Gå til innhold

Lindex = små i størrelsene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så akkurat nærmere på en nattkjole jeg fikk til jul, og jeg fikk så grundig hakeslepp at jeg laga hull i gulvet! Kjolen sitter akkurat passe, ikke slakk, ikke stram. Men kjolen er i 44/46! Tilsvarer ikke det XXXL? Eller har jeg surra med størrelsene her?

Har 36-38 i mine andre kjoler.

Anonym poster: d8ad1d11f01d22f15d73c9ec6da5de7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

44/46 er vel XL (evt XXL, sånt varierer)

Synes noen av Lindex sine klær kan være litt små i størrelsene, men fra 36/38 til 44/46 var nå temmelig drøyt da. Og særlig med nattkjole, de skal jo gjerne være litt romslige. Kanskje feilmerking (eller så har du spist mer ribbe i jula enn du var klar over, hehe)

Men bra at den passet da :)

Tror jeg ville vært såpass nysgjerrig at jeg hadde besøkt en Lindex-butikk og spurt om det var riktig.

Har aldri hørt om pølseskinn-nattkjoler, tviler på at noen ville syntes det var komfortabelt..

Anonym poster: cfaaa57ec562aa96c1d4e7789b57514a

• Liker 1
Skrevet

Syns Lindex er veldig romslige i størrelsene. Kan bruke small selv i en del ting her. Er nok feilmerking.

Skrevet

Har også det inntrykket at de er store i strrl, finner ikke ofte noe som sitter fint der.

Skrevet

Synes Lindex og Kappahl er størst i strl :S

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk størrelsene til Lindex er store..

Anonym poster: f07fdf3b9cbebce5a2d9b4075b2a153b

Gjest Funky Punk
Skrevet

Det må nok være feilmerking :)

Jeg er stor og på Lindex må jeg nesten alltid ned i størrelse på klær for at de skal passe.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her:

Jeg har også alltid syntes at Lindex er litt større i størrelsene, så synes det var litt rart at den var så liten i 44/46. Og for en gang skyld har jeg faktisk ikke lagt på meg i jula heller, så da blir det jo enda rarere:P Men samtidig som den sitter fint på kroppen så er den pittesmå for puppene. Måtte hatt en A eller B for å få plass der inni:P

Anonym poster: d8ad1d11f01d22f15d73c9ec6da5de7e

Skrevet

Høres ut som en feilmerking.

Jeg synes størrelsene på Lindex er gigantiske, ingenting passer. Det samme gjelder KappAhl.

Gjest Borghild
Skrevet

Må være feilmerking. Jeg syns også størrelsene på Lindex og KappAhl er gigantiske. Ingenting passer. Bruker XS/S og 34/36 på H&M og andre steder.

Gjest gressløk
Skrevet

Jeg synes Lindex er store i størrelsen, jeg. I forhold til mange av de andre kjedebutikkene. Har derfor veldig sjeldent kunne kjøpe noe der etter at jeg ble voksen, fordi ting rett og slett ikke passer i XS, slev om det passer fint over alt ellers.

Skrevet

Jeg syns at de fleste klærne fra Lindex er veldig romslige. Men det er enkelte plagg som rett og slett bare er sydd sånn at de er ekstremt små. Det gjelder ikke bare klær fra Lindex, men fra andre steder ellers også. Jeg bruker som regel M i str, men har enkelte ganger måtte kjøpt klesplagg i L eller XL fordi M er smått. Vet ikke om dette er feilmerking, eller om det bare er plagget som er sydd sånn, men har inntrykk av at det er ganske vanlig. Så jeg syns ikke du skal tenke så mye over det. :)

Skrevet

Synest også at Lindex er litt store i størrelse. Må alltid gå ned i størrelse når jeg bestiller derifra - ellers er jeg meget førnøyd med klær jeg har bestilt der. Har ikke returnert noe enda, og har sikkert handlet for minst 5000 i 2012. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er garantert feilmerking, jeg synes også Lindex har store størrelser. Og jeg bruker stort sett samme størrelse i omtrent alle butikker.

Anonym poster: 5d911f0f3ae9c3130d2108eec42abab9

Skrevet

Vil bare si at Lindex faktisk har olabukser som er veldig fine på . Fant 2 stk i fjor på salg som heter Lean. Veldig fine på, plass til rumpe og lår og middels høye på livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...