Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

når kjæresten aldri klemmer deg eller kommer hen å kysser deg , aldri stryker deg på håret , eller kjærtegner deg...................................hva betyr det ?

Anonym poster: 2dfb1605e26ffe4ca3cf633f34defc0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs på personen og kan bety mye rart. Det kan bety at han ikke elsker deg, eller bare bety at fysisk nærhet ikke er så viktig selv om han elsker deg. Mennesker er forskjellige, men du kan jo vurdere å ta det opp med ham hvis det er et problem for deg.

Skrevet

Snakk med han om det. Det er det einaste som kan hjelpe :) Og einaste måten å finne ut om det er noko som plager han.

Eg vart konfrontert av kjæresten min med det for ei stund sida. Og eg elsker han så mykje at det gjør vondt! Eg hadde bare levd litt i min egen boble siden eg er sjuk og stressa sånn med lege, nav, osv. Eg meinte virkelig ikkje at han skulle føle seg glemt. Eg var bare stressa og uoppmerksom. Eg er så glad han sa i fra, for det var absolutt ikkje meininga. :) No er det glemt og vi har det like bra som før :)

Skrevet

Snakk med han. Det er bare han som kan fortelle deg hva dette betyr.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke sikkert han er klar over det, siden han kanskje ikke er så mye på kvinneguiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...