Gå til innhold

Klær fra Hollister og Abercrombie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et par spørsmål! :)

1. Hollister er jo billigere enn Abercrombie - er kvaliteten på sistnevnte bedre? Har noen plagg fra Hollister, og de har blitt nuppete etter kun et par vask.

2. I noen av jeansene har de ikke bare 00, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6 osv. i størrelsene, men også S, R eller L bak størrelsestallet. Jeg er ganske sikker på at dette har med lengden å gjøre(?), men hva er lengst/kortest osv? Mener å ha funnet ut av det tidligere, men finner det ikke nå. R er vel regular, kanskje?

Anonym poster: 123c244fc74e44564973d728df2c7afb

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Har noen plagg fra Abercrombie, og synes kvaliteten varierer. Noen plagg ble stygge ganske fort (tror det var en top i et tynt, velurlignende materiale...), mens enkelte har holdt seg fine overraskende lenge. Tenker spesielt da på hettegenserne og kosebuksa som jeg praktisk talt bor i hjemme. Kan ikke sammenligne med Hollister da jeg ikke har noe derifra, men Abercrombie fortjener absolutt en titt om du er i f.eks usa pga. prisen der. Størrelsene på Abercrombie er litt små da, sånn at du vet det. Det gir jo mening at small er smal, regular er regular og large er large. Tror det går på lengde, ja?

Skrevet

S, R, L -> går på lengden på buksene. Short, Regular, Long.

Har klær fra begge merker, helt lik kvalitet. Mener at hollister på en måte er undermerket til AF? Men er ikke helt sikker. De har hvertfall samme eiere. Designet på klærne er jo helt identisk med AF, bare en annen logo :) Jeg har jeans derfra, veldig fornøyd med de. Og litt t-skjorter, hettegensere og joggebukser. Hatt de hvertfall i to-tre år, like fine enda.

Skrevet

Jeg har masse klær fra Abercrombie, og har alltid foretrukket dem fremfor klærne til Hollister. Litt rart egentlig, for jeg mener også at kvaliteten er akkurat lik... Har hørt at Abercrombie liksom skal være fra østkysten, og Hollister fra vestkysten, men er usikker på om dette stemmer.

Liker også godt klærne fra Gilly Hicks, som på en måte er damemerket i kjeden:-)

AnonymBruker
Skrevet

"Hollister Co., sometimes advertised as Hollister or HCo., is an American lifestyle brand by Abercrombie & Fitch Co. The concept was originally designed to attract consumers aged 14–18, at a lower price point than the parent brand[2] through itsSoCal-inspired image and casual wear."

Fra wikipedia.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hollister_Co.

Anonym poster: 111f93e4df2370b99f2d1d34e1a02470

Gjest Glorificus
Skrevet

Vil bare nevne om størrelsene, siden du har fått svar på de andre tingene, at jeg ikke er enig i at klærne er små i str - iallfall ikke buksene. Må alltid ned minst én str når jeg kjøper A&F-jeans.

Ellers, stort sett fornøyd med kvaliteten på klærne fra A&F, Hollister og Gilly Hicks. Kjøper man det i USA er det jo grisebillig, nesten verdt de lange køene utenfor butikkene.

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er passformen på buksene derfra? Har tenkt å kjøpe en bukse med litt stretch i, og er usikker på om jeg skal ta den den størrelsen jeg vanligvis bruker. Ser på målene i livet(i inches) at jeg antagelig kan gå en størrelse ned, men litt usikker på hvordan den blir over rumpa...

Anonym poster: 61b6f68c82c654d0dcd4e003d2e4fd19

Skrevet

Jeg bruker min vanlige størrelse.

AnonymBruker
Skrevet

Ok! :) Buksa jeg vurderer å kjøpe er litt "stretchy", så jeg er redd den vider seg mye ut...

Anonym poster: 61b6f68c82c654d0dcd4e003d2e4fd19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...