AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Jeg lamerke til at jeg hadde fått en epost fra Youtube/Gmail, hvor det sto at jeg ble automatisk logget inn på Youtube, nåt jeg brukte GMail kontoen min. Det er veldig upassende, da jegtenkte å ha gmail til seriøse mailer. Litt skuffa over at gmail begynner slik. Tror jeg fikk sletta "auto-login" funksjonen på youtube. Men fortsatt er det en eller anne nkobling mellom gmail og youtube.Noen som vet hvordan jeg fjerner dette på best måte? Har det blitrt slik at gmail og youtube henger sammen litt? Anonym poster: cb4ba43beda46d12622e78f5cc39a0fa
Zzyzx Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Google eier Youtube. Når du logger inn på Gmail logger du samtidig inn på en hel rekke tjenester. Bare se stripa øverst på Gmail-siden, der har du Youtube, Drive, Calendar, Play og så videre. Du har egentlig ikke bare en Gmail-konto, det er en Google-konto som gir deg tilgang til alle Googles tjenester, deriblant Gmail, ved én innlogging. 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Hvilken "gratis-epost" er mest seriøs for tida da, synes du? Tror selv jeg liker yahoo mail bedre nesten, enn gmail. Når jeg tenker meg om, så bør jeg sjekke om internett leverandøren min har en epost-konto til meg. ts Anonym poster: cb4ba43beda46d12622e78f5cc39a0fa
Zzyzx Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Jeg bruker bare Gmail, jeg. Seriøst nok for meg iallfall.
-Jiinxs- Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Gmail her også, gikk fra Hotmail til Gmail og har aldri angret på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå