Gå til innhold

BH er ubehagelig!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd 3 BH størrelser, men uansett hvilken jeg har på, må jeg holde på å trekke ned BH-en på ene siden hele dagen, når jeg sitter, hvis du skjønner. Høres sikkert rart ut men er sånn ubehag at den må trekkes ned hele tiden og da blir det enda eklere når den blir trekt for langt ned. Sykt ubehagelig. Og plagsomt. Ubehag hele tiden. Det er mest på høyre siden. Hva skal jeg gjøre? Har hatt problemet her LENGE nå.

Anonym poster: ac224a850b6b3967f169d8ea6c81950d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke BH-en litt for stram, da?

Eller prøvd å bytte type? Det finnes jo mange forskjellige former på BH-er :)

Gjest EryMax
Skrevet

Kjøp Triumph BH å finn korrekt størrelse. Jeg gikk i mange år med sports BH, helt til jeg fikk korrekt størrelse og prøvde en god BH.

Skrevet

Høres ut som for stor omkrets. Da glir bhen opp og blir stram og ubehagelig.

Har du fått bh tilpasset i en undertøysbutikk?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problem, bruker nå en sports bh istedetfor.

Anonym poster: 576ed6dd801cf890dbe938f56c98f39d

Skrevet (endret)

Gå til en undertøysbutikk og la dem som jobber der måle deg.

Jeg brukte alltid 75B før, etter å ha målt meg er det nå 65 DD. :-)

Endret av Maneo
Gjest Swarovski
Skrevet

Enig med de andre. Du har muligens for stor omkrets. Gå til en skikkelig undertøysforretning, få de til å måle deg, og prøve forskjellige merker/modeller. Noen passer best i Change, andre i freya, andre i fantasie, noen i fullcup andre i balconette, osv.

Selv gikk jeg altfor lenge og presset puppene mine inn i 80DD. Da jeg endelig kom meg til en undertøys forretning fikk jeg 70H bh'er. Og har ingen problemer med pupper som spretter ut, bh som glir opp eller skulderstropper som detter ned :)

Skrevet

Det er mye frem og tilbake på hver eneste bh. Ingen er like samme hvilken størelse det står på dem. Så ta med så mange du kan inn for å prøve etter du vet størelsen din.

Bh er sinnsykt dyrt, og det er vanskelig å handle under en tusenlapp om man skal ha ett sett.

AnonymBruker
Skrevet

Om man har litt små, faste pupper så kan dette skje uansett om man har 100% riktig størrelse. Det er fordi pupper uten antydning til "heng" har ingenting som stopper bh-kanten, dvs at bh'en kan skli oppover og legge seg på nederste del av puppen uten motstand. Dette gjør naturligvis vondt..

Anonym poster: a0d02ecbdb320fba503b73b5e66250b7

AnonymBruker
Skrevet

Om det er ubehagelig så gå uten !

Anonym poster: 85a0da4c7fd6595611aa6cbf2777d222

• Liker 1
Skrevet

Om det er ubehagelig så gå uten !

Anonym poster: 85a0da4c7fd6595611aa6cbf2777d222

Helt enig.

Jeg går enten med bikini-overdeler ( trekant-typen ), eller med blondesaker uten noen form for spiler, og som ikke strammer.

Verre om man har store bryster og trenger mer støtte, da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...