Tinka71 Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Er ei dame i slutten av 30 - årene, som trenger en jobb så fort som mulig. Kommer til å søke på forskjellige jobber, men ønsker aller helst noe innen interiør, siden eg er utdannet interiørkonsulent (NKI) Møbelbutikk kanskje? Erfaringene, og tidligere jobber 'spriker i alle retninger' og eg har ikke direkte jobbet med interiør - ikke jobbet i butikk heller. Men eg har hørt at eg ser 'representativ' ut, og er imøtekommende og utadvendt av natur, så tenker da at det kanskje for min del vil lønne seg å møte personlig for å levere søknad. Lurer også på om eg da bør ha med bilde på cv'n eller om dette bare blir 'smør på flesk' siden eg står der face-to-face? Og bør eg kanskje ringe først, for å høre om det er interesse, og kanskje få en avtale med den som ansetter folk? Noen med erfaringer?
Rosadotten Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Vel, bedrifter sier jo ofte at de foretrekker de som møter opp personlig, fordi det viser engasjement Bilde på CV-en er sikkert ikke nødvendig, men det gjør du som du vil Lykke til! :D Edit: Skrivefeil Endret 5. januar 2013 av Rosadotten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå