Imax Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Jeg skulle gjerne hatt kleshengere med klyper, der jeg kan henge opp bukser og skjørt. Er lei av bretter i dem! Vet noen om et sted der jeg kan kjøpe mange? Må rydde opp i skapet mitt.
Gjest Zobel28 Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Så forleden dag at de hadde trekleshengere med klyper på Living. De var i mørkt tre og så greie ut. Pris var vel 50 for 4 stykk
missfidget Skrevet 13. mars 2004 #4 Skrevet 13. mars 2004 Akkurat som deg fant jeg ut at jeg vil ha sånne kleshenger og, og letet fælt... Til slutt fant jeg den typen jeg lete etter på Ikea. Har ikke sett noe andre sted.
orakel Skrevet 13. mars 2004 #5 Skrevet 13. mars 2004 Når jeg handler klær spør jeg ofte i butikken om jeg kan få med en kleshenger. Ofte får jeg det, også disse greie med klyper. Noe å tenke på neste gang dere kjøper klær.
missfidget Skrevet 14. mars 2004 #6 Skrevet 14. mars 2004 Når jeg handler klær spør jeg ofte i butikken om jeg kan få med en kleshenger. Ofte får jeg det, også disse greie med klyper. Noe å tenke på neste gang dere kjøper klær. Ja det var lurt Orakel! Skal prøve neste gang jeg handler. Takk for tipsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå