Gå til innhold

Dyrt gulvteppe med barn i huset?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg gulvteppe, men er i tvil. Jeg har veldig lyst på et gulvteppe fra Hay til 6000. Det er tidløst og jeg kommer alltid til å like det. Men så var det disse barna da...

Jeg har to barn (1 og 3 år), og er usikker på hvilket preg de kommer til å sette på teppet... Alle måltider inntas ved spisebordet på kjøkkenet, og jeg har ikke kunnet registrere så mange flekker på gulvet hittil, men...

Ville dere tatt sjansen? Eller ville dere kjøpt noe billig nå og heller kjøpt noe skikkelig når ungene er større? Og hvor store må de egentlig være før man kan kjøpe hva man vil?

Anonym poster: c4137cd319f6d065586847483cdbda55

Gjest Funky Punk
Skrevet

Om du har råd til å få det renset nå og da så.

Venninnen min har et stort teppe som nå er rullet sammen og lagt i boden.

Hun har et barn på 3 år, og det har blitt sølt mat, ketchup, juice... ja til og med urin pga uhell i perioden hvor barnet skulle slutte med bleie.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok ikke tatt sjansen, mitt (billige) gulvteppe er blitt både spydd og tisset på.

Hvor store barna må være, vet jeg ikke, da mine barn ikke har nådd den alderen ;) Det varierer jo også hvor mye barn søler. Forøvrig kan jo en voksen også være uheldig å velte kaffekoppen sin.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke brukt 6000 på et teppe med småbarn i hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...