AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Driter i hva dere nå måtte si om det. Rottweilere er motbydelige monstre som burde blitt avlivet alle som en. Aggressive, forvokste kjøtere som ikke burde vært solgt til andre enn millitæret og politiet. Anonym poster: 2354c3a73ee5198b27aaafb59d305f6d 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Hadde hjulpet saken din om du i stede for all den drittslengingen kunne skrevet noen saklige argumenter og grunner til at du ikke liker rottweilere. Anonym poster: 401afacaa48a2a6392ed4a48b8b578a3 15
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Rottweilere er fantastiske hunder. Hva liker du best? At bikkja er altfor sterk for den skrale jentekroppen din så du ikke kan kontrollere monsteret om det eventuelt skulle blitt aggressivt? Liker du de store skadene de kan påføre andre? Ja, små bikkjer biter kanskje oftere, men de kan faen meg ikke drepe et menneske, noe en Rottweiler-dritt lett kan. Anonym poster: 2354c3a73ee5198b27aaafb59d305f6d 1
Gjest Bella90 Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Hvordan hunden oppfører seg kommer veldig ann på eieren. Jeg har selv rottweiler og hun er helt herlig. Skikkelig kosehund. Rottweilere er utrolig hengivne og de vet å passe på eierne sine. Endret 4. januar 2013 av Bella90
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #7 Skrevet 4. januar 2013 Noen som er ute etter å provosere skjønner jeg... du som alle andre har rett til egen mening, personlig er jeg sterkt uenig da jeg har hatt rottweiler. Men å begrunne hvorfor gidder jeg ikke når TS ikke gidder å være saklig. Anonym poster: 5c44faca26e6baf62c4592883da46423 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #8 Skrevet 4. januar 2013 Den påstanden viser bare en ting..... UVITENHET... Får gå meg en tur med familiehunden min Rottweiler´n... og tenke at om en person som deg hadde eid han ville det nok vært et monster men min er heldig og bor med en familie som elsker den og den takker for tilliten som bestevenn for både store og små... Anonym poster: c622e30c7b9d3163ca70614e6eb88108 6
lillemeg90 Skrevet 4. januar 2013 #9 Skrevet 4. januar 2013 Hva liker du best? At bikkja er altfor sterk for den skrale jentekroppen din så du ikke kan kontrollere monsteret om det eventuelt skulle blitt aggressivt? Liker du de store skadene de kan påføre andre? Ja, små bikkjer biter kanskje oftere, men de kan faen meg ikke drepe et menneske, noe en Rottweiler-dritt lett kan. Anonym poster: 2354c3a73ee5198b27aaafb59d305f6d Rottweilere har ufortjent dårlig rykte. Visste du at golden retrivere oftere biter enn rottweilere? Det jeg liker best med rottweilere er at de er smarte hunder som elsker å lære. De er snille, vennlige og kosete. Er du streng og disiplinert ovenfor hunden din (uansett om det er rottweiler eller en anne rase) så har du kontroll på den. Førstegangseiere som ikke ønsker å bruke mye tid på hund bør ikke få rottweiler da det er en hunderase som krever mye. De trenger mye mosjon, men like mye psykisk trening. En hund som ikke blir stimulert kan bli en farlig hund. 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #10 Skrevet 4. januar 2013 Har ei venninne med to store rottweiler hannhunder, og de er snille som dagen er lang. De er snille og godlynte fordi min venninne fra dag èn da de var valper har deltatt på kurs og treninger, og er en god hundeeier. De hundene har aldri gjort noen fortred og er over 10 år gamle begge to. Ei annen venninne av meg har en slem liten veskehund av noe slag, hun har aldri deltatt på noe, aldri brydd seg om oppdragelse, og det har resultert i at det lille dyret er vemmelig som dagen er lang, biter, knurrer, ødelegger ting hjemme, men så lenge den får sitte i sofaen i armkroken til venninna mi så er den glad. Vet glatt hvilken hund jeg foretrekker.! Den som har en intelligent og smart eier. Anonym poster: 401afacaa48a2a6392ed4a48b8b578a3 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #11 Skrevet 4. januar 2013 jeg hater aggresive rottweilere som eies av folk som ikke tar annsvar. skjeldent jeg møter agressive rottweilere, og har aldri møtt en rottweiler uten en fornuftig eier enda. det samme gjelder alle andre hunder over 10kg også, for de aller fleste hunder over 10 kg hadde fint klart å drepe en gjennomsnittlig jente uten hundekunnskaper. jeg hater aggresive chihuahuaer som eies av folk som ikke tar annsvar, eller andre småhunder for den sags skyld. disse møter jeg langt flere av, men de fleste er greie med ansvarsfulle eiere. jeg hater at folk ikke tar annsvar for de valgene di har tatt og lar det gå ut over andres eller egen families sikkerhet. jeg synes synd på folk som ikke evner å se at hvert enkelt dyr, også hunder, er individer, akkurat som menneskene som eier dem. Anonym poster: 798c245e27354b1347a5aeeaa9f1c6b3 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #12 Skrevet 4. januar 2013 Rottweilere har ufortjent dårlig rykte. Visste du at golden retrivere oftere biter enn rottweilere? Det jeg liker best med rottweilere er at de er smarte hunder som elsker å lære. De er snille, vennlige og kosete. Er du streng og disiplinert ovenfor hunden din (uansett om det er rottweiler eller en anne rase) så har du kontroll på den. Førstegangseiere som ikke ønsker å bruke mye tid på hund bør ikke få rottweiler da det er en hunderase som krever mye. De trenger mye mosjon, men like mye psykisk trening. En hund som ikke blir stimulert kan bli en farlig hund. I USA er det bare pittbuller som dreper mennesker oftere enn rottweilere. Skikkelig kosehunder, og spesielt familiehunder ass Anonym poster: 2354c3a73ee5198b27aaafb59d305f6d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #13 Skrevet 4. januar 2013 jeg hater aggresive rottweilere som eies av folk som ikke tar annsvar. skjeldent jeg møter agressive rottweilere, og har aldri møtt en rottweiler uten en fornuftig eier enda. det samme gjelder alle andre hunder over 10kg også, for de aller fleste hunder over 10 kg hadde fint klart å drepe en gjennomsnittlig jente uten hundekunnskaper. jeg hater aggresive chihuahuaer som eies av folk som ikke tar annsvar, eller andre småhunder for den sags skyld. disse møter jeg langt flere av, men de fleste er greie med ansvarsfulle eiere. jeg hater at folk ikke tar annsvar for de valgene di har tatt og lar det gå ut over andres eller egen families sikkerhet. jeg synes synd på folk som ikke evner å se at hvert enkelt dyr, også hunder, er individer, akkurat som menneskene som eier dem. Anonym poster: 798c245e27354b1347a5aeeaa9f1c6b3 En smule dobbeltmoralsk, eller hva? Du synes synd på deg selv, du evner ikke å se at hvert enkelt dyr, også hunder, er individer, akkurat som menneskene som eier dem. Du skriver at du hater rottweilere og chihuahuar, men samtidig synes du synd på folk som generaliserer på den måten. Hahaha, takk for en god latter, du! Anonym poster: 6eab0968214943c081ee4f020e89fcbb
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #14 Skrevet 4. januar 2013 I USA er det bare pittbuller som dreper mennesker oftere enn rottweilere. Skikkelig kosehunder, og spesielt familiehunder ass Anonym poster: 2354c3a73ee5198b27aaafb59d305f6d dette skjer ikke om eierne tar annsvar, oppdrar hunden og har et bra og fornuftig hundehold - det sier noe om enkelte rottweilereier, ikke hunden. Anonym poster: 798c245e27354b1347a5aeeaa9f1c6b3
Wolfmoon Skrevet 4. januar 2013 #15 Skrevet 4. januar 2013 En smule dobbeltmoralsk, eller hva? Du synes synd på deg selv, du evner ikke å se at hvert enkelt dyr, også hunder, er individer, akkurat som menneskene som eier dem. Du skriver at du hater rottweilere og chihuahuar, men samtidig synes du synd på folk som generaliserer på den måten. Hahaha, takk for en god latter, du! Anonym poster: 6eab0968214943c081ee4f020e89fcbb Her tror jeg du må ha gått glipp av noe! 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #16 Skrevet 4. januar 2013 En smule dobbeltmoralsk, eller hva? Du synes synd på deg selv, du evner ikke å se at hvert enkelt dyr, også hunder, er individer, akkurat som menneskene som eier dem. Du skriver at du hater rottweilere og chihuahuar, men samtidig synes du synd på folk som generaliserer på den måten. Hahaha, takk for en god latter, du! Anonym poster: 6eab0968214943c081ee4f020e89fcbb du glemte å lese det som ble skrevet etter rasene, som er et viktig ord i innleget mitt...... Anonym poster: 798c245e27354b1347a5aeeaa9f1c6b3 2
Hoppsideisann Skrevet 4. januar 2013 #17 Skrevet 4. januar 2013 Your loss! Rottweilere er fantasiske - med rette eieren som vet hva som kreves. 1
Rubies_ Skrevet 4. januar 2013 #18 Skrevet 4. januar 2013 Jeg hater hundeeiere som tar til seg hunderaser de ikke har kunnskap og tålmodighet til å håndtere og oppdra. En hund er veldig mye et produkt av sin oppdragelse. En grusom, aggressiv Rottweiler er ganske ofte en Rottweiler med en grusom, aggressiv, idiotisk, utålmodig, kunnskapsløs eier. Med andre ord en hund som hadde et stort potensiale som valp, men som ikke fikk levd opp til sitt potensiale og blitt den fantastisk lojale, snille, lykkelige hunden den kunne blitt. 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #19 Skrevet 4. januar 2013 Hvorfor hater dere så fælt da? Fysj og fy. Anonym poster: 6eab0968214943c081ee4f020e89fcbb
Gjest Blue Jeans Skrevet 4. januar 2013 #20 Skrevet 4. januar 2013 Hvordan kan du hate de? "hat" eieren i stede i såfall... Forresten, så må jeg bare si at jeg synes det er flotte hunder. Men er nok ikke rette menneske til å eie en selv. Men synes de er veldig fine. Har bare "møtt" en rottweiler, han var utrulig herlig hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå