Gå til innhold

Forhold som aldri kommer forbi "usikkerhet" fasen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI har vært "sammen" et år. Jeg var veldig veldig usikker lenge, pga veldig mye rart han sa, som trakk meg ned... Det har visstnok vært misforståelse, men det gjorde meg veldig usikker på meg selv... At jeg har vært så usikker, har gjort han også veldig usikker. Han er redd jeg skal kaste han ut når som helst... Jeg føler jeg får altfor lite bekreftelse fra han, særlig med tanke på hvor usikker han gjorde meg det første halve året. Og han sier han ikke klarer å gi meg den bekreftelsen så lenge han er så usikker på om jeg virkelig satser på han...

Vi har det periodevis ekstremt bra, og vi har veldig mye sex. Men jeg har en sånn underliggende ulmende følelse som lager stor problemer for meg. Han gir meg aldri komplimenter, og jeg føler ofte at jeg ikke blir virkelig verdsatt, og at jeg ikke blir sett... Han gjør veldig mye for meg, men jeg føler ofte at jeg ikke vet hvem han gjør det for. For jeg vet ikke hvem han er i mine øyne. Som om jeg bare er en skikkelse han gjør ting for, for jeg føler meg veldig skjeldent virkelig spesiell for han...

Alt dette har blitt et så stort tema, at det bare virker enda mer umulig for ham å gi meg tilbakemeldinger... Noe som gjør at jeg innimellom fisker, og enda værre: innimellom virkelig klager på at jeg føler meg usikker på det og det området, fordi jeg aldri hører noe.

Han sier feks aldri at jeg er deilig, i sexuell sammenheng. Utenom en gang, halvhjertet, når jeg har sagt at jeg savner det. Blir ikke bedre av at jeg sier det, men jeg holder ikke ut å ha det slik....

Er virkelig rådvill

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rettelse: *vet ikke hvem jeg er i hans øyne*

Skrevet

Kanskje han da ikke er den rette for deg her og nå.

Ikke i typisk KG-ånd, men bombesikker på at du vil oppdage at han var feil den dagen du finner deg en ny.

AnonymBruker
Skrevet

Klok (?) av skade tror jeg at om man for det meste har den usikkerhetsfølelsen ulmende, er det ikke "meant to be". Det trenger ikke være noe galt med den andre eller at man liksom MÅ finne ut hvem som har rett og feil om usikkerhetsmomentene for å kunne gjøre det slutt eller fortsette å være sammen... Og ikke at det må være sånn her heller: men da jeg traff han jeg er sammen med nå, føltes det helt riktig fra starten - ikke sånn at "yes, han her skal jeg gifte meg med, la oss hoppe i det med en gang", vi har tatt det gradvis - men det har ikke oppstått noe som helst tvil underveis i prosessen... det er mildt sagt annerledes enn jeg har opplevd før.

Anonym poster: e8cad26e93f6b714c9012d8c6d2e7a5f

Skrevet

Jeg føler jeg må gi det sjanse på sjanse, både pga det som er så usedvanlig bra når det er bra, og fordi han ikke har noe å gå tilbake til....

Skrevet

Prat sammen; gang på gang. Men ikke den sinte, klagende eller krevende praten.

Det er ofte vanskelig å snakke om følelser, og det er vanskelig å finne et språk som begge forstår. Ofte snakker man sammen, men forstår allikevel ting helt forskjellig.

Men når det er sagt; du er ikke sammen med noen fordi denne personen ikke har noen å gå tilbake til!

Skrevet

Det er ofte vanskelig å snakke om følelser, og det er vanskelig å finne et språk som begge forstår. Ofte snakker man sammen, men forstår allikevel ting helt forskjellig.

Men når det er sagt; du er ikke sammen med noen fordi denne personen ikke har noen å gå tilbake til!

Takk... men vi snakker hele tiden, hver dag........

Jeg vil ikke si at jeg er sammen med han fordi han ikke har noe å gå tilbake til, men føler jeg må strekke meg lenger i forhold til ikke å gi opp.... føler jeg er nødt til å gi han all sjanse jeg kan...

Skrevet

Ikke "noen" å gå tilbake til, men han har ingenting å gå tilbake til... Han har ikke noe nettverk, eller noe liv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...