Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden i høst vært tiltrukket av en jente som jobber et sted jeg er ofte. Hun er utrolig pen og har en utstråling jeg synes er herlig. Jeg har lyst på henne...veldig.

Det er bare et problem. Jeg har rundet tredve. Hun er i beste fall tjue.

Jeg vet jeg ikke kan være med henne som kjæreste. Det ville ikke fungert. Har lyst å ha et vennskap og fordeler. Og ja, det virker som hun liker meg og.

Moralen slår inn. Ikke med tanke på sex-delen av det. Går mer i at jeg er redd hun skal bli forelsket i meg selv om det føles som jeg nesten er det litt i henne.

Så døm meg nord og ned. Håper bare noen har noe konstruktivt å komme med da.

Videoannonse
Annonse
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Ser ikke problemet dersom du liker henne og hun liker deg. Damer på 18-22 er ikke nødvendigvis så mongo at de ikke kan velge for seg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden i høst vært tiltrukket av en jente som jobber et sted jeg er ofte. Hun er utrolig pen og har en utstråling jeg synes er herlig. Jeg har lyst på henne...veldig.

Jeg vet jeg ikke kan være med henne som kjæreste. Det ville ikke fungert. Har lyst å ha et vennskap og fordeler. Og ja, det virker som hun liker meg og.

Moralen slår inn. Ikke med tanke på sex-delen av det. Går mer i at jeg er redd hun skal bli forelsket i meg selv om det føles som jeg nesten er det litt i henne.

Jeg er snart nitten. Han er snart 27. Kjærlighet har ingen aldersgrenser. De rundt gisper litt når de ser fødselsårene våre, men hva gjør vel det så lenge vi har det bra sammen? Jeg har alltid falt for gutter som er minst fem år eldre - jenter er ofte mer modne enn gutter vet du. ;)

Anonym poster: 4e5787ed5aea4784fcbc3aaf17e45c7d

Skrevet

Vennene mine oppfordrer meg og. Hadde ventet det skulle bli furore da jeg fortalte at jeg liker henne. De ble faktisk heller irritert over sperrene mine og sa kom igjen.

Jeg har så lyst på henne at det nesten gjør vondt ;/

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Jeg er også snaut tjue, mens gutten jeg er på flørtern med har passert 25... Han gir meg hint (men også mer konkrete ting) som tilsier at han har lyst på meg, men føler at det er noe som holder han igjen. Mulig det er aldersforskjellen. Så lenge begge er over atten, ser jeg ikke problemet. Prøv deg frem, og hvis du har inntrykk av at hun flørter tilbake, kjør på. Like frustrerende for jenta hvis gutten aldri riktig tør...:)

Skrevet

Jeg ser ikke problemet i aldersforskjellen, ser mer problemet i hvorfor du tenker på å ikke ha noe romantisk med henne før du i det hele tatt har blitt kjent med henne...

Bli kjent med henne først, husk at hun må vite hva du vil og vil du ikke ha noe romantisk så må du ikke avlede henne heller. Unge jenter er forskjellige noen kan være mer naive enn andre så pass på at du ikke tråkker feil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er vel redd JEG skal få sterke følelser for henne, innser jeg når tråden vokser. Det er som sagt ikke bare den nydelige kroppen, det lange svarte håret og søte annsiktet. Jeg liker personligheten hennes og. Det er helheten som i hele henne.

Skrevet

Så go for it! Det verste som kan skje er at det blir litt kleint eller ikke noe av. Mange par som har 10 års aldersforskjell, det er ikke spesielt mye. Hadde du vært 40 derimot synes jeg en 20-åring er for ung...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 17 og han 24. Det er kanskje enda verre, men vi har det utrolig bra sammen! :)

Anonym poster: 39fdd4dda96363d456332054102d441c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også sammen med en på 24 da jeg var 17, men gjorde det slutt da jeg fant ut at han var barnsligere enn meg. Han hadde stagnert, mens jeg fortsatte å vokse opp... :sjokkert:

Til TS: forstår at dette er en avstandsgreie, og såvidt jeg forstår kjenner du henne ikke i det hele tatt og har falt for utseende. Det er jo en grei begynnelse. Snakk med henne neste gang du er innom, så får du en litt bedre ide om hun liker deg, om dere har noe til felles, og bestem så hva du vil gjøre med det.

Anonym poster: 12afad822989a812e00ce4cc61a7703d

Skrevet

Kjenner henne ikke godt enda.

Vil nok en gang påpeke at jeg ikke bare er tiltrukket av utseende hennes. Jeg får en god følelse av å prate med henne og synes hun har en utstråling som er herlig.

Jeg har masse fine damer rundt meg. Det er noe ekstra med henne. Vi har en stor ting felles da ;)

Skrevet

Hva har dere til felles?;-)

• Liker 2
Gjest LineaAlba
Skrevet

Hvis du innleder et forhold til henne er alt helt OK moralsk sett hvis du bare er åpen om at du ikke vil ha henne som kjæreste. Vær ærlig, så får hun velge selv hva hun vil.

Skrevet

Om jeg fevt. fikk sterke følelser for henne er det vel ikke noe problem for meg å ha henne som kjæreste. Det byr kanskje på en del praktiske problemer. Er nok mest redsel for å bli dømt eller utstøtt som skremmer. Egentlig burde ikke det bry meg da. Det er ikke andre med sine ubegrunnede normer som skal definere andres kjærlighet.

Burde vel komme over den tankegangen.

Skrevet

Jeg er ikke så imponert. Hun er for "ung" til å ha som kjæreste, og du har skrupler der. Men du ønsker å p*** henne uten forpliktelser??

Vil hun ha en så "gammel gubbe" som deg da? Og til hva.. kan man undres..

Hvis du faktisk ER forelsket i jenta ser jeg ikke alder som et problem her. Problemet er mer hvordan du ser ut til å tenke om saken..

Gjest BettyBoop
Skrevet

vet du at hun er så ung som hun ser ut? Hva om hun er say 25?
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 og dritforelska i en på 30... men jeg har samme tanker som deg. Tenker at han kanskje tenker at jeg er for ung, osv.

Anonym poster: da109af49b0aa8eaea315d19f62bbf89

Gjest BettyBoop
Skrevet

syns ikke 20- 30 er så ille jeg. Mange menn på 30 som ikke er så himla mer voksne enn en 20 åring likevel

• Liker 1
Skrevet

Svar til dere over.

Jeg er vel litt forelsket i henne og plages av tanken! Får bare se faktum i øynene. Har poengtert mange ganger at jeg liker henne for mer enn at hun er fin.

Og nei jeg vet ikke hvor gammel hun er. Hun er en av de som er vanskelig å annslå alderen på. Jeg har liksom ikke turt å spørre om det enda.

Gjest BettyBoop
Skrevet

ja så da må du ikke ta sorgene på forskudd angående bekymringer for at tenk om jeg er for gammel for henne. Er godt mulig hun har en helt annen alder enn du tror

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...