AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 I dag ble jeg stoppet i rutinekontroll, men underveis hadde mitt trøblete anlegg hengt seg opp på høyt volum. Det oppdaget jeg da jeg desperat prøvde å få ned lyden mens jeg nærmet meg utkjørsla de stod ved. Ikke gikk det an å slå av anlegget heller, jeg måtte stoppe bilen og ta nøkkelen ut av tenninga. Politiet ble irritere, de trodde jeg gjorde det med vilje, gikk ikke an å brøle over bassen heller. Hva skjedde egentlig? Er det selve spilleren som er gåen eller? Veldig ugunstig tidspunkt å finne ut av det på, har ikke slått på igjen anlegget etter kontrollen, redd for at det henger seg igjen. Anonym poster: a3755ce6e021ad273647f00867d70dda
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Sett for mye på Top Gear kanskje? Anonym poster: 56b9eca15dba0b16624c813323e9b18d 1
zanna Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Jeg ble også vinket inn til en kontroll en gang for mange år siden, og siden jeg hadde tankene et annet sted så presterte jeg å vinke tilbake. Heldigvis klarte jeg å få svingt inn i siste sekund. Tror nok den kontrolløren har hatt det ganske morsomt med den episoden senere... 8
-Jiinxs- Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Jeg ble også vinket inn til en kontroll en gang for mange år siden, og siden jeg hadde tankene et annet sted så presterte jeg å vinke tilbake. Heldigvis klarte jeg å få svingt inn i siste sekund. Tror nok den kontrolløren har hatt det ganske morsomt med den episoden senere... Hahahahahahahaha, hadde gitt alt jeg hadde hvis jeg kunne ha vært der da det skjedde. Fantastisk xD
Sirah Skrevet 5. januar 2013 #5 Skrevet 5. januar 2013 Haha noe lignende skjedde meg en gang! Det var heldigvis ikke noen kontroll inne i bildet da. Kjørte avgårde med normalt volum og ante fred og ingen fare. Så svingte jeg til venstre og volumet skrudde seg opp på maks! Det var ikke mulig å gjøre noe med det før det VAR på maks! Skrudde det ned igjen og kjørte videre. Nesten gang jeg svingte til venstre skjedde det samme. Dette dreiv bilen på med frem til jeg stoppet den og startet den på nytt. Da var det normalt igjen. Det samme skjedde ca 6mnd senere, og bare når jeg svingte til venstre. Rare greier. Det skjedde aldri igjen senere^^
zanna Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Hahahahahahahaha, hadde gitt alt jeg hadde hvis jeg kunne ha vært der da det skjedde. Fantastisk xD Jeg har aldri vært så flau før noen gang som jeg var da..
Calypso Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 Sett for mye på Top Gear kanskje? Anonym poster: 56b9eca15dba0b16624c813323e9b18d Tenkte det samme, men slikt kan sikkert skje med flere.. Spilleren i bilen min har en tendens til å slå seg på når jeg svinger av en eller annen grunn, men det var bare å ta av det dekselet(?) så slapp jeg det.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Jeg ble også vinket inn til en kontroll en gang for mange år siden, og siden jeg hadde tankene et annet sted så presterte jeg å vinke tilbake. Heldigvis klarte jeg å få svingt inn i siste sekund. Tror nok den kontrolløren har hatt det ganske morsomt med den episoden senere... Utrolig morsomt! Anonym poster: c7005dbbca08be82ba57b7690c9c29ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå