CEL. Skrevet 2. juni 2002 #1 Skrevet 2. juni 2002 Så var utdrikninglaget overstått! Det var en utrolig fin dag. Jeg ble hentet av min forlover i halv tolv-tiden. Hun kjørte ned til Carl Berner der hun bor og resten av 'følget' ventet. I en park var det dekket på med reker og champagne. Jeg fikk bind for øynene med en gang for jeg skulle få en overraskelse. jeg skjønte at det var noen som skulle komme bort til meg og jeg skulle gjette hvem det var. Til min store overraskelse og glede var det lillesøsteren min som hadde kommet fra nordnorge for å være sammen med meg på dagen. Hun hadde diktet en historie om at hun ikke fikk byttet bort vaktene sine på jobben så hun kunne ikke komme. Det var altså bare en spøk for å kunne overraske meg. Vi nøt masse reker og god drikke i et par timer. Kl 1400 sa forloveren min at nå skulle vi ut å gå en tur... Hun tok meg til svensk dame som skulle massere meg. Jeg fikk en time med himmelsk deilig massasje på ryggen. Jeg ble hentet en time senere og vi dro tilbake til parken hvor det var nystekt eplekake med krem og kaffe til. Det var kjempegodt! Vi satt i parken noen timer og i fem-sekstiden dro vi til min forlovers leilighet hvor vi fikset oss opp og skiftet klær. Vi drakk enda mer og ble servert spekkemat med flattbrød. Når vi skulle ut på byen fikk jeg tildelt en gullkrone som jeg måtte ha på meg. Alle de andre jentene hadde på seg dresser, slik at de skulle se maskuline ut. Jeg hadde på meg en fin sommerkjole og gullkronen altså. Utpå byen ble det pub-til-pub runde og jeg ble nokså full. Jeg dro hjem i halv to tiden og da var jeg kjørt!!! Jeg hadde en utrolig fin dag og er evig takknemlig til min forlover som har stelt i stand dette. Jeg er også glad for at hun ikke hadde et 'utdritningslag' som vi kaller det. Dette passet meg perfekt og hun hadde tatt hensyn til mine ønsker. Og så var vi så heldig med været. Det kom som bestilt! Klem 12
Tussilago Skrevet 3. juni 2002 #2 Skrevet 3. juni 2002 Dette hørtes koselig ut Ingenting er som en deilig dag med massasje og avslappning men venner, for deretter å gå ut på byen Lykkke til på den store dagen som snart kommer
Augustbrud02 Skrevet 3. juni 2002 #3 Skrevet 3. juni 2002 Gratulerer meg overstått utdrikningslag. Håper virkelig jeg er like heldig og ikke får et skikkelig "utdritingslag" noe jeg ikke synes noe om. Har bedt forloveren min være snill, men siden hun elsker å mobbe meg å gjøre meg litt nervøs føler jeg meg ikke helt trygg. Har faktisk ikke tenkt så mye på dette med utdrikninslag jeg, men det kan jo plutselig dukke opp egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå