AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Jeg er normalt ikke spesielt hårsår, men i dag ble jeg faktisk lei meg. Jeg har ikke lyst å beskrive eksakt hva som skjedde i fare for å bli gjenkjent, men skal forsøke å forklare. Vi har en uhøytidelig tone på jobb og begge kjønn er omtrent likt representert. Ifm kaffepause i morges kom vi inn på temaet sex og hvor ofte man har det, på en veldig fleipete og humoristisk måte. Ikke noe gravalvor altså, bare på fleip. Masse latter og folk som kom med morsomme og uhøytidelige utsagt. Jeg har vært alene i 2 år etter en vond skilsmisse og i begynnelsen opplevde jeg at mine kollegaer var forsiktig med å både spørre og si ting til meg på dette området. Det har tydeligvis forsvunnet helt nå da en person kom med et utsagt som indirekte sa at jeg ikke hadde hatt sex på disse to årene. Ikke sagt direkte, men som ut fra fleipen vi var inne inn ikke kunne misforstås. Folk lo og jeg forsøkte å ikke vise at jeg ble lei meg. Jeg har hatt sex de siste 2 årene, jeg har sex akkurat nå for tiden uten at jeg går å forteller det til alle og enhver. Jeg følte at de gikk over streken og jeg kjenner at jeg faktisk er lei meg. Føler at de gjorde narr av meg. Er jeg hårsår? Burde jeg bare overhøre slikt? Er det flere som blir utsatt for liknende? Anonym poster: 5d336c1be49ef242e904f9db6b1adb4f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har vært singel i fem år, men tar meg ikke nær av at folk kommenterer det eller spøker med det. Kanskje det er lettere for meg siden jeg ønsker å være singel? Det gjør kanskje ikke du? Anonym poster: 00a6064eb6051ab512cba1118f804f22
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har vært singel i fem år, men tar meg ikke nær av at folk kommenterer det eller spøker med det. Kanskje det er lettere for meg siden jeg ønsker å være singel? Det gjør kanskje ikke du? Anonym poster: 00a6064eb6051ab512cba1118f804f22 Har ikke noe i mot min singeltilværelse og jakter heller ikke på noen ny mann. Men jeg følte at jeg på en måte ble stakkarsliggjort. ts Anonym poster: 5d336c1be49ef242e904f9db6b1adb4f
Wolfmoon Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Sexlivet mitt har ikke folk noe med, men de får nå bare spekulere og fleipe om de ønsker det. Kanskje du er litt hårsår, men det ligger kanskje noe mer bak enn akkurat denne spøken?
Wolfmoon Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Har ikke noe i mot min singeltilværelse og jakter heller ikke på noen ny mann. Men jeg følte at jeg på en måte ble stakkarsliggjort. ts Anonym poster: 5d336c1be49ef242e904f9db6b1adb4f Det er da man kommer med comebacket "Du skulle bare visst ", men det er selvfølgelig mye enklere å tenke på i ettertid. Endret 4. januar 2013 av Wolfmoon 1
Notisblokk Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Alle reagerer forskjellig. Ingenting er værre enn det faktisk er, så du har jo rett til å bli lei deg! Neste gang hadde jeg nok blitt med på spøken.. Tatt en skikkelig grov en og bare le høyt. Det funket iallefall for kontordama på min forrige jobbplass i et lastebilyrke. Alle gutta holdt kjeft og blare gliste. Hørte ikke noe mer fra dem etterpå, ikke baksnakking og ikke kommentarer. Så hun fikk fred
Perrin Skrevet 4. januar 2013 #7 Skrevet 4. januar 2013 De er jo bare missunnelig. Vi single har mer sex og definitivt mer moro enn de som har vært i forhold lenge
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #8 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har ikke hatt sex på over 2 år hvertfall, så jeg vet det hadde såret meg. Anonym poster: 1438541ff7b4dcbb98131ff9c4ef5522
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #9 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har ikke hatt sex på over 2 år hvertfall, så jeg vet det hadde såret meg. Anonym poster: 1438541ff7b4dcbb98131ff9c4ef5522 Det tenkte jeg også, hvis jeg faktiskt ikke hadde hatt det og savnet det - da hadde det vært vondt. Nå er det litt sånn at jeg ble lei meg fordi jeg følte meg latterliggjort på en måte (ikke at det er noe latterlig med å ikke ha hatt sex på 2 år, men du skjønner?). Nå tenker jeg: dere skulle bare visst. ts Anonym poster: 5d336c1be49ef242e904f9db6b1adb4f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #10 Skrevet 4. januar 2013 Hører ikke vitser, men fått noen kommentare og spørsmål om livet mitt jeg ikke var så fan av. Anonym poster: e85f659c3efac8e80aa3ee3d2b159469 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #11 Skrevet 4. januar 2013 Jeg er normalt ikke spesielt hårsår, men i dag ble jeg faktisk lei meg. Jeg har ikke lyst å beskrive eksakt hva som skjedde i fare for å bli gjenkjent, men skal forsøke å forklare. Vi har en uhøytidelig tone på jobb og begge kjønn er omtrent likt representert. Ifm kaffepause i morges kom vi inn på temaet sex og hvor ofte man har det, på en veldig fleipete og humoristisk måte. Ikke noe gravalvor altså, bare på fleip. Masse latter og folk som kom med morsomme og uhøytidelige utsagt. Jeg har vært alene i 2 år etter en vond skilsmisse og i begynnelsen opplevde jeg at mine kollegaer var forsiktig med å både spørre og si ting til meg på dette området. Det har tydeligvis forsvunnet helt nå da en person kom med et utsagt som indirekte sa at jeg ikke hadde hatt sex på disse to årene. Ikke sagt direkte, men som ut fra fleipen vi var inne inn ikke kunne misforstås. Folk lo og jeg forsøkte å ikke vise at jeg ble lei meg. Jeg har hatt sex de siste 2 årene, jeg har sex akkurat nå for tiden uten at jeg går å forteller det til alle og enhver. Jeg følte at de gikk over streken og jeg kjenner at jeg faktisk er lei meg. Føler at de gjorde narr av meg. Er jeg hårsår? Burde jeg bare overhøre slikt? Er det flere som blir utsatt for liknende? Anonym poster: 5d336c1be49ef242e904f9db6b1adb4f Jeg forstår godt at du reagerer. Når man er singel er det litt greit for folk å bryte inn i privatsfæren, for der er liksom "bare deg". Jeg syns ikke folk trenger å snakke sånn om deg eller til deg i det hele tatt. Sex er tross alt et privat og kanskje et sårbar punkt for de fleste. Det som er verre er at folk snakker om sexlivet ditt på jobb. Det syns jeg er dypt uprofesjonelt og jeg ville bemerket det til arbeidsgiver dersom dere har medarbeidersamtaler e.l. Dine kolleger bør lære seg at det er et skille mellom privatliv og jobb-liv. Anonym poster: d2ac88dc881b490d7a77ffed14d56312
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #12 Skrevet 4. januar 2013 Jeg hadde blitt lei meg om noen hadde fleipet om noe som var såpass personlig (og litt sårt). Hadde antagelig ledd og dratt fram selvironien der og da, men hadde sannsynligvis unngått fleiperne siden. Anonym poster: a044302cea27d11648885a54e1379469
Arlea Skrevet 4. januar 2013 #13 Skrevet 4. januar 2013 Folk er forskjellige, men jeg ville prøvd å sett det positive i det: at de føler at din tilværelse som singel er til å spøke med ser jeg mer på som et tegn på at de ikke ser på det som tragisk og singel. Det er når singel-statusen blir et ikke-tema at jeg synes det er pinlig å være i selskap med folk i forhold. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå