AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Jeg får ikke så utrolig lett følelser for folk, så jeg trodde jeg kom til å greie og ikke få følelser for han. Han er fantastisk, og vi har veldig god kjemi. Praten går lett og vi har mye til felles. Og så er han så utrolig søt og gir så fine komplimenter. Jeg vil vel gi han litt skylda for det og. Han åpner seg opp for meg og forteller om personlige ting, og da kan ikke jeg la være å fortelle han personlige ting, for da føler jeg meg nesten litt kald. Vi har det så fint sammen, og nå er det for sent til at jeg kan gi slipp på han Så hva kan jeg gjøre med det? Anonym poster: 4defff640a3fd8fb264275fda1a25425
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Trenger vel ikke å være et problem dette før du er sikker på at det ikke er gjensidig Anonym poster: 6816273592ded9e2477af8027da633b1 1
Gjest Skriveleif Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 nesten umulig og si når det kommer til pulevenner, du må spørre deg selv om du vil ta steget videre og risikere at det dere har ødelegges, eller bare la det være og nyte det dere har, men da får du jo aldri svar.. og hvis du får svar er det stor sjanse for at det svaret ikke er det du ville høre.. tricky.. jeg fortalte pulevennennen min at jeg hadde fått følelser, han responderte med og kaste meg ut.. flott at jeg blottet mine følelser mens vi lå der kliss nakne og nettopp hadde hatt etter min mening den beste sexen noensinne.. men feil kan man ta..
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 nesten umulig og si når det kommer til pulevenner, du må spørre deg selv om du vil ta steget videre og risikere at det dere har ødelegges, eller bare la det være og nyte det dere har, men da får du jo aldri svar.. og hvis du får svar er det stor sjanse for at det svaret ikke er det du ville høre.. tricky.. jeg fortalte pulevennennen min at jeg hadde fått følelser, han responderte med og kaste meg ut.. flott at jeg blottet mine følelser mens vi lå der kliss nakne og nettopp hadde hatt etter min mening den beste sexen noensinne.. men feil kan man ta.. Er jo akkurat det jeg er redd skal skje om jeg sier at jeg holder på å få følelser for han. Men han er veldig på kosing og tar initiativ til det hele tiden. Han pleier å massere meg osv, så det må kanskje være noen følelser med han og? Pulevenner pleier vel ikke å kose og sånn, eller? Man bør vel ikke gjøre det om man ikke skal få følelser for hverandre? -TS Anonym poster: 699be75391a04c5d86aa55c9f3289595
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. januar 2013 #5 Skrevet 5. januar 2013 PV kan kose og massera ja... Du må snakka med han!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Snakket med han om det nå. Han sier han er åpen for å gå inn i et forhold, men er sjeldent han får følelser. Snakket også litt med han om å holde på, altså en mellomting mellom å være i et forhold og å være pulekompis, og det var han enig i. Så vi skal vel prøve og se hvordan det går Er vel bare litt redd for at jeg blir skikkelig forelsket i han, mens han ikke faller eller blir betatt av meg i det hele tatt.. Dette er like stressende som å være i et forhold med noen altså. -TS Anonym poster: 699be75391a04c5d86aa55c9f3289595
skapt-for-kos Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Kjære TS: "It is better to have loved and lost, than never to have loved at all" Om dere prøver og det ikke funker, så har dere ivertfall prøvd. Man kan ikke beskytte hjertet sitt mot å bli såret, man må bare forsøke! Tenk hvor fint dere KAN få det sammen om det faktisk går rette veien etterhvert :-) Ønsker dere masse lykke til og krysser fingere! Klem
seaworld Skrevet 5. januar 2013 #8 Skrevet 5. januar 2013 Snakk med han og fortell hva du føler. Hvis han føler noe tilbake, finner dere ut av det uten problemer HVis han ikke har følelser tilbake, må du ta valget på om du vil fortsette et slikt forhold til han selv om du ikke får noe mer, eller om du ikke klarer det og må trekke deg unna. Ikke lett dette her, men det valget må du faktisk ta selv. Snakk med han først og finn ut om det er en mulighet for noe mer. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå