AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Jeg var på en første date for et par måneder siden. (Går ikke ofte på date, så det var den eneste i løpet av det året.) Kom i kontakt via nettsted. Jeg hadde ikke så forferdelig store forventninger, men han virket som en ordentlig og oppegående fyr, ut fra profilen. Og da jeg møtte han synes jeg han virket bedre enn forventet. Han var lett å snakke med. Denne kvelden hadde jeg en god dag. Var fornøyd med utseendet, antrekket mitt, jeg var ikke stressa, hadde et godt, lett humør. Jeg trodde jeg viste den beste utgaven av meg selv. Da vi skiltes etter daten tenkte jeg at jeg likte han, selv om jeg ikke synes han virket som mannen i mitt liv. Jeg kunne tenke meg å møte han igjen for å ha det hyggelig og få litt positiv oppmerksomhet fra en mann (en stund siden sist). Jeg synes vi hadde brukbar kjemi, og regnet med at han mest sannsynlig ville treffes igjen. Han sa også når vi skiltes at han skulle kontakte meg for å møtes igjen. Det som skjedde er at han ikke tok kontakt først, jeg sendte han en melding etter hvert, og så kom det frem at han ikke ville treffes igjen. Etter denne opplevelsen føler jeg meg temmelig mislykka. Er dette rart? Jeg føler det som om jeg har lite sjarm og ikke er noe spesielt tiltrekkende. Det var nok det at den fyren var fort ivrig etter å treffe meg, som gjorde at jeg oppfattet han som ganske interessert før vi møttes. (Kan opplyse at jeg hadde et OK bilde på profilen, og han sa at jeg lignet på bildet.) Og jeg føler jo at jeg ble en skuffelse for han da, at jeg ikke levde opp til forventningene. Det er sånn et nederlag, synes jeg. Er det noen andre som føler en avvisning så sterkt? Jeg tenker at tiltrekkende, sjarmerende mennesker ikke blir avvist på en sånn måte... Det er bare forbeholdt de kjedelige, grå musene. Anonym poster: bb56b4669f76dc16e80fd66fd954c69f
Gjest Chin Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Alle kan ikke passe for alle. Dette var jo en mann du egentlig ikke hadde noe seriøs interesse av heller, så ikke se på det som nederlag. Du fikk gå på date, hatt en fin kveld og la det være med det =) Can't catch them all. 1
Ferny Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Selv om du ikke passet for han, så betyr ikke det at du har grunn til å føle deg dårlig. Såklart det er kjipt når du faktisk likte fyren ganske godt, men sånn er det jo av og til. Og når man tenker seg om - er det ikke sånn at de aller fleste av oss har avvist bra menn uten noe bedre grunn enn at "det ikke føltes helt rett". Det er ikke noe galt med deg. 1
197 Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Velkommen til den "andre siden" Som mann går jeg gjennom avvisninger flere ganger i uka. Uansett hvor digg og herlig du objektivt sett er, vil fortsatt ikke mer enn 50% av de du treffer være interessert i deg. Det kan være hva som helst som gjør at de ikke er interesserte. Kanskje de har kjæreste, kanskje de dater noen andre, kanskje du hadde på et par sko som var veldig turn-off for dem, kanskje de ikke er klare for å møte noen allikevel, kanskje du var i et såpass godt humør at det irriterte dem (finnes et par sånne også). Mange faktorer her som bestemmer utfallet, og faktorene trenger ikke være noe du gjorde feil, eller kunne kontrollert. Uansett skal du tenke slik: du kan absolutt ikke vinne alle, det er helt umulig å bli likt av alle. Det trenger ikke være deg det er noe feil med. De du dater/treffer kjenner deg ikke, ikke ta deg nær av at andre ikke liker deg basert på et par timer dere hadde sammen på en café. Det er mange fisker i havet 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Det er bare det at den gode selvtilliten jeg hadde da jeg møtte han den kvelden, den er liksom gått tapt nå. Siden jeg ikke var bra nok fra min beste side. TS Anonym poster: bb56b4669f76dc16e80fd66fd954c69f
Gjest BettyBoop Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 du har ingen grunn til å føle deg mislykka men jeg må si jeg blir irritert på folk som juger og sier de skal ringe eller sier de vil treffes igjen om de ikke mener det. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #7 Skrevet 4. januar 2013 Han skrev flere ganger i etterkant at jeg var veldig søt da. Jeg skjønner ikke helt at man kaller en jente man ikke vil treffe for veldig søt. For å være snill kanskje, uten å mene det. TS Anonym poster: bb56b4669f76dc16e80fd66fd954c69f
Leifern Skrevet 4. januar 2013 #8 Skrevet 4. januar 2013 Uansett hvor digg og herlig du objektivt sett er, vil fortsatt ikke mer enn 50% av de du treffer være interessert i deg. Hvor har du det tallet fra? Sånn bortsett fra det opplagte at (nesten) 50 % kanskje mener du har feil kjønn.
Gjest BettyBoop Skrevet 4. januar 2013 #9 Skrevet 4. januar 2013 Han skrev flere ganger i etterkant at jeg var veldig søt da. Jeg skjønner ikke helt at man kaller en jente man ikke vil treffe for veldig søt. For å være snill kanskje, uten å mene det. TS Anonym poster: bb56b4669f76dc16e80fd66fd954c69f hm sa det sikkert for at du ikke skulle føle deg jævlig. Men ikke tenk at han syntes du var stygg, er andre grunner for ikke å møte noen igjen, kanskje han har noen issues som gjør at han får litt panic eller han syntes dere ikke hadde kjemi eller whatever.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #10 Skrevet 4. januar 2013 Denne fyren deaktiverte også profilen sin ikke så lenge etterpå. Jeg tok nok helt fra han appetitten på kvinner... TS Anonym poster: bb56b4669f76dc16e80fd66fd954c69f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #11 Skrevet 4. januar 2013 Hvor har du det tallet fra? Sånn bortsett fra det opplagte at (nesten) 50 % kanskje mener du har feil kjønn. Vet ikke hvor tallene kommer fra men det sier seg vel nesten selv? Ingen som har personligheten til å få kjemi med over 50% Kan legge til at smaken på utseendet også er ganske subjektivt. Anonym poster: 0051b0131e26be202fcbbb5cbfc80e2f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #12 Skrevet 4. januar 2013 Denne fyren deaktiverte også profilen sin ikke så lenge etterpå. Jeg tok nok helt fra han appetitten på kvinner... TS Anonym poster: bb56b4669f76dc16e80fd66fd954c69f Eller han fant en annen:-) Anonym poster: 0051b0131e26be202fcbbb5cbfc80e2f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #13 Skrevet 4. januar 2013 Jeg var på en første date for et par måneder siden. (Går ikke ofte på date, så det var den eneste i løpet av det året.) Kom i kontakt via nettsted. Jeg hadde ikke så forferdelig store forventninger, men han virket som en ordentlig og oppegående fyr, ut fra profilen. Og da jeg møtte han synes jeg han virket bedre enn forventet. Han var lett å snakke med. Denne kvelden hadde jeg en god dag. Var fornøyd med utseendet, antrekket mitt, jeg var ikke stressa, hadde et godt, lett humør. Jeg trodde jeg viste den beste utgaven av meg selv. Da vi skiltes etter daten tenkte jeg at jeg likte han, selv om jeg ikke synes han virket som mannen i mitt liv. Jeg kunne tenke meg å møte han igjen for å ha det hyggelig og få litt positiv oppmerksomhet fra en mann (en stund siden sist). Jeg synes vi hadde brukbar kjemi, og regnet med at han mest sannsynlig ville treffes igjen. Han sa også når vi skiltes at han skulle kontakte meg for å møtes igjen. Det som skjedde er at han ikke tok kontakt først, jeg sendte han en melding etter hvert, og så kom det frem at han ikke ville treffes igjen. Etter denne opplevelsen føler jeg meg temmelig mislykka. Er dette rart? Jeg føler det som om jeg har lite sjarm og ikke er noe spesielt tiltrekkende. Det var nok det at den fyren var fort ivrig etter å treffe meg, som gjorde at jeg oppfattet han som ganske interessert før vi møttes. (Kan opplyse at jeg hadde et OK bilde på profilen, og han sa at jeg lignet på bildet.) Og jeg føler jo at jeg ble en skuffelse for han da, at jeg ikke levde opp til forventningene. Det er sånn et nederlag, synes jeg. Er det noen andre som føler en avvisning så sterkt? Jeg tenker at tiltrekkende, sjarmerende mennesker ikke blir avvist på en sånn måte... Det er bare forbeholdt de kjedelige, grå musene. Anonym poster: bb56b4669f76dc16e80fd66fd954c69f Han skrev flere ganger i etterkant at jeg var veldig søt da. Jeg skjønner ikke helt at man kaller en jente man ikke vil treffe for veldig søt. For å være snill kanskje, uten å mene det. TS Anonym poster: bb56b4669f76dc16e80fd66fd954c69f Du, dette var som jeg om jeg skulle skrevet innlegget selv. Jeg møtte også en fyr fra nett for en kaffe. Han var søt og hyggelig på daten og ytret ønske om å treffe meg igjen. Etterpå hørte jeg ingenting og sendte han sms. Da fikk jeg også tilbakemelding om at jeg er kjempesøt, søta ditt og søta datt. Men han vil ikke treffes og jeg hører aldri fra han lengre. Ikke har han direkte avvist meg heller, bare "faset ut". Uansett, jeg føler med deg. Jeg syns også det er så dårlig gjort å kalle oss søt når de vet de ikke mener det. Jeg har også helt mistet selvtilliten etter enn sånn avvisning, og kjenner meg litt tom (og til og med litt stygg/frastøtende). Føler meg lurt og latterliggjort. Også får jeg litt vondt av meg selv for jeg var også i en god periode da jeg traff ham. Jeg brukte tid på å pynte meg, ordna med klær, hår og sminke og trodde jeg var OK å se på da jeg gikk for å treffe han. Det var jeg altså ikke. Det sårer sånn. Hvordan har du det nå da, TS? BEgynner det å bli bedre? Tør du date igjen eller har du helt mistet gnisten? Jeg lurer på om jeg ikke tør møte noen over nett igjen og deaktivert profilen min. Litt dumt, for jeg møter ingen utenfor nett heller. Hilsen medsøster og grå mus Anonym poster: c2a687ee678e68aa3aefb1e5026f3ab4
Gjest BettyBoop Skrevet 4. januar 2013 #14 Skrevet 4. januar 2013 Eller han fant en annen:-) Anonym poster: 0051b0131e26be202fcbbb5cbfc80e2f det er nok det mest sannsynlige. han deita nok flere rundt samme tiden og grunnen til at han ikke ville treffes igjen ts var at han hadde bedre kjemi med en annen 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #15 Skrevet 4. januar 2013 det er nok det mest sannsynlige. han deita nok flere rundt samme tiden og grunnen til at han ikke ville treffes igjen ts var at han hadde bedre kjemi med en annen Sikkert, men det er jo fremdeles en avvisning. Anonym poster: c2a687ee678e68aa3aefb1e5026f3ab4
Gjest BettyBoop Skrevet 4. januar 2013 #16 Skrevet 4. januar 2013 Sikkert, men det er jo fremdeles en avvisning. Anonym poster: c2a687ee678e68aa3aefb1e5026f3ab4 joda jeg prøvde bare å si at jeg ikke tror han deaktiverte profilen sin pga at han syntes hun var så fryktelig, for det er hun jo ikke
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #17 Skrevet 4. januar 2013 joda jeg prøvde bare å si at jeg ikke tror han deaktiverte profilen sin pga at han syntes hun var så fryktelig, for det er hun jo ikke Jeg er ikke TS, men min nettflørt gjort det samme. Av og til tenker jeg at han ble så skuffa at han mistet troen på nettdating pga. meg Anonym poster: c2a687ee678e68aa3aefb1e5026f3ab4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #18 Skrevet 4. januar 2013 Hvordan har du det nå da, TS? BEgynner det å bli bedre? Tør du date igjen eller har du helt mistet gnisten? Jeg lurer på om jeg ikke tør møte noen over nett igjen og deaktivert profilen min. Litt dumt, for jeg møter ingen utenfor nett heller. Hilsen medsøster og grå mus Anonym poster: c2a687ee678e68aa3aefb1e5026f3ab4 Jeg deaktiverte også profilen min rett etter jeg skjønte at han ikke ville møte meg. Men etter en måned har jeg aktivert profilen min igjen. Uansett skjer det ikke så mye på den profilen da, sjelden det er noen interessante som tar kontakt. Nei, jeg sliter jo med den selvtilliten nå da. Avvisningen har liksom sunket inn. Trodde før at jeg var flott og sjarmerende, jeg. Så det er ikke noe gøy å ikke være det lenger. TS Anonym poster: bb56b4669f76dc16e80fd66fd954c69f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #19 Skrevet 4. januar 2013 Jeg deaktiverte også profilen min rett etter jeg skjønte at han ikke ville møte meg. Men etter en måned har jeg aktivert profilen min igjen. Uansett skjer det ikke så mye på den profilen da, sjelden det er noen interessante som tar kontakt. Nei, jeg sliter jo med den selvtilliten nå da. Avvisningen har liksom sunket inn. Trodde før at jeg var flott og sjarmerende, jeg. Så det er ikke noe gøy å ikke være det lenger. TS Anonym poster: bb56b4669f76dc16e80fd66fd954c69f Er han fra Oslo? Anonym poster: c2a687ee678e68aa3aefb1e5026f3ab4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #20 Skrevet 4. januar 2013 Jeg er ikke TS, men min nettflørt gjort det samme. Av og til tenker jeg at han ble så skuffa at han mistet troen på nettdating pga. meg Anonym poster: c2a687ee678e68aa3aefb1e5026f3ab4 Ha ha, den tanken har også slått meg i mitt tilfelle. Men jeg synes ikke så synd på han akkurat. Når jeg tenker meg om synes jeg han var litt småfrekk et par ganger under daten. Og det irriterer meg at jeg lot han komme unna med det, og bare var hyggelig tilbake. Jeg tenkte meg ikke om, og i etterkant av daten var jeg bare så opptatt av å bli likt. Følte vel at han fikk litt makt over meg. TS Anonym poster: bb56b4669f76dc16e80fd66fd954c69f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå