AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei! Har som veldig mange andre både lest og blitt fengslet av triliogien "Fifty Shades of Grey". Der kan man lese om et par sølvkuler Chrstian har som Anastasia går med innvendig bla under en middag hos hans familie, hvor hun blir fryktelig kåt og følsom. Er dette bare oppspinn eller finnes det faktisk slike kuler? Hvis det finnes kunne jeg gjerne tenkt meg å skaffet slike, ettersom jeg sliter veeeldig med å få orgasme selvom jeg har den mest fantastiske sexen man kunne ønske. Har faktisk aldri klart å få en orgasme, og dersom slike finnes vil jeg gjerne prøve!!;-) Anonym poster: 7b40040e5d7c31db04d8ac5334823dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Del Skrevet 4. januar 2013 Ja, du kan kjøpe kuler (ikke i sølv) på kondomeriet. Anonym poster: 7e7280760160f1c7cb95a30ebeb95d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Del Skrevet 4. januar 2013 Men, er det vaginakuler -slike store- du snakker om da? Eller mindre man kan gå med innvendig til "man sprenger"? Anonym poster: 7b40040e5d7c31db04d8ac5334823dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #4 Del Skrevet 4. januar 2013 Vaginakuler er ikke noe tryllemiddel for orgasme. For meg er det kombinasjonen av den psykiske spenningen ved at jeg vet at de er der - jeg blir gående å tenke på sex hele tiden og kåter meg selv opp samtidig som det er en viss stimuli av selve kulene også, og om jeg er veldig kåt og beveger med kuler inni kan jeg komme ja Vær obs på at både kuler og vaginaer kommer i forskjellige størrelser, for små så kjenner du lite/ingenting og for store kan du få følelsen av at de faller ut/ubehag. (styrken på underlivsmuskulaturen spiller også inn her) Anonym poster: dd63c0b86fa9cef800c5cb5d805acf02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. januar 2013 #5 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei! Har som veldig mange andre både lest og blitt fengslet av triliogien "Fifty Shades of Grey". Der kan man lese om et par sølvkuler Chrstian har som Anastasia går med innvendig bla under en middag hos hans familie, hvor hun blir fryktelig kåt og følsom. Er dette bare oppspinn eller finnes det faktisk slike kuler? Hvis det finnes kunne jeg gjerne tenkt meg å skaffet slike, ettersom jeg sliter veeeldig med å få orgasme selvom jeg har den mest fantastiske sexen man kunne ønske. Har faktisk aldri klart å få en orgasme, og dersom slike finnes vil jeg gjerne prøve!!;-) Anonym poster: 7b40040e5d7c31db04d8ac5334823dde Du får kjøpt vaginakuler på kondomeriet, men jeg har mine tvil om de er den ultimate orgasmekuren. Jeg kommer vaginalt dersom jeg er kåt nok under sex, men kommer ikke vaginalt ved å bruke en g-punkts vibrator om du skjønner? Personlig ville jeg kjøpt meg et par kuler bare for å prøve, men ville ikke kjøpt dem som en "orgasme-løsning", da kan en fort bli skuffet. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #6 Del Skrevet 4. januar 2013 Hei! Har som veldig mange andre både lest og blitt fengslet av triliogien "Fifty Shades of Grey". Der kan man lese om et par sølvkuler Chrstian har som Anastasia går med innvendig bla under en middag hos hans familie, hvor hun blir fryktelig kåt og følsom. Er dette bare oppspinn eller finnes det faktisk slike kuler? Hvis det finnes kunne jeg gjerne tenkt meg å skaffet slike, ettersom jeg sliter veeeldig med å få orgasme selvom jeg har den mest fantastiske sexen man kunne ønske. Har faktisk aldri klart å få en orgasme, og dersom slike finnes vil jeg gjerne prøve!!;-) Anonym poster: 7b40040e5d7c31db04d8ac5334823dde Det heter vaginakuler, og jeg kan nesten love deg at du kommer til å bli skuffet. Men de funker til å trene opp underlivet. Anonym poster: 8e3555ed545fbf927a3d85890d980ab1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå