Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Dette kan sikkert tolkes på mange måter, å det er sikkert mange som blir provosert av det jeg skal skrive nå. Men jeg skriver det forde! Det er noen ganger slitsomt å være pen og ha fin kropp. 1. Dette er blitt mitt stempel 2. Mange setter meg i en spesiell bås 3. Folk ser ikke meg som person - kun som hun pene(slitsomt) 4. Folk blir sjalu - så noen ganger vurderer jeg å ta på stygge klær for jeg vil ikke at folk skal bli sjalu, da får jeg dårlig samvittighet 5. Jeg vet aldri om gutter liker meg - eller kun det ytre 6. Blir usikker på det indre pga nr. 5. 7. Får dårlig samvittighet når jeg får all oppmerksomhet på fester å på byen, men jeg har interesse for mote og sjønnhet.. Dette er slitsomt.. kan ikke folk bare være glade for de dem er. Det er ikke bestandig lett å være så pen heller.. Mennesker som ser helt ok ut er ofte drit intressante, men de gidder som regel ikke prate med meg føler jeg, føler at mange føler seg dårligere enn meg pga jeg er så pen..
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Kanskje du skal skrive til dem, da mister de sikkert interessen. Anonym poster: 89cb080be43dbc1e47e486b1b5c40f19 28
miaw Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Du legger vel litt mye i det. Mange som er veldig pene, men dersom du ikke har en god personlighet kommer du uansett ikke noe særlig langt, og mennesker som kun liker det for det overfladiske er ikke noe å samle på. Så man må jo vise at man har flere kvaliteter enn utseendet. 3
Gjest Lurifix Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Derfor jeg ikke jager de pene. Behandler de som kompiser eller ignorerer de. Spørs hva relasjonen er og situasjonen er.
Gjest brutal mann Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Men, kan du ikke bare heve deg over janteloven da? Når det kommer til menn så må du nok være den som jakter. Du vil finne din mann hos han som rødmer som en tomat når du smiler til ham. 4
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 jeg har masse andre verdier også, men de kommer ikke frem, jeg blir ikke sett for den jeg er inni meg, jeg blir ikke snakket til, jeg blir sett på!! Å jeg vet ikke hvem som liker meg, for en fyr lurte meg, han var keen på å vise meg fram, han dreit i meg, han ville kun ha det ytre, jeg merket ikke dette før det hadde gått en stund, for han var god på å late som, men egentlig var det kun det ytre han ville ha. Å nå er jeg selvfølgelig suuuuper ops på det.
Gjest O___o Skrevet 4. januar 2013 #7 Skrevet 4. januar 2013 Velkommen i klubben. Men hva er det å diskutere?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2013 #8 Skrevet 4. januar 2013 Men, kan du ikke bare heve deg over janteloven da? Når det kommer til menn så må du nok være den som jakter. Du vil finne din mann hos han som rødmer som en tomat når du smiler til ham. ja det er nok det som er smart! men jeg faller selvfølgelig for badboysa, vet at dette ikke er sunt for meg, men de faller jo for meg å(eller for utseende) så får de meg gjerne til å føle meg dårlig når jeg skjønner at det kun er det ytre de liker å ikke meg, for jeg er ikke en badgirl - jeg er kanskje heller hun snille litt kjipe.. så føler meg som en kjedelig pen person... også når jeg ikke klarer å bruke utseende mitt men heller prøver å sjule det for å få alle andre rundt meg til å føle seg bedre, så føler jeg at jeg har ingenting...
