Gjest Lompa Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Kanskje relevant å ha i tankene...? http://www.dagbladet.no/dinside/2004/03/11/393121.html
Lullu Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 Enig. Egentlig er ikke dette noe problem i vårt forhold - enda Min sambo er utrolig flink til å vaske, støvsuge eller hva det måtte være. MEN vi har allikevel tenkt tanken på å få vaskehjelp når jeg går tilbake i jobb, slik at vi som familie på 3 heller kan få mere tid sammen. Koster jo faktisk ikke så mye! Noe vil vi selvsagt holde for oss selv; vask av tøy, rydding her og der. Men støvsuging, vask av bad og gulv + skjorte-stryking kunne jeg godt betalt for altså. Me får sjå, me får sjå.....
nessi Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Det kan nok være noe i det der ja. Min kjære er veldig flink til å ta sin del i perioder, mens andre ganger må jeg mase for alt som skal gjøres. Da blir jeg skikkelig sur og grinete, men han klarer alltid å få meg til å le da, så jeg klarer ikke å være sur på han lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå