bebisss Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Vi har vel alle en del ting vi gjør i fulla som er teite, men jeg gjør det hver forbanna gang, og hver forbanna morgen våkner jeg og er flau i flere mnd etterpå, men jeg gjør det alikevell igjen! Jeg gjør det som 90% andre også gjør, nemlig å danse og synge! Jeg gjør det med den største selvtilliten av alle sammen! herregud, jeg satt forran hele mannens familie og sang så forbanna høyt, og så fint jeg bare kunne, jeg synes jeg selv sang så fint at jeg fikk selv tårer i øynene.. Så patetisk Jeg ba alle være stille slik at alle skulle høre på meg, vi satt 6 stk i sofaenalle holdt kjeft og så på meg mens jeg sang og alle var like leie etter 1.5 timer med min konsert.. ååååå jøsses... Og ikke bare det, men jeg hadde en egen dans til noen av disse sangene også! Jeg hadde jo egentlig ikke det men i mitt hode hadde jeg det så jeg fant opp noen i farta. så der sto jeg å sang så fint jeg kunne, mens jeg danset en sånn sexy forførende dans og trodde jeg var såååå deilig! Det er jo ikke rart jeg får sånne anfall av ekstrem flause når jeg tenker tilbake på det! og dette var familien liksom... Pokker jeg skulle hatt dette som anonym, men drit i! alle her får vite hvordan jeg er i fylla hahaha.. ikke drikk med meg:p 16
Kine28 Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Haha, så søtt! Og du får trøste deg med at det kunne vært verre: du kunne jo begynt å strippe, eller lagt an på svigerfar, eller fortalt intime detaljer om sexlivet ditt til svigermor og svigerinne ... (Utdrag fra min EKS-svigerinnes fylle-CV ...) 1
Sjøla Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Siden jeg er ny her skal jeg kanskje vente litt med å legge ut for mye detaljer Men jeg vil bare si at du er langt i fra alene! Jeg har spesielt én hendelse som fortsatt plager meg, selv om det er ganske lenge siden. Da møtte jeg en gammel klassekamerat fra ungdomsskolen, som jeg ikke har snakket med siden da, og endte opp med å klare og drikke meg så hinsides at jeg ikke oppfattet at jeg nærmest stalket han hele kvelden. Fulgte etter han til kompiser, til baren, overalt. Og det verste var at jeg hadde ikke engang noe vettugt å si, det var bare det samme om igjen og om igjen. Skikkelig hakk i plata fyllevrøvl. Stakkars, det kan ikke ha vært noe moro for han. Har ikke møtt han siden, heldigvis, og håper jeg aldri gjør det igjen. Vel, i det minste håper jeg at jeg er edru da, så jeg kan få unnskyldt meg. Drikker faktisk veldig lite lenger, nettopp fordi jeg alltid får så vanvittig fylleangst.
Notisblokk Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 hahahah... Beklager at jeg ler! Men ser det for meg! Huff.. det er så forferdelig å få angst i flere dager eller uker etterpå.. Men min søster sier alltid dette til meg, "husk på at nærvene dine er ultratynne nå.. alt er galt og du husker ofte feil og dramatiserer det skikkelig". Og dette er jo rett! Alle jeg prater med som har angst tenker altfor mye så det blusser skikkelig opp. Men det at du sang og danset er jo ikke det værste! Det jeg synst er flaut er når folk oppfører seg som de er 14 og skriker og skråler.. fysj! Skål!
loffen Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Jeg begynner gjerne å grine jeg da, blir skikkelig drama queen.. Skulle ønske jeg sang i stedet!
Gummiloppa Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Jeg begynner gjerne å grine jeg da, blir skikkelig drama queen.. Skulle ønske jeg sang i stedet! Uff, herregud... Signerer denne! Jeg blir fryktelig emosjonell og begynner å grine for den minste ting. Veldig festlig når man er ute på byen med masse folk >.<
bebisss Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2013 Heldigvis gråter jeg aldri, jeg gjorde det da jeg var yngre, da var jeg full, så begynte jeg å tenke på noe trist bare slik at jeg kunne gråte med vilje for og få oppmerksomhet men jeg var ung og dum da, nå jeg jeg eldre og superteit hahaha Jeg gjorde dette en annen gang også, jeg saaang og saaaang sååå mye og danset og hadde sånne skikkelig kleine moves, så ble dette tatt opp noen uker senere når jeg endelig hadde kommet over det "jaja, hvis vi skal ut ikveld på en smell så må bebiss varme opp strupen sin og øve inn danseteknikkene igjen hø hø hø" ååååå jeg ble såååå flau..... 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. januar 2013 #8 Skrevet 4. januar 2013 Jeg skal på liv og død snakke med de jeg tror misliker meg. Skal alltid få dem til å ikke mislike meg Eller de jeg i fylla TROR misliker meg. Det stemmer aldri overens med virkeligheten, så det ender med den typiske "Ja, vi er venner *klappe på skulderen* " Jeg dør inne i meg dagen derpå 5
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #9 Skrevet 4. januar 2013 Jeg snakket altfor mye. Sånn, klarer ikke holde kjeft mye. Tror jeg irriterer vettet av mange. Men jeg får seriøst munndiaré. Forferdelig irriterende. 1
Gjest Lurifix Skrevet 4. januar 2013 #10 Skrevet 4. januar 2013 ikke drikk med meg:p Etter den historien har jeg veldig lyst til å drikke med deg. 1
bebisss Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2013 Det tviler jeg du vil Lurifix hehe... tenk å være edru sammen med meg mens jeg er full da! det kan du umulig brenne ut av netthinnen din etterpå hahaha Ja jeg prater også veeeeldig mye, gjerne om intime ting også "åååå see så feit jeg er!" så bretter jeg opp genseren mens jeg viser valker og hopper litt for å få dem til å dingle.. eller om hva slags ob størrelse jeg bruker og hvorfor.. eller den gangen jeg åpnet meg opp om min bakterielle vaginose jeg hadde engang og jadijadijadi... har også fortalt om avføringen min... skål da folkens 4
Moderfavn Skrevet 6. januar 2013 #12 Skrevet 6. januar 2013 Det tviler jeg du vil Lurifix hehe... tenk å være edru sammen med meg mens jeg er full da! det kan du umulig brenne ut av netthinnen din etterpå hahaha Ja jeg prater også veeeeldig mye, gjerne om intime ting også "åååå see så feit jeg er!" så bretter jeg opp genseren mens jeg viser valker og hopper litt for å få dem til å dingle.. eller om hva slags ob størrelse jeg bruker og hvorfor.. eller den gangen jeg åpnet meg opp om min bakterielle vaginose jeg hadde engang og jadijadijadi... har også fortalt om avføringen min... skål da folkens Haha! Råbra! :D Du er ikke sykepleier forresten? Hadde en gang en lignende opplevelse der ei skulle holde langt foredrag om viktigheten av å tørke seg med riktig teknikk etter avføring. Mulig noe av det rareste jeg har vært borti på fest.
Gjest Lurifix Skrevet 6. januar 2013 #13 Skrevet 6. januar 2013 Det tviler jeg du vil Lurifix hehe... tenk å være edru sammen med meg mens jeg er full da! det kan du umulig brenne ut av netthinnen din etterpå hahaha Ja jeg prater også veeeeldig mye, gjerne om intime ting også "åååå see så feit jeg er!" så bretter jeg opp genseren mens jeg viser valker og hopper litt for å få dem til å dingle.. eller om hva slags ob størrelse jeg bruker og hvorfor.. eller den gangen jeg åpnet meg opp om min bakterielle vaginose jeg hadde engang og jadijadijadi... har også fortalt om avføringen min... skål da folkens Høres jo helt rått ut! Hadde blitt med lett!
kaffemaskin Skrevet 6. januar 2013 #14 Skrevet 6. januar 2013 Jeg blir nok litt for glad i folk, og snakker alt for mye. Om ALT mulig. Jeg er ikke den som prater mest til vanlig, men i fylla tyter det ut.. Og da blir jeg glad i oppmerksomhet. 1
Wonders Skrevet 8. januar 2013 #15 Skrevet 8. januar 2013 får så lett latterkrampe, sånn fra magen. Koser meg veldig, og det er smittsomt. Til slutt sitter vi bare å ler...Det får man vondt i magen av etterhvert... 2
bebisss Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #16 Skrevet 8. januar 2013 haha ja jeg skulle heller ledd enn å bli ledd av, og nei jeg er ikke sykepleier hehe, men jeg har holdt foredrag om viktigheten om å tørke seg i ræva også og hvordan du skal tørke deg forfra og bak og ikke bakfra og fram, vil jo ikke ha drit i musa 4
Gjest SpaceBaby Skrevet 8. januar 2013 #17 Skrevet 8. januar 2013 Jeg diskuterer politikk og religion og våkner opp neste dag med total fyllenoia. Slår aldri feil.
bebisss Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #18 Skrevet 9. januar 2013 Jeg var slik da jeg var yngre og visste lite, da likte jeg å stå fram som den smarte som visste alt, selv om alt jeg sa var bare en masse oppdikta piss guuu så god jeg følte meg der og da, men dagen derpå derimot... var ikke like hyggelig hehe..
Shady Lady Skrevet 9. januar 2013 #19 Skrevet 9. januar 2013 Bebisss, nå og da når jeg føler meg litt nedfor eller trenger noe som får frem latteren skikkelig, så er jeg innom denne tråden, jeg ler så sinnsykt godt av hva du foretar deg i fylla! Du er fantastisk! 2
Strixvaria Skrevet 9. januar 2013 #20 Skrevet 9. januar 2013 Gjengangere er noe ála: "Husker du da du sa det til han eller??? Eller da du kasta deg over xxxx og sa xxxxx, åååååå, eller når du dro til hun xxx fordi hun var så jævlig mot xx - megga gikk rett i bakken, hahaha!" ...Nei, jeg gjør faktisk ikke det, og jeg ville satt pris på at folk gav faen i å minne meg på alle disse dumme tingene jeg sier og gjør. Dog er det kanskje verre når jeg merker at enkelte ser litt annerledes på meg etter en sånn kveld, og først måneder etter (!) kommer venninnene med "åååå, er dét så rart da - husker du ikke at du...". Jeg blir tydeligvis både skummelt pratsom, får veeeldig kort lunte (hvis tequila er involvert), og blir noen ganger også lettere voldelig mot folk som ypper til bråk... Bitches
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå