Guybrush Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 http://inspirato.blogg.no/1321271102_kjre_rosablogger_ja_d.html 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Hehehehehe den satt! Anonym poster: 6203275631174037fca21426b86ab201
Notisblokk Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 hahahah! Dagen min ble såå mye bedre da jeg leste om at bjørk (helst alle planter og trær) måtte forbys! 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Innleggene om bjørk og "polskene" MÅ da være ironi? Eller...? *håpe*. 2
SubHuman Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 hahahah! Dagen min ble såå mye bedre da jeg leste om at bjørk (helst alle planter og trær) måtte forbys! Jeg skammer meg over å være ungdom.. 1
Dolce Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Ler, - men jeg har faktisk lyst til å grine også... Dette er like tragisk som morsomt.
Gjest SpaceBaby Skrevet 4. januar 2013 #7 Skrevet 4. januar 2013 hahahah! Dagen min ble såå mye bedre da jeg leste om at bjørk (helst alle planter og trær) måtte forbys! Nåh..så veldig virkelighetsfjernt var det da ikke: Kanskje hun bare leverte et godt poeng :-)
Notisblokk Skrevet 4. januar 2013 #8 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Nåh..så veldig virkelighetsfjernt var det da ikke: Kanskje hun bare leverte et godt poeng :-) Ja for landbrukere må ut å hogge ved for at pollenallergikere skal slippe å tenke på den grusomme bjørken? Endret 4. januar 2013 av Notisblokk 2
Dolce Skrevet 4. januar 2013 #9 Skrevet 4. januar 2013 Innleggene om bjørk og "polskene" MÅ da være ironi? Eller...? *håpe*. Tviler på at det er ironi, eller/og at disse vet hva ironi er. Frykter det er seriøse forsøk på å bidra til samfunnsdebatten....
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. januar 2013 #11 Skrevet 4. januar 2013 Tviler på at det er ironi, eller/og at disse vet hva ironi er. Frykter det er seriøse forsøk på å bidra til samfunnsdebatten.... Skummelt... 3
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #12 Skrevet 4. januar 2013 Det skal sies at hun som sa det om trærne er kjent for å skrive dritt bare for å provosere. Hun er nemlig bestevennine med lillesøsteren til min bestevennine (nå har jeg aldri møtt henne, men hun er visst ikke sånn i virkeligheten). Tydeligvis en som har skjønt hvordan man kan provosere for tjene penger. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. januar 2013 #14 Skrevet 4. januar 2013 Det skal sies at hun som sa det om trærne er kjent for å skrive dritt bare for å provosere. Hun er nemlig bestevennine med lillesøsteren til min bestevennine (nå har jeg aldri møtt henne, men hun er visst ikke sånn i virkeligheten). Tydeligvis en som har skjønt hvordan man kan provosere for tjene penger. Hm, syns ikke det var provoserende i det hele tatt. Bare veldig, veldig dumt 5
Gjest SpaceBaby Skrevet 4. januar 2013 #15 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Ja for landbrukere må ut å hogge ved for at pollenallergikere skal slippe å tenke på den grusomme bjørken? Nettopp. Sikkert mange som bare "ikke liker" bjørk også og som "aldri kunne tenke seg å fyre med bjørk". Og dersom et flertall ikke liker noe, ja da må det gjøres forbudt. Ihvertfall i Norge. Jo mer jeg tenker over det, jo mer begynner jeg å tro at hun som skrev det blogginnlegget er en lynende intelligent samfunnskritiker: Endret 4. januar 2013 av SpaceBaby 2
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #16 Skrevet 4. januar 2013 Hm, syns ikke det var provoserende i det hele tatt. Bare veldig, veldig dumt Hun har hatt noen veldig, veldig provoserende innlegg tidligere. Poenget mitt var bare at hun er tydeligvis ikke så ille som hun utga seg for å være. Men for all del, kan godt hende hun er stokk dum. 1
Gjest meh Skrevet 4. januar 2013 #17 Skrevet 4. januar 2013 Det som er mest skremmende er at dette er forbildene til svært mange ungdommer. 1
Notisblokk Skrevet 4. januar 2013 #18 Skrevet 4. januar 2013 Jo mer jeg tenker over det, jo mer begynner jeg å tro at hun som skrev det blogginnlegget er en lynende intelligent samfunnskritiker: hahah.. dødsbra! 1
Vulpes Skrevet 4. januar 2013 #19 Skrevet 4. januar 2013 Jeg er enig i mye av det som står der, men jeg synes ikke det var så intelligent skrevet. Litt kjedelig humor og gamle argumenter. Det eneste morsomme var dette med speilreflekskamera. Lol! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå