AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Har aldri sett det før, men var bare det jeg trodde da siden mange barn ser på det, men så leste jeg om noen av karakterene. http://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_star Patrick is a lonely old starfish who loves little girls. Every episode he attempts to lure them under his rock to perform various forms of rape and torture. If successful, he then hides the body in Squidward's backyard and calls the cops on him and laughs as they take him to jail. Then he goes over to Squidward's house and uses Squidward's toothbrush to assist himself with his yearly bath. Then he eats nachos because nachos rule and so does everyone who eats them. Dette må vel være endret? Vet at wikipedia kan endres av alle, men første gang jeg ser det selv. Anonym poster: 8dd646aa2eeb52d8820c0be5383b1e7f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Det lille jeg har sett av svampebob har ikke vært spesielt barnevennlig. Er ekstremt mye vold, type Tom & Jerry. Er ikke noe 4åringen min får se i allefall. Anonym poster: 5ececb975a82da8a1788e202a309ff0a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Svampebob er vel mer ment for ungdommer og unge voksne. Anonym poster: f404ed3470f82328e555d9148cd19a72
Rosadotten Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Det du siterte er jo bare kødd, da Definitivt endret x) Selv ser jeg gjerne på Svampebob, synes det er litt gøy faktisk Men vet ikke helt om det er så veldig mye "barnehumor" i det Passer nok ganske godt for ungdommer osv, jah
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Det der er sikkert tull Ts - men jeg hater den serien. Virkelig..ungen min skal ikke få se det der ihvertfall. Noen kompiser dro meg med for å se filmen på kino ( vi var studenter) jeg husker jeg satt med lukkede øyne og prøvde å sove. Jeg liker animasjon, bare ikke spongebob squarepants.. Anonym poster: cf407ab23e98c7853e6e75072155943d
Apefinger Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Elsker Svampebob!! Men det der er endret ja, haha.
Mb26 Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Det der er bare tull.. Noen som har endret så hat ikke Wikipedia endret det tilbake enda. Jeg har sett på svampe bob så lenge jeg kan huske, var, er og vil alltid være yndlingsserien! hvorfor lar dere ikke ungene deres se på? De banner ikke, og gjør ikke noe annet som kan påvirke ungene negativt? Om det er noe de ikke skjønner gjør vel ikke det noe, er jo kjempe morsomt å tenke tilbake på det å huske "ååh, var det dét han mente!" 1
Ribbon Skrevet 5. januar 2013 #8 Skrevet 5. januar 2013 Hahahaha, det er det som er morsomt (eller dumt) med Wikipedia.. Svampebob/SpongeBob er en hit i USA, men det virker ikke som om serien har blitt like populær her i Norge. Det er tegnefilm for barn, men med noen referanser til "voksenhumor", forsåvidt harmløst. Vil si det passer til alle aldre, så ser ikke helt problemet her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå