Gå til innhold

nå skal julekiloene av!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i jula var jenta mi hos faren, og hjelpes så jeg har spist! tror jeg har trøstespist ganske mye, for jeg ser forskjellen i speilet :P (liker ikke å veie meg, men studerer meg selv heller i speilet)

Så nå begynner treninga frem mot sommeren og bryllup :D

Godtestreik kan jeg bare glemme, for jeg er altfor glad i sjokolade og godt, og det samme er min kjære! Men vi får heller prøve å begrense oss litt ;) Men jeg kommer til å sykle en del, og svømme et par ganger i uken. satser på å gå ned 3-5 kg på det.

Hva skal dere gjøre for å komme i brudeform? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg har vært i denne tilstanden en stund, altfor lenge ifølge meg selv. (begynte i oktober en gang tror jeg...) Jeg spiser sjokolade, drikker brus og lever ganske behagelig mtp kalorier og slikt. Men jeg trener, trener og trener. Og det gir virkelig resultater - aner ikke kilo, men bruker målebåndet aktivt.

Så om knappe 4 dager skal jeg prøve min drømmekjole som VAR 2 str for liten da jeg bestilte den og virkelig følte meg stor. :D

Neste drøm er at kjolen må sys inn. Da hadde jeg bevist for meg OG ikke minst for MUMZILLAEN at jeg klarer de kroppsmålene jeg setter meg.

Jeg er drittlei spinningen, den tar ikke nok på kroppen, så den er byttet ut med ellipsen med masse motstand! Styrketrening med frivekter og magedans. Jeg er også en ivrig bruker av badstuen funker fint som belønning etter endt treningsøkt. Til mandagen skal jeg prøve Elixia sin nye Fabolous time også.

Det er mye viktigere for meg at cm forsvinner og at kroppen kjennes fast enn at taller på badevekten harmoniserer med hvor mye jeg føler jeg veier.

Utfordringen fremover for min del blir å opprettholde treningen fremmot bryllupet i juni, og ikke stagnere eller bli tilfreds med at kroppsmålene stemmer.

:trene: :trene: :trene:

• Liker 2
Skrevet

Blir spennende med å kjoleprøvingen da, får vente spent på oppdatering :) Lykke til!

Badstuen bruker jeg også etter svømmingen, det er så deilig :)

1.januar så var jeg ute på sykkeltur, syklet tett på ei mil tilsammen :) jentungen i sykkelvogna baki, hun begynner å bli tung så blir ekstra tungt å sykle! Hehe, kan ikke huske at alle oppoverbakkene var sååå tunge! :P litt brå start, og det merktes på kroppen dagen etter :P men er igang nå da :)

• Liker 1
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Cluet er å starte. Komme seg over dørstokkmilen og sette igang.

Det er det som er den virkelig store utfordringen også for meg. Ikke til å legge skjul på i det hele tatt.

Og jeg må bare innerømme at det har vært en kjempe-prosess bare det å komme seg ned på dette senteret og tatt min plass. De trengte en mini-kval blant bertene sine også. ;)

Høres herlig ut med sykkeltur Lisha. For glatt for det her enda. Kan ikke brekke lårhalsen før prøvningen. :)

Skrevet

hehe, nei det hadde vært trasig! men tror nok du skulle prøvd kjolen uansett - med eller uten lårhalsbrudd! :P Måtte stoppe i en oppoverbakke, jeg snur meg mot jentungen for å spørre henne om noe - og så begynner hun å le! "Men mamma da, du er jo rød! Tulling-mamma" Hehe, slike fine gullkorn fra barnemunn!

Jeg liker meg ikke på treningsstudio, kun gruppetrening, men de timene tåler ikke ryggen min :(

Skrevet

Her starter det til mandag :) Da er det full skjerpings, men jeg skal ikke akkurat ned så skrekkelig mange kiloene, skal egentlig bare fortsette å være flink med treningen og kostholdet slik jegvanligvis er resten av året. Det vil si ingen sjokolade til frokost og potetgull til lunsj he he ...

Men ikke før mandag, denne helgen er det å spise opp alle julekaker og julegodisrester :)

Skrevet

Jeg bør tenke på dett jeg og :sjenert:

Kg er ikke så viktig og slanking er ikke greia for meg, men tenkte å trene og holde brus og godis til helgene. Nå blir det litt vanskelig med skikkelig trening en stund for jeg brakk beinet for et par mnd siden :roll: så løping og hopping utgår foreløpig.

Skrevet

Jeg er også med på en liten shape up før bryllupet. Jeg skal ned 5-6 kg så raskt som mulig for å kunne bestille brudekjolen min :)

Vet jeg klarer det om jeg virkelig går inn for det.. Men da må ALT av godis kuttes ut! Jeg er veldig enten eller. Enten så spiser jeg sunt og trener mye, eller så er det stikk motsatt.. Og det er ikke lite snop jeg kan finne på å stikke i munnen :(

Har to små som jeg ofte bruker som unnskyldning for å slippe trening, men nå er det nok! Nå skal det trenes!!!

Når er forresten den store dagen deres? Min er 3. august, og da skal jeg se langt bedre ut enn jeg gjør idag :)

Skrevet

Sånn er jeg også, Tarzani :)

Min (ok, vår da he he) store dag er 13. juli, og det går kjempefort dit :)

Jeg holdt meg fint i går, null problem. Når jeg har bestemt meg for noe så gjennomfører jeg det, stort sett uten problemer, med mindre det skjer noe uforutsett så klart. Gikk på vekta i dag tidlig, har gått opp to kilo siden jeg kjøpte kjolen min så jeg ser ikke akkurat på julen som en gedigen matkrise nå i etterkant. Men jeg skal ha fine armer har jeg bestemt meg for, så her er det styrketrening som gjelder.

Noen som ser på Brud i nød .. ? :) LItt inspirerende faktisk :)

Skrevet

Jeg bør tenke på dett jeg og :sjenert:

Kg er ikke så viktig og slanking er ikke greia for meg, men tenkte å trene og holde brus og godis til helgene. Nå blir det litt vanskelig med skikkelig trening en stund for jeg brakk beinet for et par mnd siden :roll: så løping og hopping utgår foreløpig.

Uff stakkars deg!! God bedring :)

Skrevet

Sånn er jeg også, Tarzani :)

Min (ok, vår da he he) store dag er 13. juli, og det går kjempefort dit :)

Jeg holdt meg fint i går, null problem. Når jeg har bestemt meg for noe så gjennomfører jeg det, stort sett uten problemer, med mindre det skjer noe uforutsett så klart. Gikk på vekta i dag tidlig, har gått opp to kilo siden jeg kjøpte kjolen min så jeg ser ikke akkurat på julen som en gedigen matkrise nå i etterkant. Men jeg skal ha fine armer har jeg bestemt meg for, så her er det styrketrening som gjelder.

Noen som ser på Brud i nød .. ? :) LItt inspirerende faktisk :)

Hva er brud i nød? Hvor finner jeg det?:)

Skrevet

Hva er brud i nød? Hvor finner jeg det? :)

Et tvprogram, tror det går på Bliss ... ? En halvtimes greie som handler om bruder som er noen kilo for trange for kjolene sine, og som har type seks uker igjen til bryllupene sine. En ernæringsfys og en personlig trener kommer seilende inn og setter de under knallhardt regime. Funker hver gang he he ..

En jente gikk ned tre tommer både rundt bryster, liv og hofter på seks uker, hun gikk ned elleve kilo :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

JEG ER EN BRUD I NØD! :bolledeig:

Så jeg skal snart ned på Elixia å gripe tak i en PT der jeg skal veies å få en oversikt om hva i h&!%!¤! jeg skal trene for å få slankere lår, samtidig som jeg skal melde meg på Grete Roede kurs iløpet av dagen.

Det er 5mnd til neste prøvning av kjolen og da skal den på, så skal jeg ned 10kg + + som jeg tror for at de små cm skal passe er det bare å sette igang.

Min største seier hittil var å ikke kjøpe med med 1,2kg M&M som trøst.

• Liker 1
Skrevet

Da har du jo allerede vært flink da, da er det bare å fortsette den gode trenden :)

Lykke til :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Takk det samme. :) Jeg hadde jo så lyst til å vise der bilde, så det var nesten den største skuffelsen. :ler:

Skrevet

Takk det samme. :) Jeg hadde jo så lyst til å vise der bilde, så det var nesten den største skuffelsen. :ler:

he he ... det sier jo ganske mye om din humor da :)

Når er neste prøving da ... ? :)

Skrevet (endret)

Et tvprogram, tror det går på Bliss ... ? En halvtimes greie som handler om bruder som er noen kilo for trange for kjolene sine, og som har type seks uker igjen til bryllupene sine. En ernæringsfys og en personlig trener kommer seilende inn og setter de under knallhardt regime. Funker hver gang he he ..

En jente gikk ned tre tommer både rundt bryster, liv og hofter på seks uker, hun gikk ned elleve kilo :)

Hehe blir vel å sjekke sendetid i dag, må snike på en episode nå;) Takk for svar:)

Endret av minibelle
Skrevet

Her har sykdom satt en liten stopper for treningen.. Har betennelse i halsen ( i arret etter mandlene faktisk! (var det ikke derfor jeg fjernet dem?) ) :vetikke:

Men gnisten er der! Gleder meg til å ta meg en skikkelig langtur ved neste anledning! Skal ut i minimum halvannen time! Har tørket støv av pulsklokka og funnet fram de litt trange treningsklærne mine. Gleder meg til å bli sprek! :ball:

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Min forlover har et meget passende forslag for hva vi kan gjøre- foruten å slenge 100 000,- i bordet på Aleris, klippe av skjørtet slik at kjolen blir en tubetopp. :rolleyes:

Ønsker dere alle lykke til med slanking og trening, godt vi har en slik tråd slik at slike bruder som meg ikke faller av lasset. :rolleyes:

Skrevet

Min forlover har et meget passende forslag for hva vi kan gjøre- foruten å slenge 100 000,- i bordet på Aleris, klippe av skjørtet slik at kjolen blir en tubetopp. :rolleyes:

:ler: Du har jo bevist at du klarer det du må da!

Min trening nå er å gå så normalt jeg kan uten å halte til og fra bussen og sånt :roll: og stå på balansebrett. Men jeg kan vel sykle på ergometersykkel med svak ankel? Bør vel gå det, så det må jeg isåfall få satt i gang med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...