Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal i jobbintervju i barnehage. Lurer derfor på hva slags klær jeg bør ha på meg?

Vet at anbefalingen vanligvis er å ha på klær som passer til en normal arbeidsdag innenfor yrket, men jeg bør vel være litt penere kledd enn det til et intervju? Det er jo ikke noen pynta dresskode i en barnehage akkurat....

Hvilke spørsmål bør jeg belage meg på å få og tenke igjennom?

Noe annet jeg bør tenke på?

Edit: Har lest meg opp på nettsiden til barnehagen, så vet godt hva de står for og hvordan dem jobber :)

Endret av PepsiMax
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal i jobbintervju i barnehage. Lurer derfor på hva slags klær jeg bør ha på meg?

Vet at anbefalingen vanligvis er å ha på klær som passer til en normal arbeidsdag innenfor yrket, men jeg bør vel være litt penere kledd enn det til et intervju? Det er jo ikke noen pynta dresskode i en barnehage akkurat....

Hvilke spørsmål bør jeg belage meg på å få og tenke igjennom?

Noe annet jeg bør tenke på?

Da jeg jobbet i barnehage gikk de fleste med jeans og en vanlig genser. Ikke ta på deg for mye smykker og sminke, så tenker jeg det skal gå bra :)

Anonym poster: 6d9770d5cb78098ff004f9a1b55dac90

Skrevet

Da jeg jobbet i barnehage gikk de fleste med jeans og en vanlig genser. Ikke ta på deg for mye smykker og sminke, så tenker jeg det skal gå bra :)

Anonym poster: 6d9770d5cb78098ff004f9a1b55dac90

Nettopp! Men syns jeg bør være litt mer pyntet enn det til et intervju?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...