sebastianen Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Har det kommet ekstra mange nye idioter på forumet de siste dagene eller er det bare jeg som er ekstra irritabel for tiden ? 4
Gjest Corto Maltese Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Er vi ikke alle i bunn og grunn en gjeng idioter ? 5
Aldrisur Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Eller kan det være de bare er veeeeeeeldig unge? 2
sebastianen Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2013 Er vi ikke alle i bunn og grunn en gjeng idioter ? Nei.... http://no.wikipedia.org/wiki/Idiot
sebastianen Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Eller kan det være de bare er veeeeeeeldig unge? Selvfølgelig mulig, men min erfaring tilsier ikke at unge mennesker nødvendigvis er idioter. Heldigvis. Endret 4. januar 2013 av sebastianen 2
Gjest Surrehodet Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Nja, jeg tror bare at siden ikkeidiotene blir utestengt en etter en, syntes idiotene mye bedre. 6
Gjest Corto Maltese Skrevet 4. januar 2013 #7 Skrevet 4. januar 2013 Nei.... http://no.wikipedia.org/wiki/Idiot De fleste idioter vet ikke selv at de er idioter. 1
sebastianen Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2013 Nja, jeg tror bare at siden ikkeidiotene blir utestengt en etter en, syntes idiotene mye bedre. Er det så mange som har blitt kasta ut ?
sebastianen Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2013 De fleste idioter vet ikke selv at de er idioter. Hehe, nei. Men jeg synes jeg opplever mye latterlige innlegg de siste dagene. Men som sagt, det kan være meg.... 2
Gjest Surrehodet Skrevet 4. januar 2013 #10 Skrevet 4. januar 2013 Er det så mange som har blitt kasta ut ? Blir noen etterhvert, og endel andre gidder ikke være så aktive på KG fordi det er så mange idioter som får ture frem uten at de blir korrigert. 4
altflyter Skrevet 4. januar 2013 #11 Skrevet 4. januar 2013 Folk flest er idioter... Er det ikke det man sier? 1
SubHuman Skrevet 4. januar 2013 #12 Skrevet 4. januar 2013 Nei.... http://no.wikipedia.org/wiki/Idiot "eller «en vanlig innbygger» En definisjon på hva en idiot er - fra din wikiepdia artikkel. Så jo, de fleste av oss er jammen meg idioter!
sebastianen Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #13 Skrevet 4. januar 2013 "eller «en vanlig innbygger» En definisjon på hva en idiot er - fra din wikiepdia artikkel. Så jo, de fleste av oss er jammen meg idioter! Nei, de fleste av oss er opplyste intelligente mennesker, vettu.... 1
SubHuman Skrevet 4. januar 2013 #14 Skrevet 4. januar 2013 Nei, de fleste av oss er opplyste intelligente mennesker, vettu.... Jeg siterte kun wikipedia (som er din kilde) unge herremann. 1
sebastianen Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #15 Skrevet 4. januar 2013 Jeg siterte kun wikipedia (som er din kilde) unge herremann. Takk (unge)
Aldrisur Skrevet 4. januar 2013 #16 Skrevet 4. januar 2013 Selvfølgelig mulig, men min erfaring tilsier ikke at unge mennesker nødvendigvis er idioter. Heldigvis. Misforstå meg rett Sebastianen. Det tilsier nemlig ikke min erfaring heller, synes bare å merke en del umodne innlegg her for tiden. Så min dumhet egentlig, kunne vel lett misfortåes. Kanskje jeg er en idiot?
sebastianen Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #17 Skrevet 4. januar 2013 Misforstå meg rett Sebastianen. Det tilsier nemlig ikke min erfaring heller, synes bare å merke en del umodne innlegg her for tiden. Så min dumhet egentlig, kunne vel lett misfortåes. Kanskje jeg er en idiot? Neida,du er ikke det, ikke gråt. (Klapper trøstende din runde form ) 1
Aldrisur Skrevet 4. januar 2013 #18 Skrevet 4. januar 2013 Neida,du er ikke det, ikke gråt. (Klapper trøstende din runde form ) Frokost på senga i morgen?
sebastianen Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #19 Skrevet 4. januar 2013 Frokost på senga i morgen? As you wish, noen spesielle ønsker? Juice, frukt, toast og egg? På en terrase med utsikt over den greske øyverden ? ( bare drar senga di ut på terassen )
Aldrisur Skrevet 4. januar 2013 #20 Skrevet 4. januar 2013 (endret) As you wish, noen spesielle ønsker? Juice, frukt, toast og egg? På en terrase med utsikt over den greske øyverden ? ( bare drar senga di ut på terassen ) Tnå, tenkte nå det var du som skulle få frokost av meg da! Men, ja takk, jeg elsker at du drar senga mi ut på terrassen. Endret 4. januar 2013 av Aldrisur 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå