HanneB Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Invitasjonene er ferdige! Har lagd de selv og er egentlig litt stolt over hvor fine de ble :oops: Skryt Nå skal jeg bare levere de på posten så får vi se hvor mange som kan komme - blir spennende å vente på svar..... De fleste har fått et forvarsel i julekortene jeg sendte så det er jo ikke noen overraskelse akkurat men...... I går var jeg hos Kristin og kjøpte brudesko og på Brudekjolen og kjøpte slør og tiara så nå venter jeg bare på kjolen... skulle ønske den kom snart....
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 Så flott. Er det ikke gøy å se resultatene når man lager noe selv. Jeg er i gang med å lage våre invitasjoner, men de er ikke helt ferdige ennå. Men jeg er også kjempefornøyd. Hvordan ser invitasjonene deres ut? Er litt nysgjerring, skjønner du. Jeg grublet så lenge på hvordan jeg skulle lage våre invitasjoner før jeg bestemte meg.
frosken Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Vi holder på med våre, men er ikke ferdige enda. Må vel snart bli det for vi tenkte å få dem ut før påske. Jeg synes også det er gøy å se resultatet - de blir så fine!!
Isiselin Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 Ja! Vi sendte også ut våre i dag! Blir kjempespennende å se hvor m,ange som kommer! Gleder meg sånn til de begynner å si fra! Ble så virkelig med det samme jeg hadde puttet dem i den røde boksen. Spennende!
HanneB Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2004 Har ikke fått tatt noe bilder av de enda, men kan prøve meg på en "dårlig" forklaring: Jeg kjøpte ferdige "kort" på Norway Design som er ca. 17 x 17 cm som heter Majestic de er cremefargede med litt perlemorskinn. Utenpå har jeg stemplet monogrammet vårt og brukt gull embossing ca. midt på kortet og skrevet inivtasjon på samme måte nederst til høyre. Kjøpte hvite minicallaer på Panduro og limte disse litt skrått fra venstre mot høyre "rundt" monogrammet. Inni har jeg brukt et ark jeg kjøpte på en hobbyforretning som har trykk av roser i gull og selve teksten er skrevet med Monotype Corsiva. + at monogrammet vårt står øverst på innleggsarket. På konvoluttene brukte jeg et stempel med slør og flosshatt som jeg brukte gullembossing på og skrev adressene via PC'n i samme skrift som resten. Synes dette ble veldig stilig og rent. Fargene våre kommer til å være creme, gull og fersken (og kanskje litt mørke rødt (roser)).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå