Gjest NastyNice Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Noen som vet ca. priser på deo fra Dermalogica? Finnes det flere typer? Har lest her inne at det skal være bra greier... På forhånd takk!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 På lookfantastic koster den 130 kr -porto,så da må du nesten bestille mer vis det skal lønne seg.
Gjest Ethereal Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Det finnes bare en, den er i stick-form og er uparfymert. Hos hudpleier koster den 270NOK :o
Gjest Myumi Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 På lookfantastic koster den 130 kr -porto' date='så da må du nesten bestille mer vis det skal lønne seg.[/quote'] Når den samme deo'en nesten koster 300 kroner her i Norge, og man kan kjøpe den over nett til 130 kroner (inkl. porto), hvorfor må man da bestille mer for at det skal lønne seg?
Gjest Ethereal Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Selv hvis du bare kjøper deoen, sparer du en hundrelapp i forhold til norsk pris, når portoen er inkludert. Jeg gleder meg til å være hjemme i Norge igjen, så jeg kan bestille det meste via nettet. Her nede er jeg litt usikker, pga tollbestemmelser osv.
Gjest NastyNice Skrevet 12. mars 2004 #6 Skrevet 12. mars 2004 Tusen takk for alle svar! Tror nok jeg prøver denne... God helg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå