Gå til innhold

..en stor hemmelighet som gikk videre til hele familien.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Her sitter jeg og angrer veldig mye på en liten ting jeg aldri burde ha gjort...

( nå vet jeg ikke om dette problemet er på riktig forum, men fikk ingen svar på barn og familie. Håper på svar her )

Her om dagen hadde jeg og mine 3 kusiner jentekveld, vi satt en stund og pratet. Alle fortalte om deres liv og alt på guttfronten. Når det var min tur så gledet jeg meg til og fortelle om min nye elsker, jeg sa klart ifra at ingen måtte få vite om dette her siden han var en "kjent" person (skuespiller i landet jeg kommer fra) og at det måtte bli mellom oss 4, men det varte ikke lenge... etter noen få dager viste hele familien min om det.

Jeg er ei jente på 20 år og er fra en viss kultur og religion der det ikke er "normalt" og ha kjæreste engang, så tenk deg når det er snakk om en elsker! Alle prater om det og det er veldig ubehagelig for meg... Jeg angrer veldig mye på at jeg i det hele tatt sa noe, men nå er det gjort. Jeg lærte en stor lekse, men nå sitter jeg igjen med dette her...

Det jeg vil nå er og overtale familien min om at det ikke er sant! Men, hvordan? Det er 3 mot 1! Jeg har tenkt på og få kusinene mine til og glemme det, men det er ikke lett! Så da tenker jeg og lyve om at jeg egentlig LØY og ble revet med, men samtidig så vil jeg ikke bli kalt for en løgner! Tråden startet hos kusinene mine, så da tenker jeg at det lureste er og overtale dem først også videre familien, men hvordan?

Dette problemet her er kanskje ikke så stor i noen sine øyne, men i mine/familien er det stort og jeg sitter her med stor anger.. Jeg er veldig deppet og det plager meg noe inderlig.

Jeg setter STOR pris på hjelp og takker dere på forhånd!

Anonym poster: e2d74f6b36feab3f59a8b04847cbabf4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortalte de det videre? Er det mulig at de kan gå med på en avtale om at det var en spøk som de tok alvorlig?

Frykte du for ditt liv eller helse?

Anonym poster: bd586412d7e2c59a7ea13c081c1d176f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ville tro at det er lettere å si at du selv skrøt på deg elskeren enn å overtale kusinene dine til å lyve, men jeg vet jo ikke om situasjonen.

Håper ting ordner seg.

Anonym poster: 77d3a4d459eba3c07f2ebecb473f9c46

Skrevet

Huff, for ei lei situasjon! Kjipe søskenbarn som utleverar deg på den måten. Hjelper det ikkje å be dei sette seg inn i din situasjon? Sluttar dei ikkje då, kan du "true" dei med å utlevere deira hemligheiter..(ja, veit at det er stygt gjort, men det kan kanskje få dei til å slutte?)

Skrevet

Syns du bør prate med kusinene dine og fortelle dem at det er dårlig gjort ovenfor deg å fortelle det videre til sin familie - de er sikkert fullt klar over at dette skaper problemer for deg, og det vil sikkert ikke komme som en overraskelse på de at du ikke liker at de har sagt det videre?

Og siden det er de som har skapt problemer for deg syns jeg de kan være med å rette det opp igjen! Si til de at de lovet deg å holde det mellom dere fire (slik du skriver forstår jeg det slik?) og at du derfor nå ønsker at de skal si til sine familier at dette var kun noe de fant opp, for de de kjedet seg eller lignende. Det syns jeg virkelig de bør gjøre!

Håper det løser seg for deg!

AnonymBruker
Skrevet

Sluttar dei ikkje då, kan du "true" dei med å utlevere deira hemligheiter..(ja, veit at det er stygt gjort, men det kan kanskje få dei til å slutte?)

kan fort slå tilbake om man prøver å presse noen, spesielt når de er 3 og det er hun som trenger deres hjelp

Anonym poster: 77d3a4d459eba3c07f2ebecb473f9c46

Skrevet

Ja, det kan vær at dei ikkje tek trusler om å gå vidare med det dei har sagt, sidan dei er 3...Ufattlig at noken er så lusne mot andre, og sei vidare ting som er sagt i fortruligheit...

AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal dele med familien det de sa til deg også

Anonym poster: e3baac8e53b52ad5859a22d634687ffa

Gjest HankySpanky
Skrevet

Du får pine deg gjennom noen uker og så fortelle de ved en passende anledning at det er slutt, burde fungere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...