AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Det er nesten 1 mnd siden julebordet med jobben. Gjennomsnittsalderen på jobb er ca 50+, men det finnes også (noen få) gutter som er 30+\-.. Den ene av de var veldig på, og han viste egentlig interesse fra velkomstdrinken (da var begge edru).. Jeg har også hørt i ettertid at han var mer på (hele kvelden) enn det jeg var.. Etter at vi hadde stått og klina i et hjørne kom en kollega bort til meg og sa hun trodde han hadde kjæreste.. Jeg spurte han om dette X antall ganger ila kvelden og han nektet hver gang jeg spurte.. Vi var en gjeng som dro først på nach hos han, deretter videre til meg da det ikke var drikke igjen.. Når de andre dro hjem fra meg, hadde han "sovnet" på sofaen, så han ble igjen.. Han var veldig ivrig å få av seg klærne og ville ha sex.. Jeg sa nei til dette (noen ganger), så det ble bare litt klining og tafsing.. Så sov vi sammen.. Han dro ikke før kl 14 dagen etterpå.. Mandagen etter julebordet får jeg vite at han har kjæreste..! Han nektet jo for det hele kvelden og når vi var hjemme hos meg.. Han hadde glemt ytterjakken sin på kontoret mitt etter julebordet, så jeg sendte meld og sier han bare kan komme innom å hente den.. Hele møtet var egentlig bare kleint.. Når jeg kommer hjem finner jeg ut at jeg hadde glemt en del ting hjemme hos han som jeg trengte til jul (jeg hadde håpet at det lå igjen på jobb, men nei..) Disse tingene skulle det vise seg å være veldig vanskelig å få tak i.. 2 uker senere (samme dag som jeg skulle ta ferie)fikk jeg de endelig, men da hadde han bare hengt posen i garderoben og sendt meld om at den hang der..! Så ble det jul, men nå har vi jo startet på jobb igjen.. Det er litt klein stemning og jeg føler vi "unngår" hverandre.. Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette inlegget, men jeg bare måtte få det ut.. Jeg har en teori om at hvis vi bare møtes tilfeldig i gangen eller noe, og har en samtale om vær eller vind, sånn at vi kan bli ferdig med disse kleine greiene.. Hva tror dere??? Vanligvis ser jeg han veldig sjeldent på kontoret, men denne uka har jeg sett han hver dag i kantina.. Og da er det så kleint når vi ikke hilser en gang på hverandre.. Anonym poster: f1d69da693cb55389c9299666c213d6e
Gjest likeeverything Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Det er nesten 1 mnd siden julebordet med jobben. Gjennomsnittsalderen på jobb er ca 50+, men det finnes også (noen få) gutter som er 30+\-.. Den ene av de var veldig på, og han viste egentlig interesse fra velkomstdrinken (da var begge edru).. Jeg har også hørt i ettertid at han var mer på (hele kvelden) enn det jeg var.. Etter at vi hadde stått og klina i et hjørne kom en kollega bort til meg og sa hun trodde han hadde kjæreste.. Jeg spurte han om dette X antall ganger ila kvelden og han nektet hver gang jeg spurte.. Vi var en gjeng som dro først på nach hos han, deretter videre til meg da det ikke var drikke igjen.. Når de andre dro hjem fra meg, hadde han "sovnet" på sofaen, så han ble igjen.. Han var veldig ivrig å få av seg klærne og ville ha sex.. Jeg sa nei til dette (noen ganger), så det ble bare litt klining og tafsing.. Så sov vi sammen.. Han dro ikke før kl 14 dagen etterpå.. Mandagen etter julebordet får jeg vite at han har kjæreste..! Han nektet jo for det hele kvelden og når vi var hjemme hos meg.. Han hadde glemt ytterjakken sin på kontoret mitt etter julebordet, så jeg sendte meld og sier han bare kan komme innom å hente den.. Hele møtet var egentlig bare kleint.. Når jeg kommer hjem finner jeg ut at jeg hadde glemt en del ting hjemme hos han som jeg trengte til jul (jeg hadde håpet at det lå igjen på jobb, men nei..) Disse tingene skulle det vise seg å være veldig vanskelig å få tak i.. 2 uker senere (samme dag som jeg skulle ta ferie)fikk jeg de endelig, men da hadde han bare hengt posen i garderoben og sendt meld om at den hang der..! Så ble det jul, men nå har vi jo startet på jobb igjen.. Det er litt klein stemning og jeg føler vi "unngår" hverandre.. Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil med dette inlegget, men jeg bare måtte få det ut.. Jeg har en teori om at hvis vi bare møtes tilfeldig i gangen eller noe, og har en samtale om vær eller vind, sånn at vi kan bli ferdig med disse kleine greiene.. Hva tror dere??? Vanligvis ser jeg han veldig sjeldent på kontoret, men denne uka har jeg sett han hver dag i kantina.. Og da er det så kleint når vi ikke hilser en gang på hverandre.. Anonym poster: f1d69da693cb55389c9299666c213d6e Det er kanskje derfor kollegaer ikke burde innlede et forhold. Uansett, syntes jeg at du burde snakke med han om det. Break the ice. Du kan ikke unngå han for alltid.
Karenina Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Det er jo han som burde være flauest, er jo han som løy og sa han var singel og greier. Bare gå med hodet høyt hevet, og til neste firmafest: ikke tiss i egen sandkasse... 1
Arlea Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Jeg tror ærlig talt ikke at jeg hadde orket å være den som prøver å myke opp stemninga. I alle fall ikke så kort tid etter at han har hintet om at lite/ingen kontakt er hans ønske. Er jo selvsagt kjipt at han ikke kan heve seg over pinlighetene og holde hodet hevet og se litt komisk på det, men jeg ser ikke poenget med å tvinge han heller. Om du jobber så tett på han at det blir veldig slitsomt at stemningen er dårlig ville jeg heller gitt det mer tid, for så å prøve å fortsette som før julebordet.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 ...Og her er grunnen til at det er en dårlig idè å "gå over streken" med kolleger. Blir fort kjipt i ettertid om det skulle gå heden. I tillegg kan jeg se for meg at du fikk et bra rykte da du sto i hjørnet og klinte med han But what do I know.. Du får bare ta tiden til hjelp, det går nok over. Anonym poster: 5803f1ed6b45e0b03d99f1a57abe9227
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 ...Og her er grunnen til at det er en dårlig idè å "gå over streken" med kolleger. Blir fort kjipt i ettertid om det skulle gå heden. I tillegg kan jeg se for meg at du fikk et bra rykte da du sto i hjørnet og klinte med han Anonym poster: 5803f1ed6b45e0b03d99f1a57abe9227 Heldigvis var det kun 2 stk som fikk med seg dette.. De fleste forsvant sånn i 11 tiden, og det er jo bra for min del.. For det at vi hadde stått å klina husker jeg ikke en gang.. :/ Anonym poster: f1d69da693cb55389c9299666c213d6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå