paffimaff Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Har noen av dere bestilt ifra denne nettsiden og faktisk fått varene deres? Jeg kom over dette innlegget ifra Ida Wulff sin blogg, hvor man kunne få tilbud på noen produkter ho hadde hatt julekalender om. Jeg tenkte at jeg kunne spandere på meg litt nyttårs sminke. Den første mailen jeg fikk av de var en bekreftelse på at min ordre var inne ( denne nettbutikken liggerr visstnok i Fredrikstad, jeg bor i Moss) Dagene etter jul gikk, jeg sendte de en mail og spurte om jeg ikke skulle få en " din ordre er sendt" mail, det er nå alt surr begynner, Får denne mailen; Jeg beklager dette men det kan virke som at det har skjedd en feil på vårt lager. DVS at pakken er pakket, registrert men ikke sent til posten. Nå er det uansett for sent for oss å sende til deg, da det ikke er noen på lageret før etter nyttår. Jeg beklager dette og jeg håper du godtar at vi sender den rett etter nyttår. Hvis dette er ok kommer pakken med noen gode overraskelser ¨¨ Det var greit tenkte jeg, jeg ventet til noen dager etter nyttår, fortsatt ingen mld om at pakken var sendt, spurte om dette og fikk denne mailen; Hei Ida, Det skjønner jeg Jeg fant ut i dag at dine produkter ble sendt som B-post, og det kan ta litt ekstra tid under julen. Men for å være på den sikre siden har vi sendt deg en ny pakke i dag, den er sendt som miljøpakke og har sporingsnummer -------------. (den ble sendt nå så den er ikke registrert hos posten enda) Siden det har vært så mye krøll setter jeg pris på om du sier ifra når du får varen så jeg vet at alt er i orden. Mvh Marius Jeg sjekket opp sporingsnr, samme dag, det var ikke registrert noen pakke, andre dag, null pakke registrert , og idag null pakke på det sporingsnr han ga meg! Jeg hadde fortstått det tok litt tid om jeg bodde lengre unna, men å sende en pakke ifra Fredrikstad til Moss skal da ikke ta så lang tid! Dessuten har jeg bestilt ifra andre , sånn som platekompaniet, og den fikk jeg på Onsdag. Bare syntes dette er veldig rart, useriøst, for på hver mail jeg fikk svar på var det en ny unnskyldning. Prøvd skrive en kommentar til Ida wulff, for er jo litt synd hvis dette er en useriøs forhandler at ho reklamerer for de. Kan godt hende at det bare har krølla seg ekstra for meg, men syntes bare dette er rart, derfor lurer jeg på om noen andre har bestilt derifra og hva jeg evt skal gjøre videre! :/
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Dårlig service! Da skal jeg ikke handle der hvertfall! Anonym poster: 8a15f3634379cd9d6270f94a6d3cd99f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Har du betalt på forhånd for pakken? Synes også det virker sløvt å ikke få sendt ut pakker når de skal ha "ferie" i flere dager. Anonym poster: 9773831651e3597464e94e654be72a12
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Er så skeptisk overfor sånne sider. Går alltid til parfymeriet når jeg skal ha sminke. Mange som selger kopier eller stjålte varer. Bestilte fra en lignende side noen år tilbake. Kjøpte en sånn stor pakke fra mineralpudder og masse greier til 400 kr, de reklamerte for at denne pakka kosta 799 i butikk. Jeg var superfornøyd med tilbudet, men da jeg fikk det i posten var det ikke noe som levde til forventningene. Jeg sendte så pakken i retur og fikk etterpå et ekspedisjonsgebyr fordi jeg sendte det i retur og hadde "åpna" en forsegling. Boksene var til å skru av og på uten noe form for forsegling.. Dette gebyret havna på 350, men etter litt krangling fikk jeg ordna meg til å betale 150. Aldri igjen! håper likevel du får pakka di, og at deg ikke er noe tull med pakkene osv Anonym poster: daa09911bef4dcec3f19879e84ca293e
paffimaff Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2013 Jeg fikk mail tilbake nå med riktig sporingsnr, og den første pakken var på mitt postkontor, det hadde blitt surr men de leverte ihvertfall! Jeg hadde betalt på forhånd ja. Selvom dette ble veldig mye unødvendig krøll så leverte de hvertfall! Og får en pakke nr to i morgen. Pjjuh, ble jeg letta, og så kan jeg slenge inn at Artdeco produktene fru wulff anbefalte, var toppers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå