#krakra Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 ok. så jeg lurer bare på om dere vill anbefale en kombitang eller en rettetang/krølltang som også funker fint til begge deler.. så vist dere ville gjort det så hadde det vert veldig greit og så må den helst kunne bli kjøpt på elkøp. takk!
pandabear Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Du kan krølle med rettetangen. Har ikke spesielt god erfaring med disse kombitengene desverre
awesome. Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Jeg bruker å krølle håret med rettetang, synes Remington sine er veldig gode. Vet ikke konkret hva modellen jeg hadde heter, men den kostet hvertfall rundt 500 kr. Har selv sett på Pearl Wand krølltangen fra Remington, har hørt at folk har gode erfaringer med den. Slik kombitang har jeg faktisk ikke hørt om...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Ser du skriver Elkjøp, men må likevel si at ingenting slår rettetengene fra GHD. Du kan krølle håret med rettetanga. Kjøper du på feelunique.com så får du den for ca 800kr, og de refunderer momsen. Anonym poster: e40f2ec31e413a1b25bc66f490ca7ed9
pandabear Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Ser du skriver Elkjøp, men må likevel si at ingenting slår rettetengene fra GHD. Du kan krølle håret med rettetanga. Kjøper du på feelunique.com så får du den for ca 800kr, og de refunderer momsen. Anonym poster: e40f2ec31e413a1b25bc66f490ca7ed9 Kanskje hun har ett gavekort på elkjøp eller noe i den duren, men jeg er helt enig i at GHD er best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå