Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har barn og gått ifra hverandre, hva var grunnen og ble det bedre eller savnet dere eksen og familie livet for mye etterpå?

Anonym poster: 81e1d7f548b3a306f5e3f487368c3f03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange ting, men utrokap fra hans side ødela mye. Måtte vekk for ikke å bli ødelagt i dette forholdet. Har likevel savnet ett vanlig familieliv med mor, far og barn mye i etterkant. Men er glad jeg gikk likevel.

AnonymBruker
Skrevet

Huff, høres ikke kjekt ut.

Jeg har mistet følelser for min mann, men prøver hardt å bygge de opp. :blomst:

Anonym poster: 81e1d7f548b3a306f5e3f487368c3f03

AnonymBruker
Skrevet

- Mistet følelsene for han gradvis, merket bare at han "dro meg ned", og at jeg ikke var meg selv lengre etter flere år sammen. Glad jeg gikk ut av forholdet, venner så tydelig at jeg blomstret etterpå. Selv om det aldri var et dramatisk brudd, og selv om jeg vet at han var veldig glad i meg.

- Sist forhold var eksen utro. Han var ikke noe bra mann for meg.

Tenker mest tilbake på det første forholdet, men det er utelukkende de fine opplevelsene og felles interessene som er grunnen. Vi var gode venner før vi ble kjærester - og det vennskapet savner jeg.

Anonym poster: cdda5c565525b0758bd97a12294ff01d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det slutt siden han psyka meg ned hele tiden. Det som gjorde at jeg dro var at han slo ungen vår 1 gang. Tror han er psykopat.

Nei, savner ham ikke. Det er hardt å være alenemor, men det er bedre det enn å føle seg alene i et forhold.

Anonym poster: ed8850448be0067bcc5f35220f20bfa5

AnonymBruker
Skrevet

Fysisk og psykisk vold. Ikke angret en dag. Har "familielivet" med en fantastisk mann som er kjempe flink med barnet til tross for at det ikke er hans.

Anonym poster: 0a7d55e41c24b3e4928e37f32708e4b6

Gjest Mandalas
Skrevet

Vi gled fra hverandre. Mine følelser forsvant, helt. Jeg merket at jeg ble irritabel hver gang han kom hjem fra jobb, når vi skulle gjøre ting sammen. Jeg følte jeg ikke var meg selv lenger, og vi hadde ingen felles interesser. Jeg mener virkelig ingen! Ikke kunne vi høre på musikk sammen, ikke spise mat vi begge likte, ikke finne på ting, ikke noe.. Alle små ting var vi uenige om, noe som tok på det også.

Vi har hatt et "drømmebrudd". Ingen sure miner, vi samarbeider kjempegodt. Jeg er veldig glad nå som jeg er alene, dette føles helt riktig! Jeg syns eksen virker fornøyd også. Det store, store minuset er selvsagt at barna måtte oppleve et samlivsbrudd. Heldigvis opplever de det på "best mulig måte" når det først ble sånn, men det er den store sorgen naturligvis.

AnonymBruker
Skrevet

Følelsene forsvant. Samtidig var han dominerende og kontrollerende.

Angrer ikke et sekund på bruddet. Har en fantastisk mann nå som jeg matcher med på alle punkter.

Anonym poster: 151e18c7dc93f66ffcac28237cc6c2da

Skrevet

Han var utro, ville videre. Jeg savner familielivet og hverdagen med barna. Ville heller holdt ut i et halvdårlig forhold enn å leve halvparten av tiden alene.

Skrevet

Nr. 1 - Han slo og drev psykisk terror. Gikk etter at han voldtok meg slik at jeg mistet barnet vi ventet sammen. Var den gang meget ung. Så vi har ikke barn sammen i dag. Ikke savnet ham et sekund.

Nr. 2 - Han dro plutselig en dag etter 7 år. Hadde truffet ei på julebord dagen før! Savnet ham i starten, men klarte meg bra etter hvert. Bygget opp livet igjen sammen med ungene. Var alene i mange år før jeg traff min nåværende mann.

• 3 uker senere...
Skrevet

Katten min var slem... han mjauet dagen lang, ville bare ha mat og leke med musen min :grine:

Gjest Sunheart
Skrevet

PGA jeg ikke var lykkelig mere ,og ikke fikk det jeg trengte i forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...