Marianne Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Jeg leter etter navn på sanger som passer til Line dance kan noen hjelpe meg ?
aline Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Kommer helt an på hva slags line dance du vil danse det, line dance er langt ifra bare country. tips til danser og musikk kan du finne på denne siden. Går du på linken til shoppen oppe i høyre hjørne så ser du litt av hvert av musikk som alt passer til Line Dance. Er Tex ekspert? :rosasmil: Hvor danser du Tex? Kanskje jeg kjenner deg?
Gjest rabrabara Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 Jeg liker Johnny Cash's "Thing called love." Litt langsom kanskje, men passet bra for meg. (Nybegynner deLuxe)
Rannva Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Er Tex ekspert? Jeg tror Tex er utdannet instruktør. *roper på Tex* Kom og hjelp.
aline Skrevet 12. mars 2004 #7 Skrevet 12. mars 2004 Jeg tror Tex er utdannet instruktør. *roper på Tex* Kom og hjelp. jaha!!! :-D spennende, kanskje jeg vet hvem ho er da? Kanskje jeg må granske de instruktørene jeg kjenner litt, for å se om det kan være noen av dem..... Blir nysgjerrig jeg da da!! Danser 4-5 kurs i uka selv og sitter i komiteen i klubben min, har da møtt endel instruktører fra fjern og nær!! Tex, hvor instruerer du da? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå