Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva legger dere i begrepet oppmerksomme menn?

Har lagt merke til at flere kvinner bruker dette utsagnet uten å oppgi hva de mener med det.

For å gi et best mulig svar på spørsmålet: Hva legger dere i en ikke oppmerksom mann?

Anonym poster: 27e885dd62ed456801316fa86b8bd153

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen oppmerksomme kvinner her? Som kan svar på spørsmål nr.1... :lete:

Anonym poster: 27e885dd62ed456801316fa86b8bd153

• Liker 1
Skrevet

Relvativt oppmerksom kvinne, som liker relativt oppmerksomme menn! :vinke:

Det jeg legger i oppmerksom mann er at han følger med på hva vi snakker om, hva som berører meg, engasjerer meg, skremmer meg. Han må generelt gjøre en aktiv jobb for å lese meg. Han trenger ikke se om jeg har på meg en ny øyenskygge eller at det er lenge siden jeg har brukt en kjole.

En mann som ikke er oppmerksom er vel det motsatte. Han leser ikke meg som person, og aner ikke hvordan jeg føler det angående ting med mindre jeg sier klart og tydelig ifra selv.

Misforstå meg rett, jeg er absolutt for kommunikasjon, og jeg blir gal av mennesker som forventer at "their significant other" skal være tankeleser, men jeg mener likevel at du bør kunne lese om en person er engasjert, lei seg, glad, betatt osv.

Oppmerksomme menn for viderekommende er jo å vite hva som trigger positive reaksjoner, å gjenta dem. Vet jeg at mannen min blir veldig glad av å få en kopp kaffe i hånda i det han kommer inn på kjøkkenet om morgenen, da gjør jeg det.

• Liker 1
Gjest Mr. Tråden
Skrevet (endret)

Takk for et flott, utfyllende og alle tiders oppmerksomt svar! :blomst:

Det var ganske forventet, men det har vært mer gjetning fra min side. Kommunikasjon er viktig, i sær om den andre er utydelig i sitt uttrykk. En god miks er et godt triks. Less is more.

P.s. T.s, her. :takke:

Endret av Mr. Tråden
Skrevet

pene sko 1 og 2, -skal dere ikke svare?? Forklar hvordan dere er oppmerksomme, for jeg kan tryggt si dere er det. I hvert fall mot meg. Veldig koselig. Oppfordrer alle til å lese det de svarer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...