MariM Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Hvor finner jeg tiaraer i gull? Synes det er så dårlig utvalg... :o
Siam Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 Jeg synes å huske jeg så noen på Paleet i går. Nå husker jeg ikke hva den butikken heter, plutselig... Den ligger i første etg på samme side som Egon. Men det er en butikk som ligner på Arts and Crafts i alle fall... Men dette hjelper vel bare hvis du bor i Oslo.
Aelwyn Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Gi meg litt hint om hva du leter etter så kan jeg jo se om jeg finner no?
MariM Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2004 Gi meg litt hint om hva du leter etter så kan jeg jo se om jeg finner no? Takk Leter etter en forholdsvis enkel tiara (en eller to "rader"...hvis du forstår hva jeg mener :-? - gjerne med perler ) Gjerne nettbutikk hvis det er mulig.... bor nok et godt stykke unna Oslo dessverre :o
Scorpina Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Takk Leter etter en forholdsvis enkel tiara (en eller to "rader"...hvis du forstår hva jeg mener :-? - gjerne med perler ) Gjerne nettbutikk hvis det er mulig.... bor nok et godt stykke unna Oslo dessverre :o Jeg kan på det ALLER varmest anbefale dette nettstedet : www.tiaratown.com De er LYNkjappe med ekspedering og veldig seriøse!!! Selv bestilte jeg denne hos dem! Fra jeg bestilte til den hentelappen lå i postkassa tok det ca 4-5 dager. Anbefales!!
Aelwyn Skrevet 12. mars 2004 #6 Skrevet 12. mars 2004 nr 1 nr 2 Den ser stor ut på bildet, men er bare et par cm høy. Nr 3 Nr 4 Ingen av disse overstiger 3 cm i høyde så vidt jeg kunne se på beskrivelsen.
Augustbrud02 Skrevet 12. mars 2004 #7 Skrevet 12. mars 2004 Jeg lager tiara for ssalg, og da kan du få tiaraen akkurat slik du vil ha den. Lager den gjerne i gull og med perler. For mer informasjon, se min hjemmeside: http://www.home.no/brudetiara
Murf Skrevet 12. mars 2004 #8 Skrevet 12. mars 2004 Nydelige tiaraer, Lurifuxa! Men jeg fant ingen priser? Klarer du finne? M
Aelwyn Skrevet 12. mars 2004 #9 Skrevet 12. mars 2004 Jeg henta de bildene på Ebay jeg... Kan sende deg pm. :-)
MariM Skrevet 13. mars 2004 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2004 Nå har jeg funnet drømmetiaraen!! Surfet litt rundt på både norske og utenlandske sider, og fant ut at lisenett.no har fått inn en helt ny 2004 koleksion på tiaraer der vare det mange gulltiaraer å velge mellom, og den jeg skal ha hadde de også på lager Gjett hvem som er glad Det er den første tiaraen jeg skal ha http://www.lisenett.no/Brudetiara.shtml
-ida- Skrevet 13. mars 2004 #12 Skrevet 13. mars 2004 Jeg skal ta meg en tur til paaleet, det er jo kjempevanskelig å finne og nesten ikke noe utvalg.
Gjest Tex Skrevet 13. mars 2004 #13 Skrevet 13. mars 2004 www.belladonna.no sine sider er under opparbeielse, men fy søren så mye fint de har! Vel verdt å titte innom den linken når det blir ferdig..... Min tiara er kjøpt her.....
Isiselin Skrevet 13. mars 2004 #14 Skrevet 13. mars 2004 Kjøpte min tiara på Ebay. Ganske mye billigere enn de du får kjøpt på brudesalonger i Norge. Her og her er bilder av min.
Murf Skrevet 13. mars 2004 #15 Skrevet 13. mars 2004 hva med denne ? :o Hvm i alle dager ville tasset rundt med noe sånt? M
Gjest MrsL Skrevet 13. mars 2004 #16 Skrevet 13. mars 2004 Jo det skal jeg si deg...........BUSH og alle disse amerikankse bærtene med badedrakt på en scene som ikke liker krig og fred og sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå