Gjest ts Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Har lest så mange tråder nå, om folk som ikke glemmer ekser og vil bryte ut av etablerte forhold på grunn av gammel kjærlighet osv. Jeg er nå i en situasjon hvor jeg lurer på hvorvidt jeg skal holde meg unna mannen jeg elsker, eller bare satse på han, få meg en saftig smell, og så komme meg videre. Eller om jeg skal prøve å glemme alt ved han og finne meg en annen. Jeg skriver det på denne måten fordi jeg VET at denne mannen kommer til å såre meg. Han har gjort det før. Han er kongen over maktspill. Han slet ut eksen sin med sin krevende personlighet. Neste "offeret" på lista er kanskje meg. Kommer jeg til å angre hvis jeg ikke prøver? Jeg mener, han kan jo ha blitt en bedre mann.
Anonymine Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 (endret) . Endret 21. desember 2018 av Anonymine 3
Steinar40 Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Hadde du vært i tvil så kunne jeg anbefalt deg å prøve. Men når du VET så er dette faktisk en "no-brainer".
Gjest navnelapp Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Ein skal aldri overvurdere andre menneske si evne til å endre seg. Stort sett er folk som dei er. Og at det at du elskar han skal endre han kan du berre gløyme. Styr unna!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Om hans navn rimer med "mudi", så må du løpe så langt vekke du kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå