AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Han er fast bestemt på at det er sluket på badet han skal drikke fra. Han drar av lokket og stikker hodet langt nedi for å prøve å slurpe i seg noen dråper. Tviler på at det er der han finner den beste vannkvaliteten, men sikkert et spennende sted å "finne" vann. Har prøvd å sette vannskåler forskjellige steder her, og brukt forskjellige skåler. Sørget for ren skål med rent vann. Han drikker av disse hvis han blir tørst nok og jeg lukker døra inn til badet, men jeg innbiller meg at han er mer tørst enn han vil "innrømme" og at han lar være å drikke når han egentlig skulle drukket. Han drikker generelt lite, av det jeg ser og får med meg. Hvordan løser dere dette, hvis dere er i samme situasjon? Ser helst at han drikker fra andre steder enn sluket. Der er det vel både såperester og andre ting han ikke har godt av. Vannet fra vaskemaskinen havner også ned i sluket. Anonym poster: e68289286f5f44f5e6154af9f7243bcb
Gjest Lille-pus Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Easy peacy: Sett vannskålen oppå risten over sluket. Gjett hvor vannskålen på badet hos 'oss' står hen, og gjett to ganger på hvorfor den står der ? 2
fruBeist Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Om tipset til Lille-pus ikke funker (min Elvis er så sta at han hadde fått flytta vannskåla for å drikke ut av sluket) så kan du bløte opp tørrfór i vann. Så får han i alle fall i seg væske. Lykke til, og fortell oss gjerne hvordan det går 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Easy peacy: Sett vannskålen oppå risten over sluket. Gjett hvor vannskålen på badet hos 'oss' står hen, og gjett to ganger på hvorfor den står der ? Jeg gjorde det tidligere i kveld. Han fikk av lokket, under skåla, men skåla klarte han ikke å fjerne. Smakte litt på vannet i skåla, og så gikk han derifra. Han er ikke veldig keen på bløtt fór. Han er faktisk så sær at han ikke liker våtfór-laks engang, han bare sleiker av den geléen eller hva det er. Men annet våtfór spiser han gjerne. Anonym poster: e68289286f5f44f5e6154af9f7243bcb
Moderfavn Skrevet 5. januar 2013 #5 Skrevet 5. januar 2013 Jeg ville lukket døra til badet jeg da. Hadde selv en katt som helst ville sove i vasken, og det er jo temmelig upraktisk. 1
Perelandra Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Sta katt? Jo da det har du muligens TS, og like mye en som oppfører seg typisk på katters vis! Sære men herlige dyr! Til deg som har en katt som vil sove i vasken: Du er langt i fra den eneste som har en slik katt. catsinsinks.com 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Likte ideen om å faktisk lukke baderomsdøra Anonym poster: c64a85b042db56e464d61b40a2e478c0 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. januar 2013 #8 Skrevet 5. januar 2013 Jeg lurer på om jeg skal lage en patent på et kattemøble. Med et "sluk" nederst til vann, så et godt klorestativ, med en god vask på toppen Tror det hadde blitt poppis hos de fleste katter. 4
Moderfavn Skrevet 5. januar 2013 #9 Skrevet 5. januar 2013 Jeg lurer på om jeg skal lage en patent på et kattemøble. Med et "sluk" nederst til vann, så et godt klorestativ, med en god vask på toppen Tror det hadde blitt poppis hos de fleste katter. Jeg tror du ville blitt rik på den ideen. Bare så dumt at du i det øyeblikk du publiserte teksten her, mistet rettigheter til ideen, i den forstand at klikk.no nå kan skrive om saken som om det er deres ide. Men jeg hadde gjerne kjøpt en jeg altså. Nicket ditt er forresten fantastisk.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. januar 2013 #10 Skrevet 5. januar 2013 Takk Det gjør vel ikke så mye om noen tar fra meg den ideen. Hadde vært gøy å se noe slikt i bruk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå