AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har møtt en fyr jeg liker! Det virker som om han liker meg veldig godt også. Problemet er at jeg er veldig redd for å bli innpåsliten eller fucke det opp på en annen måte. Tips til hvordan jeg kan unngå dette? Anonym poster: fcc5b99bd1c44130980e3c1c3d33985c
Karenina Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Hvis du er redd for å sende for mye meldinger, samtidig som det klør i hendene, send melding til venninner i stedet, det roer abstinensene for meg ihvertfall 1
Gjest SpaceBaby Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Send ham følgende SMS: "Hei. ... her. Kunne du tenke deg å stikke ut og ta noen pils en dag?" Så tar dere det derfra.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Men vi bo Send ham følgende SMS: "Hei. ... her. Kunne du tenke deg å stikke ut og ta noen pils en dag?" Så tar dere det derfra. Vi bor desverre i forskjellige byer, og han dro herfra i kveld. Det betyr at jeg sansyneligvis ikke får møtt ham før neste ferie. Saken er at jeg gjerne vil snakke med ham og bli bedre kjent, men jeg er så utålmodig Anonym poster: fcc5b99bd1c44130980e3c1c3d33985c
Gjest SpaceBaby Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Vi bor desverre i forskjellige byer, og han dro herfra i kveld. Det betyr at jeg sansyneligvis ikke får møtt ham før neste ferie. Saken er at jeg gjerne vil snakke med ham og bli bedre kjent, men jeg er så utålmodig Beklager. Da er jeg tom for forslag.
Sommee Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Finn deg minst en til som du liker, det tar litt fokus vekk. Alltid bedre å ha flere valg, da blir man ikke så desp! 1
Nettinettet Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Hvor mye har dere truffet hverandre, hva har dere snakket om og hvor i "prosessen" er dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå