AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Ok, så jeg har en venninne som jeg har hat følelser for omtrent siden jeg møtte hun. Og i det jeg anerkjente for meg selv at jeg var forelsket, så fikk hun seg type, og jeg var nødt til å legge følelsene mine på is. Etter hvert som tiden gikk, ble hun singel igjen, og jeg merket igjen at følelsene mine for hun blusset opp, men tenkte at jeg kunne ikke bare hive meg på hun rett etter et brudd. Så når jeg endelig følte at tiden var inne, og jeg hadde klart å manne meg opp, fikk jeg se at hun hadde fått seg ny kjæreste, og igjen, så begravde jeg følelsene mine. Cirka et år gikk, og de slo opp med hverandre, og følelsene dukket enda en gang opp. Og jeg merket at jeg ønsket mer enn noen gang at hun skulle bli min, så jeg mannet meg opp nok til å spørre henne ut, men, as luck would have it, så ble hun sammen med fyren igjen dagen før jeg hadde tenkt å spørre henne ut. Følelsene mine for henne er bare blitt enda sterkere for hver gang, og jeg kjenner at hver gang jeg er med henne, tenker på henne o.l. så blir jeg bare mer og mer glad i hun, og mer og mer forelsket. Jeg kommer selvfølgelig aldri til å prøve å ødelegge for forholdet hennes med typen, men jeg finner det utrolig vanskelig å være på stand-by modus. Vi har alltid hatt en spesiell kjemi, og jeg merker det enda nå når hun er sammen med typen. Jeg aner ikke lengre hvordan jeg skal håndtere dette, for selv om hun har type og jeg ikke har tenkt å ødelegge noe for min beste venninne, så ønsker jeg heller ikke å gi opp. Alle tips er velkomne =) Anonym poster: 6908bf301ba9e786130c48227b21ada4
Gjest Mr. Tråden Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Du kommer til og måtte vente og vente og vente. Hun får seg type ofte, og du er bare en venn for henne. Bli forelsket i noen andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå