå ikke kjøper dem - i en stille protest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. mars 2004 #16 Del Skrevet 13. mars 2004 Hvis vi alle slutter aa kjope dem gaar de kanskje konk...eller tar hintet og lager noe skikkelig lektyre for bruder. Spre budskapet, jenter! Hilsen en som foretrekker You and Your Wedding, Modern Bride m fl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 13. mars 2004 #17 Del Skrevet 13. mars 2004 Helt ening de imopnerer ikke akkurat med tanke på at redaksjonen har flere mnd på seg å lage disse bladene. Dessuten står det jo det samme i alle sammen, nummer etter nummer. Til og med skrivefeilene beholder de!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvira Skrevet 16. mars 2004 #18 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg går imot strømmen når det gjelder dette temaet, jeg! Jeg er veldig fornøyd med Ditt Bryllup, som jeg har kjøpt de siste årene. Særlig 2004-utgaven, som er større enn noensinne, og koster fortsatt bare 80,-! Alle annonsørene i bladet er jo der til inspirasjon og ideer, så i mine øyne er det bare bra med variasjonen bladet viser. Bryllupsplanleggeren bakerst i bladet er jo bare genial, særlig med tanke på at du kan finne leverandører i ditt nærmiljø! Her får man jo alt man trenger når man skal begi seg ut på det praktiske når det gjelder bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lothlorien Skrevet 16. mars 2004 #19 Del Skrevet 16. mars 2004 Jobber du i Ditt Bryllup eller noe sånt??? Hvert eneste innlegg du har nevner du dem og gir positiv omtale om det meste. Mener ikke å være ekkel. Jeg er bare nysgjerrig. Hvis ikke får du bare unnskylde. I tilfelle er det jo flott at du har funnet et blad DU er fornøyd med. Jeg har selv kjøpt nyeste utgave og ble i grunnen skuffet. Det eneste som er verdt å ta med seg er reklamen som er fin til ideer samt de 10 siste sidene med bryllupsplanlegger og leverandøroversikt. For min del var i tillegg denne meget mangelfull. Savnet MANGE annonsører på bryllup i mitt distrikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 16. mars 2004 #20 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg synes slett ikke 80 kroner er billig når det er så mye reklame (som Ditt Bryllup får betalt for) og så mange resirkulerte saker i bladet! Elvira, jeg lurer på en ting: av ni innlegg du har skrevet hittil handler alle unntatt ett om Ditt Bryllup og hvor bra blandet er, og med linker til hjemmesiden deres... Jobber du der, eller er du bare veldig fan??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå