AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Jeg har en online kompis fra England som jeg har møtt via spill. Når jeg møtte ham hadde han dame, og jeg syntes egentlig han var en dust pga oppførselen hannes mot andre i spillet. Men han fortsatte å ta initiativ til vennskap mellom oss og jeg lærte ham å kjenne og ble til slutt glad i ham, og likte veldig godt at han ville være min venn. Noe ingen andre har egentlig gjort før ham.. Han skrøt over hvor glad han var i damen sin og var snill og hyggelig mot meg, og vi begynnyte å spille mye forskjellig sammen. Dette ble altså den første mannlige som har vist interesse for ett vennskap uten bak tanker om å flørte med meg, og egentlig den eneste av alle vennene mine som bryr seg og snakker med meg mer enn en gang i mnd. Jeg har besøkt han mange ganger, og det har vært snakk om at han skulle besøke meg og min kjæreste lenge og. Vi har kjent hverandre i 5 år. Nå for et halvt år siden ble det slutt mellom han og forgje dame, og han fikk en ny. Jeg var så glad han fant seg en ny, bruddet med hun forgje var stygg og brutal. Jeg var kjempe glad han hadde funnet slik vakker pike som gjorde ham så glad igjen etter han hadde vært uendelig lei seg i noen uker. Jeg har snakket med henne, gitt henne komplimang, alltid vært hyggelig og snill, invitert henne med på spill og sagt at hun må jo absolutt komme på besøk med vennen min når han kommer til Norge før jul, jeg gikk til og med ut og kjøpte en ekstra gjeste seng for henne. (Den turen ble avlyst like før, og jeg trodde aldri det var fordi hun ikke likte meg.. Nå tenker jeg at det kanskje har noe med saken å gjøre.) Så idag fikk jeg en melding fra kompisen min at han hadde snakket med damen. og hun likte ikke at vi snakket sammen, og jeg hadde tydeligvis en "ting" for ham. Han sa han hadde forsøkt å forklare at jeg ikke likte ham slik men det hjalp ikke. Han syntes det sugde men han ville nok ikke kontakte meg mer, og håpet alt ville gå bra for meg fremover.. Jeg er sønder knust, jeg vet ikke hva jeg skal si eller hvordan jeg skal takkle dette? Jeg har planlagt en tur bort der i år, jeg har også spart penger så jeg skulle få råd til å spille WoW sammen med dem siden det er det eneste spillet hun liker egentlig osv. Jeg trodde jeg gikk rundt og var snill og god og oppmuntrende for hennes forhold til kompisen min, men istedet har jeg blitt oppfattet som et surt punkt i forholdet deres som har skapt problemer.. Spyr av meg selv for det var aldri meningen. Jeg er forholdsvis pen, men hun er rett ut vakker så jeg skjønner ikke at jeg er en trussel. Selv er bifil med mest interesse for kvinner, men sammen med en model milionær fra Norge som stort sett er en mannlig versjon av min personlighet så vi har det gøyere sammen en noen andre i hele verden, og han er den eneste mannen jeg har likt på LENGE. Hva i alle dager skal jeg med pudding mannen fra england med blonde lokker som KUN snakker om hannes fantastiske kjæreste hele tiden og spiller noen spill med meg i uken? Misforstå meg rett, han er en fantastisk flott venne-mann men ikke til å sammenligne på et kjæreste nivå.. Jeg kjenner jeg kommer til å virkelig savne ham, noen som har råd? Anonym poster: c6348a5db989c00e8525752b3b79bd98
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Råd? Drit i ham. Du har ikke interesse av å være venn med en slik tøffel uansett. Anonym poster: f2c6c3164877c12a5976236bf7f2f9e0 Ryddet for avsporinger. Tekola, mod. Endret 5. januar 2013 av Tekola 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Råd? Drit i ham. Du har ikke interesse av å være venn med en slik tøffel uansett. Anonym poster: f2c6c3164877c12a5976236bf7f2f9e0 Og jeg er interessert i å være venner med ham, jeg er heller langt mindre interessert i flere svar fra deg. Anonym poster: c6348a5db989c00e8525752b3b79bd98 Ryddet for avsporinger og slettet innhold. Tekola, mod. Endret 5. januar 2013 av Tekola 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Og jeg er interessert i å være venner med ham, jeg er heller langt mindre interessert i flere svar fra deg. Anonym poster: c6348a5db989c00e8525752b3b79bd98 Synd. For du må nok bare tåle det når du poster på et offentig forum. Anonym poster: f2c6c3164877c12a5976236bf7f2f9e0 Ryddet for slettet innhold. Tekola, mod. Endret 5. januar 2013 av Tekola 8
Armitage Skrevet 5. januar 2013 #5 Skrevet 5. januar 2013 Jeg tror nok at du bare må godta det. Du kan ikke tvinge ham til å ha kontakt om han ikke vil eller ordne opp i forholdet hans med denne jenta om det viser seg at hun står bak. Dette er vel ting han må finne ut av selv og er lite du kan gjøre noe med desverre. Kanskje han dukker opp igjen om det med denne jenta ikke går så bra? 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Synd. For du må nok bare tåle det når du poster på et offentig forum. Anonym poster: f2c6c3164877c12a5976236bf7f2f9e0 Klart jeg tåler en spydig klyse i ny og ne, men ettersom du ikke svarer på posten min men pirke på skrive feil i stedet syntes jeg du kan pelle deg vekk og plage noen andre, for her er du uønsket på alle mulige måter Anonym poster: c6348a5db989c00e8525752b3b79bd98 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Klart jeg tåler en spydig klyse i ny og ne, men ettersom du ikke svarer på posten min men pirke på skrive feil i stedet syntes jeg du kan pelle deg vekk og plage noen andre, for her er du uønsket på alle mulige måter Anonym poster: c6348a5db989c00e8525752b3b79bd98 Jeg svarte på posten din jeg. Bare fordi det ikke er det du vil høre betyr ikke at det er et dårlig råd:) Anonym poster: f2c6c3164877c12a5976236bf7f2f9e0 3
Gjest *Maja* Skrevet 5. januar 2013 #8 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Mange damer som er sjalu dessverre. Og siden hun er en del av hans "virkelige" verden, så velger han henne. Tror situasjonen hadde vært annerledes om dere bodde i samme land. Spesielt siden dere har vært venner mens han hadde denne andre damen, du har type, og det skjedde ingenting mellom dere når han var singel. Som med gamer så har jeg en haug med gaming venner, noen i Eurpoa og mange i USA. Av dem er 2 jenter. Felles med gutta er at de som har dame, så er de også glad i gaming eller forstår gaming interessen. Jeg tipper at hun ikke er en gamer og kan føle seg truet nettopp fordi dere har noe sammen som hun ikke deler og kan sette seg inn i. Det er sjelden at jenter spiller Uncharted, Black Ops, Resident Evil, Dead Space osv. Jenter jeg forteller det til ser bare ut som spørsmålstegn mens gutta bare: Damn for en heldig mann du har! Hahaha! Nå er han riktignok en gaming freak selv, så sånn sett er det jo perfekt. Jeg vil tro at vennen din vil ta kontakt igjen om ting ikke går bra med hun nye, og om han gjør det så burde du være klar på at du er skuffet og at gode vennskap ikke kommer lett. Han kan ikke dumpe enn venn for en "hoe". Babes kommer og går venner består! Endret 5. januar 2013 av *Maja* 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #9 Skrevet 5. januar 2013 Er dette et trolleinnlegg eller, ts? Du virker utrolig selvopptatt. Anonym poster: b194a157bbb901dce35e78f00301e73c 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #10 Skrevet 5. januar 2013 Er dette et trolleinnlegg eller, ts? Du virker utrolig selvopptatt. Anonym poster: b194a157bbb901dce35e78f00301e73c Kan du utdype det? Nei det er ikke troll innlegg. Ja, jeg ser for meg at jeg får bare vente og se hva som skjer. Jeg ble bare utrolig lei meg når jeg fikk den meldingen, og hadde behov for å blåse litt ut. Tenkte kanskje på råd ang hva jeg skulle si tilbake. For jeg er paff og ord fattig. også syntes jeg det er litt røde flagg når damen begynner å filtrere venner. Jeg hadde en slik kjæreste engang og noen venner som reagerte på det, dem hatet jeg der og da. Men den dag i dag føler jeg at jeg kommer til å høre på dem i fremtiden, og er glad de sa i fra selv om jeg ikke lyttet. Anonym poster: c6348a5db989c00e8525752b3b79bd98
Gjest Volur Skrevet 5. januar 2013 #11 Skrevet 5. januar 2013 Jeg har hatt litt samme situasjon, men der var ting litt annerledes. Han bodde med sin ekskjæreste og han var forelsket i meg (jeg ikke tilbake, ettersom jeg har kjæreste), noe hun fant ut. Valgte å kutte kontakten med han, fordi eksen hans prøvde å logge inn på min facebook/skype/osv samt hun logget inn på hans og skrev mye stygt om meg til felles venner. Jeg tror hun ble veldig sjalu, selvom jeg ga klar beskjed over at jeg ikke likte han på den måten. Men var nok en liten kombinasjon av at jeg var 14 år yngre enn henne og spilte det samme som han... Uansett, situasjonen er ikke veldig lik men jeg vet hvor vondt det gjør å måtte kutte kontakten med noen man står veldig nært til, selvom det "bare" er via spill og over nettet. Denne personen betydde veldig mye for meg, men ikke nok til å potensielt ødelegge forholdet mitt... jeg kuttet jo kontakten selv, men noe som har fått meg til å føle meg litt bedre og glemme det i noen dager/timer er å spille med andre, gjøre andre ting og omgi meg med mennesker jeg kanskje brukte litt mindre tid på da jeg hadde denne andre vennen. Nesten behandle det litt som en kjærlighetssorg, selvom det ikke er det. Du kan enten gjøre det, eller bare forsette å prøve å snakke med han til han kanskje gir etter! Kjenner jeg mange av gaming-guttene riktig så kommer alltid mange av dem tilbake... har opplevd det før :-) Skjønner deg utrolig godt, og om det høres litt teit ut så er faktisk litt vanskelig å game og være jente noen ganger.
-Jiinxs- Skrevet 5. januar 2013 #12 Skrevet 5. januar 2013 Det er vel ikke et ukjent problem dette. Bare se på trådene her på forumet, så vil du finne plenty av likhetstrekk mtp at kjæresten vil at sin bedre halvdel skal kutte ut en nær venn pga h*n føler seg truet og er sikker litt usikker på seg selv. Tror *Maja* forklarte situasjonen du er i veldig bra.
Mumsen86 Skrevet 5. januar 2013 #13 Skrevet 5. januar 2013 Du har en modellkjæreste, som også er millionær, men du må spare opp for å ha råd til å spille WoW? 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #14 Skrevet 5. januar 2013 Du har en modellkjæreste, som også er millionær, men du må spare opp for å ha råd til å spille WoW? Det er jo ikke TS som er millionær. Anonym poster: 336d3c8d4c30dacc380a86db3520d881 1
Mumsen86 Skrevet 5. januar 2013 #15 Skrevet 5. januar 2013 Det er jo ikke TS som er millionær. Anonym poster: 336d3c8d4c30dacc380a86db3520d881 Korrekt. Men lever man ett liv hvor man er sammen med en modell som er millionær så går jeg også ut i fra at det ikke burde være nødvendig å måtte spare for noe som kanskje koster 149,- pr. mnd. enda mindre om man kjøper "pakkeløsning" på flere måneder. Og er man sammen med en som har så mye penger så vil det jo komme deg selv til gode på en eller annen måte, som igjen fører til at du sannsynligvis har de få ekstra kronene til gode hver måned, slik at Man slipper å spinke og spare for å ha råd til å spille wow. For meg så stemmer bare ikke ts sin "avslutningstale" angående sin egen status og liv overens med resten av innlegget.
Gjest *Maja* Skrevet 5. januar 2013 #16 Skrevet 5. januar 2013 Korrekt. Men lever man ett liv hvor man er sammen med en modell som er millionær så går jeg også ut i fra at det ikke burde være nødvendig å måtte spare for noe som kanskje koster 149,- pr. mnd. enda mindre om man kjøper "pakkeløsning" på flere måneder. Og er man sammen med en som har så mye penger så vil det jo komme deg selv til gode på en eller annen måte, som igjen fører til at du sannsynligvis har de få ekstra kronene til gode hver måned, slik at Man slipper å spinke og spare for å ha råd til å spille wow. For meg så stemmer bare ikke ts sin "avslutningstale" angående sin egen status og liv overens med resten av innlegget. Er ikke sikkert at de er samboere. Og uansett så er det ikke sikkert at TS vil HA noe økonomisk hjelp av typen sin. Hun vil klare seg selv. Det finnes faktisk jenter som ikke utnytter en rik kjæreste. 2
Catnip Skrevet 5. januar 2013 #17 Skrevet 5. januar 2013 Eeer det ikke litt trist at en fyr du har møtt i et onlinespill er den du omtaler som din "bestevenn"? Finn en venn IRL!
Mumsen86 Skrevet 5. januar 2013 #18 Skrevet 5. januar 2013 Er ikke sikkert at de er samboere. Og uansett så er det ikke sikkert at TS vil HA noe økonomisk hjelp av typen sin. Hun vil klare seg selv. Det finnes faktisk jenter som ikke utnytter en rik kjæreste. Man hverken utnytter eller får økonomisk hjelp av kjæresten om man blir spandert middag på en gang i blant. Og bare der har hun spart inn de pengene hun ville bruke på wow-abonnement. Henger fortsatt ikke på greip.
monkey Skrevet 5. januar 2013 #19 Skrevet 5. januar 2013 får vondt av å lese det du skriver her. så mye feil at det går ann?? men likevel, du får vente til han vennen din fra england blir dumpet igjen, da kommer han nok tilbake til deg.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #20 Skrevet 5. januar 2013 Henger fortsatt ikke på greip. Enig. Hun oppgir jo millionær-detaljen som en av grunnene til hvorfor hun ikke skulle være interessert i den andre mannen. Ergo ser hun tydeligvis økonomiske fordeler ved millionærstatusen hans. Hvilken relevans skulle det ellers ha? Uansett, TS det er ikke mye du kan gjøre, det er hans valg, du får bare akseptere det og evt holde døra på gløtt hvis han senere finner ut at han vil være venn med deg igjen og du fortsatt vil det. Man gjør mange dumme valg her i livet, særlig under "påvirkning" av forelskelse, han er i så måte ikke den første som har dumpet venner og angret. Anonym poster: 2e7d5877f9493538a8682e9520f9c4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå