Hills Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 God kveld til alle flotte damer her på KG! Jeg har vært å tittet litt på forumstråder og diskusjoner en liten stund, å bestemte meg nå for å opprette en egen bruker her Jeg og samboer er nå prøvere i 2 pp, og håper en spire skal klore seg fast innen rimlighetens tid Vi er 24 og 28 år gamle, med fast jobb begge to. Nettopp overtatt/kjøpt hus og gleder oss til en tid med mye morro å spenning fremover,både på husfronten og med babyplaner Jeg har EL i dag, så samboer var en liiiten tur hjemme i lunsjpausen. haha, man kan vel legge det aksjelegging på høyt plan? Flere her som har EL i disse dager eller som er rett i nærheten av å teste? Gleder meg til diskusjoner og mye hyggelig prat med dere KG damer
Mina3 Skrevet 8. januar 2013 #2 Skrevet 8. januar 2013 Hei, nå lagde jeg meg bruker også :-) Så koselig at dere prøver. Min samboer og jeg prøver også, og er tilfeldigvis også i 2pp. Jeg har eggløsning om ca en uke, så vi gleder oss masse. Lykke til ;-)
Gjest jente8923 Skrevet 8. januar 2013 #3 Skrevet 8. januar 2013 God kveld til alle flotte damer her på KG! Jeg har vært å tittet litt på forumstråder og diskusjoner en liten stund, å bestemte meg nå for å opprette en egen bruker her Jeg og samboer er nå prøvere i 2 pp, og håper en spire skal klore seg fast innen rimlighetens tid Vi er 24 og 28 år gamle, med fast jobb begge to. Nettopp overtatt/kjøpt hus og gleder oss til en tid med mye morro å spenning fremover,både på husfronten og med babyplaner Jeg har EL i dag, så samboer var en liiiten tur hjemme i lunsjpausen. haha, man kan vel legge det aksjelegging på høyt plan? Flere her som har EL i disse dager eller som er rett i nærheten av å teste? Gleder meg til diskusjoner og mye hyggelig prat med dere KG damer Jeg skal ha eggløsning på torsdag =) Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå