Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Har vært et år med av og på med min tidligere samboer, og far til mitt barn nå. For et par uker siden fortalte eg at eg trengte å lande på noe med oss, uten å signalisere hvilken retning. Eg sa at vi burde ta en prat og han sa seg enig, men tok ikke noe videre iniativ til det. Nå har det gått ei uke, og praten har uteblitt, og han har trekt seg unna. Noe eg har godtatt, men misliker. Vet at han er i tenkeboksen, og vurderer å gå videre (vi har noen store uenigheter, som eg tror vi vil kunne komme til enighet om men vi må prate ut, og det er i hans øyne farlig) og vet også at han har sterke følelser for meg. Eg har absolutt ikke hengt over mobilen, slik mange kanskje hadde gjort i min situasjon, og tenker nå at det beste kanskje er å trekke seg enda mer unna enn han, i håp om at han vil miste litt kontrollen på hvor eg står. Det var nok eg som flørtet mest og viste størst interesse på slutten, så da han trakk seg unna følte han seg nok trygg på at eg 'sto i porten og ventet' Eg sa også, at om han var helt sikker på at han ikke ville mer, så var det ikke vits i noen prat, men da sa han at han hellet mot 'en ting' men var ikke helt sikker. Min erfaring er at om en mann går i tenkeboksen, så er det smartest å la han være i fred, til han er ferdig. Tror ikke det vil hjelpe om eg kommer med fine /flørtete meldinger. Det vil sikkert bare ha motsatt virkning - eller tar eg helt feil?
Havbris Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Dere er voksne, dere har barn sammen og dere må prate om hva dere vil videre. Dere er forbi stadiet der dere kan drive med spill. Greit at han trenger litt tid på å tenke - men kan han ikke tenke sammen med deg? Å snakke sammen er å utveksle tankene sine.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Du har helt rett. Ikke gi han oppmerksomhet, og hvis du møter han på gata f.eks, så vær hyggelig, gi han en klem, stryk han to ganger på ryggen, men Ikke gi uttrykk at du vil ha han. Da viser du likegyldighet, og det hater vi( jeg) menn. Men ikke fortell dette til noen da Anonym poster: 20e68113959f59b306ecd18c8f2d2afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå