AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Huff, jeg er så lei dating og gutter at jeg får ikke sagt det! Har bare vært singel et år, så er vel ikke den som skal rope høyest. Men likevel, jeg savner en å dele gleder og sorger med. Nå er jeg igjennom noe veldig vanskelig i tillegg, og skulle ønske jeg hadde noen å snakke med, noen å holde rundt, noen som bryr seg litt. Jeg har datet og datet og møtte mange forskjellige gutter. I løpet av 2012 hadde jeg 3 mindre seriøse, men lengre datingperioder. Den lengste på ca 6 mnd. Han var jeg på turer med og vi tilbrakte masse tid sammen. Men han ville ikke ha noe forhold sa han. Ca 1 mnd etter det ble "slutt", hadde han fått seg dame. Det samme gjelder de 2 andre jeg datet i månedsvis. Jeg skjønner ikke hva som er galt med meg De vil jo ha kjæreste, det er bare meg de ikke vil ha. Alle finner noen, bare ikke jeg. Ikke synes jeg at jeg er spesielt kresen heller, faller for forskjellige typer gutter, men blir likefullt såret hver bidige gang. Jeg er så lei Hva er det som er så galt med meg siden de kan tilbringe tid med meg, vi kan ha det kjempefint sammen, bra sex osv, men noe forhold går det tydeligvis ikke an å ha til meg Ser andre som går ut av forhold, og finner nye som vil være sammen med dem etter kort tid.. nå har jeg vært singel et år, og det blir sikkert mange fler. Hvordan får folk det til? Anonym poster: 57e1e93e1878742dc2fa29e115f54544
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Litt tidlig å gi opp Anonym poster: 699b31f5b4bcfe18a45afe4ad52fa597 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Har det på samme måte som deg. Eller vent, han ene jeg datet foretrekker å være singel enda han vet at jeg er åpen for å være i et forhold med ham. Men nei, han vil heller bo med bikkja si... Har dessverre ingen gode råd til deg Anonym poster: 4d408d88a2071b543a745af5d17736a0
Eudyptula Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Ventet lengre enn et år jeg, men så dukket drømmemannen plutselig opp ved en tilfeldighet 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Kanskje du er for lite kresen, dvs ikke tenker så mye over om dere passer tilstrekkelig sammen for et seriøst forhold? Dessuten, hvis du bruker tiden din på mindre seriøse datingperioder, som du skriver, går du jo kanskje glipp av noen som ville satset mer på deg. Det er jo bortkastet tid å fortsette å treffe en som sier at han ikke er interessert i et forhold (med deg); en kan ikke håpe på at han vil forandre mening i slike tilfeller. Ellers er det jo ikke noe unormalt i å være singel i over et år, du har jo i tillegg hatt "forhold" i denne tiden også. Anonym poster: 6c80a2c53bf6fb2d1d389788cdd13f7c 1
Knirke Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Nei, du burde virkelig ikke rope høyest... Hilsen singel på 31. året 1
Nettinettet Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Jeg synes ikke det skal være noen konkurranse i hvem som har lov til å ikke være fornøyd med singeltilværelsen eller ikke. Vanskelig er det uansett når man føler at man ikke treffer den rette, spesielt når man virkelig prøver og prøver og får håpet knust så mange ganger Jeg tror den ene anonyme over her kan være inne på noe. Mulig du er for lite kravstor og lysten på en kjæreste er litt for stor akkurat nå. Dermed tar du til takke med menn som ikke er rett for deg og dermed passer dere jo ikke sammen. Jeg stresset veldig og forelsket meg i forelskelsen hver eneste gang i flere år. Tok til takke med og følte nok mer enn jeg egentlig gjorde bare fordi jeg hadde så lyst. Når jeg fant roen med meg selv, ble bevisst på hva jeg ville ha og ikke tok til takke med hva som helst snudde det helt. Nå dater jeg en flott fyr som jeg tar det veldig rolig med, finner ut av ting litt etter og virkelig kjenner på følelsene underveis.. stresser ikke og føler at det bare blir bedre og bedre.. trygt og godt.. Tok med 2 år siden mitt siste forhold for å bli bevisst på hvilke feil jeg gjorde. 3
Knirke Skrevet 6. januar 2013 #8 Skrevet 6. januar 2013 Problemet ditt, TS, er at du er et kjærestemenneske, og ikke et singel-menneske. Det er jo veldig tydelig når du har datet 3 menn når eksen såvidt er ute av døra. Å mangle en kjæreste blir som å mangle en arm, og du føler deg mislykket uten. Prøv å like deg selv og jobb med å være komfortabel i eget selskap. Det virker mye mer attraktivt på menn enn en desperat stakkar
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #9 Skrevet 6. januar 2013 TS, du har ingen grunn til å klage. Jeg har vært singel i over 6 år, og 2012 var ganske labert på jentefronten. Jeg har bare kysset EN eneste jente i 2012. Og det er nå snart 1.5 år siden sist gang jeg hadde sex. Så slutt med sytingen din. Anonym poster: 8b9781487fa486428ac521d342bbd826
Nettinettet Skrevet 6. januar 2013 #10 Skrevet 6. januar 2013 TS, du har ingen grunn til å klage. Jeg har vært singel i over 6 år, og 2012 var ganske labert på jentefronten. Jeg har bare kysset EN eneste jente i 2012. Og det er nå snart 1.5 år siden sist gang jeg hadde sex. Så slutt med sytingen din. Anonym poster: 8b9781487fa486428ac521d342bbd826 TS må vel få lov til å syte selv om du har det labert på datefronten selv. Mulig det er på tide å gjøre noe med det da kanskje? Gjøre noen endringer som kanskje fører til flere kyss, mer kos og kanskje til og med en kjæreste?
kaffemaskin Skrevet 6. januar 2013 #11 Skrevet 6. januar 2013 Er egentlig veldig enig med Nettinettet over her. Har vært singel i snart tre år så vet hvordan du har det. Føler det eneste en kan gjøre er å ikke stresse, for det hjelper i alle fall ikke. Ta tiden til hjelp, så dukker nok drømmegutten opp. Håper i alle fall på det selv 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå