Gå til innhold

B-gjengen, hvorfor får de ikke livstid fengsel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får ikke B-gjengen livstid fengsel, eller i det miste besøksforbud? De blir jo stadig arrestert, men er like fort ute på gaten igjen. Det minner meg litt om Norge faktisk. Men Andeby er jo i USA og der har de jo livstid og three strikes regelen. De har jo sikkert prøvd å rane samme person tusen ganger nå. Kanskje de får besøksforbud, men de skulle vel hatt strengere straff når de gang på gang bryter den?

Anonym poster: e95183d73ae21fe8982e753265d3c45f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå aner jeg overhodet ikke hva du snakker om, her var det mye surr.

Men til overskriften, de får ikke livstid (i betydningen fengsel til de dør) fordi vi ikke har det i Norge.

Gjest Silvermist
Skrevet

Nå aner jeg overhodet ikke hva du snakker om, her var det mye surr.

Men til overskriften, de får ikke livstid (i betydningen fengsel til de dør) fordi vi ikke har det i Norge.

Tror TS referer til B-gjengen i Donald/Onkel Skrue :icon_lol:

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke med alle andre, men jeg synes detcercet fascinerende spørsmål. :D

Skrevet

Tror TS referer til B-gjengen i Donald/Onkel Skrue :icon_lol:

Aha :klaske: Gurimalla er det mulig :laugh:

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Aha :klaske: Gurimalla er det mulig :laugh:

Skjønner at du stusset, med alle de obskure innleggene på KåGe om dagen! :ler:

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Tror det var en episode i ducktales der i hvertfall noen av Bgjengen fikk 8000 år i fengsel eller noe, men de rømmer jo altid derfor de altid er fri, enten kommer mamma og redder dem, ellers kommer gullbrand gråstein og gjøre det fordi han vil bruke dem mot skrue.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ikke forundre meg at fengselsvesenet der er gjennomkorrupt slik at det ikke nytter å idømme dem livstid. Hva annet kan man forvente av et samfunn som tolererer at folk som konsekvent går rundt i offentligheten uten bukse eller undertøy har omsorgsrett til nevøene og niesene sine?

Anonym poster: 9f3840082725a934c1c4767358c44ee2

Skrevet

Tror det var en episode i ducktales der i hvertfall noen av Bgjengen fikk 8000 år i fengsel eller noe, men de rømmer jo altid derfor de altid er fri, enten kommer mamma og redder dem, ellers kommer gullbrand gråstein og gjøre det fordi han vil bruke dem mot skrue.

Det flotte med disneyworld og andeby er at disney lærte oss allesammen at uansett hvor mye penger du har, er det eneste rettferdige at du ikke deler velstanden din med andre. Vær så gjerrig som mulig og hvis noen b-gjeng folk får nok av denne urettferdigheten så er det B-gjengen som blir sett på som de kriminelle og de som besitter eiendom og pengeformue og gjerrige, blir ansett som de gode og snille borgerne politiet og påtalemyndigheter må beskytte med lov, rett, politi og skattepenger!

Walt disney har betydd mer for kapitalismen på jordkloden enn jødene vil jeg påstå.

Skrevet

Skulle ikke forundre meg at fengselsvesenet der er gjennomkorrupt slik at det ikke nytter å idømme dem livstid. Hva annet kan man forvente av et samfunn som tolererer at folk som konsekvent går rundt i offentligheten uten bukse eller undertøy har omsorgsrett til nevøene og niesene sine?

Anonym poster: 9f3840082725a934c1c4767358c44ee2

Det fine med disney er at man lærer at det ikke hjelper å straffe mennesker for deres handlinger.

Ulik fordeling av velstand er årsak til kriminalitet.

• Liker 1
Skrevet

det er fordi et Donald år er 1000000 menneske år og derfor ser det likeunge ut som da de slapp ut

AnonymBruker
Skrevet

det er fordi et Donald år er 1000000 menneske år og derfor ser det likeunge ut som da de slapp ut

Nå er jeg ferdig på skolen så orker ikke å regne og var uansett kjempedårlig i matte og det var kjedelig, men betyr ikke det da at Donald for sparken sånn 1000, om ikke 10 000, ganger om dagen?

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg ferdig på skolen så orker ikke å regne og var uansett kjempedårlig i matte og det var kjedelig, men betyr ikke det da at Donald for sparken sånn 1000, om ikke 10 000, ganger om dagen?

gjør vell det

• Liker 1
Skrevet

Har man noen gang sett moren deres i en historie? :klo: Er vel Bestefar som stadig kommer og "redder" dem.

Synes forøvrig B-gjeng-familien er et friskt pust i Andeby, der alle ellers bare har onkler og tanter, nieser og nevøer, og ingen noensinne har pult :fnise:

• Liker 1
Skrevet

blah blah blah.

B-gjengen bruker jo som regel bare pengene på seg selv og velter seg i luksus etter et vellykket ran. Men bare man tar fra de rike er det vel greit :pasha:

AnonymBruker
Skrevet

Har man noen gang sett moren deres i en historie? :klo: Er vel Bestefar som stadig kommer og "redder" dem.

Synes forøvrig B-gjeng-familien er et friskt pust i Andeby, der alle ellers bare har onkler og tanter, nieser og nevøer, og ingen noensinne har pult :fnise:

Hjelp, for noen bilder som datt ned i hodet mitt nå. Jeg er traumatisert for lang, lang tid....

Anonym poster: 3ed9357473fb6962ac1d620d23895412

• Liker 1
Skrevet

Hjelp, for noen bilder som datt ned i hodet mitt nå. Jeg er traumatisert for lang, lang tid....

Anonym poster: 3ed9357473fb6962ac1d620d23895412

Ikke hør på henne, ender legger nemlig egg og fugler har ikke kjønnsorganer slik pattedyr har.

Skrevet

Jeg tror jeg har sett Mamma B i en historie en gang, men Bestefar var nok en mye mer fremtredende figur, ja!

• 8 år senere...
Skrevet

De får nok det men de rømmer jo fra febgsel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...