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2013 #9 Skrevet 4. januar 2013 Velkommen i klubben. Men hva er det å diskutere? du trenger ikke være med i denne samtalen om det ikke intreserer deg skjønner det godt! men da kan du diskutere videre i en annen samtale istedenfor. Jeg har behov for å lufte dette!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #10 Skrevet 4. januar 2013 du trenger ikke være med i denne samtalen om det ikke intreserer deg skjønner det godt! men da kan du diskutere videre i en annen samtale istedenfor. Jeg har behov for å lufte dette! Har du veldig bra utstråling og? Et vakkert utseende og en fabelaktig utstråling i kombinasjon er veldig attraktivt, men ikke så altfor vanlig! Nysgjerrig Anonym poster: 83711e38c8ab588b14ebd0f5f2d6d9f8 1
Apefinger Skrevet 4. januar 2013 #11 Skrevet 4. januar 2013 Vel, siden ingen vil snakke med deg fordi du er pen, får du bare overbevise dem og ta initiativ! Hvis ingen vil snakke med deg og du ikke vil snakke med andre fordi du tror de misliker deg pga. utseende, så blir du jo naturligvis oppfattet som overfladisk og arrogant! 2
kubrak Skrevet 4. januar 2013 #12 Skrevet 4. januar 2013 Dette kan sikkert tolkes på mange måter, å det er sikkert mange som blir provosert av det jeg skal skrive nå. Men jeg skriver det forde! Det er noen ganger slitsomt å være pen og ha fin kropp. 1. Dette er blitt mitt stempel 2. Mange setter meg i en spesiell bås 3. Folk ser ikke meg som person - kun som hun pene(slitsomt) 4. Folk blir sjalu - så noen ganger vurderer jeg å ta på stygge klær for jeg vil ikke at folk skal bli sjalu, da får jeg dårlig samvittighet 5. Jeg vet aldri om gutter liker meg - eller kun det ytre 6. Blir usikker på det indre pga nr. 5. 7. Får dårlig samvittighet når jeg får all oppmerksomhet på fester å på byen, men jeg har interesse for mote og sjønnhet.. Dette er slitsomt.. kan ikke folk bare være glade for de dem er. Det er ikke bestandig lett å være så pen heller.. Mennesker som ser helt ok ut er ofte drit intressante, men de gidder som regel ikke prate med meg føler jeg, føler at mange føler seg dårligere enn meg pga jeg er så pen.. stakkars deg 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #13 Skrevet 4. januar 2013 Jeg syns heller du skal glede deg over hvor heldig du har vært med utseendet ditt og ikke fokusere så mye på hva andre burde mene. Og ja - du er bare hun pene til de blir kjent med deg, du er jo et menneske med en personlighet selv om du er pen. Bare unngå å bli for høy på deg selv Anonym poster: 3c388bd86d1c0834b72535c56bae1b5a 4
Gjest O___o Skrevet 4. januar 2013 #14 Skrevet 4. januar 2013 du trenger ikke være med i denne samtalen om det ikke intreserer deg skjønner det godt! men da kan du diskutere videre i en annen samtale istedenfor. Jeg har behov for å lufte dette! Jeg forventet bare en eller annen form for problemstilling. 1
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2013 #15 Skrevet 4. januar 2013 ja det er sant. men jeg får dårlig samvittighet for andre rundt meg fordi jeg er pen og faktisk bryr meg om trening og mote og sjønnhet... jeg har mistet en veninde fordi hun sa at hun var så sjalu på utseende mitt at hun ikke orkert å være venn med meg. og vi hadde det såå gøy sammen!
Gjest brutal mann Skrevet 4. januar 2013 #16 Skrevet 4. januar 2013 ja det er nok det som er smart! men jeg faller selvfølgelig for badboysa, vet at dette ikke er sunt for meg, men de faller jo for meg å(eller for utseende) så får de meg gjerne til å føle meg dårlig når jeg skjønner at det kun er det ytre de liker å ikke meg, for jeg er ikke en badgirl - jeg er kanskje heller hun snille litt kjipe.. så føler meg som en kjedelig pen person... også når jeg ikke klarer å bruke utseende mitt men heller prøver å sjule det for å få alle andre rundt meg til å føle seg bedre, så føler jeg at jeg har ingenting... Du er passiv. Ta skjeen i den andre hånden og velg deg en ordentlig mann. De fleste menn vil anta at du er en snørrhoven bortskjemt prisnesse som er vant med å få alt og alle hun peker på. Så da får du nærme deg beskjedne menn og behandle dem som verdifulle mennesker. Det er dessverre ditt lodd her i livet. Videre så må du selge deg selv via ting du kan og interesserer deg for. Ordentlige menn tenner på kvinner som har et bevisst forhold til det å være en god mor f.eks. 4
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2013 #17 Skrevet 4. januar 2013 Jeg syns heller du skal glede deg over hvor heldig du har vært med utseendet ditt og ikke fokusere så mye på hva andre burde mene. Og ja - du er bare hun pene til de blir kjent med deg, du er jo et menneske med en personlighet selv om du er pen. Bare unngå å bli for høy på deg selv Anonym poster: 3c388bd86d1c0834b72535c56bae1b5a takk, det er det jeg prøver på - men jeg klarer det ikke... folk sier hele tiden - du er så pen, du har så fin kropp å sånn -. det er ALDRI noe fokus på hvordan jeg er inni meg..
Gjest brutal mann Skrevet 4. januar 2013 #19 Skrevet 4. januar 2013 ja det er sant. men jeg får dårlig samvittighet for andre rundt meg fordi jeg er pen og faktisk bryr meg om trening og mote og sjønnhet... jeg har mistet en veninde fordi hun sa at hun var så sjalu på utseende mitt at hun ikke orkert å være venn med meg. og vi hadde det såå gøy sammen! Det må ha vert noe mer der. 5
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2013 #20 Skrevet 4. januar 2013 Det må ha vert noe mer der. det kan godt hende. Men hun sa det til meg, og moren hennes fortalte meg hvor vanskelig denne veninden min syntes det var, fordi hun hadde det så gøy med meg, men hun syntes jeg var så pen at hun ble så sjalu og at den følelsen overgikk alt det gøye, så hun måtte trekke seg vekk fra meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå