Gå til innhold

Leter etter gulltiara

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg tiaraer i gull? Synes det er så dårlig utvalg... :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes å huske jeg så noen på Paleet i går. Nå husker jeg ikke hva den butikken heter, plutselig... :roll:

Den ligger i første etg på samme side som Egon.

Men det er en butikk som ligner på Arts and Crafts i alle fall...

Men dette hjelper vel bare hvis du bor i Oslo.

Skrevet

Gi meg litt hint om hva du leter etter så kan jeg jo se om jeg finner no? :)

Skrevet
Gi meg litt hint om hva du leter etter så kan jeg jo se om jeg finner no? :)

Takk :)

Leter etter en forholdsvis enkel tiara (en eller to "rader"...hvis du forstår hva jeg mener :-? - gjerne med perler :wink: )

Gjerne nettbutikk hvis det er mulig.... bor nok et godt stykke unna Oslo dessverre :o

Skrevet

Takk :)

Leter etter en forholdsvis enkel tiara (en eller to "rader"...hvis du forstår hva jeg mener :-? - gjerne med perler :wink: )

Gjerne nettbutikk hvis det er mulig.... bor nok et godt stykke unna Oslo dessverre :o

Jeg kan på det ALLER varmest anbefale dette nettstedet : www.tiaratown.com

De er LYNkjappe med ekspedering og veldig seriøse!!! Selv bestilte jeg denne hos dem! Fra jeg bestilte til den hentelappen lå i postkassa tok det ca 4-5 dager.

Anbefales!! :)

Skrevet

nr 1

nr 2 Den ser stor ut på bildet, men er bare et par cm høy. :)

Nr 3

Nr 4

Ingen av disse overstiger 3 cm i høyde så vidt jeg kunne se på beskrivelsen. :wink:

Skrevet

Jeg lager tiara for ssalg, og da kan du få tiaraen akkurat slik du vil ha den. Lager den gjerne i gull og med perler.

For mer informasjon, se min hjemmeside:

http://www.home.no/brudetiara

Skrevet

Nydelige tiaraer, Lurifuxa! Men jeg fant ingen priser? Klarer du finne?

M

Skrevet

Jeg henta de bildene på Ebay jeg... Kan sende deg pm. :-)

Skrevet

Nå har jeg funnet drømmetiaraen!! Surfet litt rundt på både norske og utenlandske sider, og fant ut at lisenett.no har fått inn en helt ny 2004 koleksion på tiaraer ;) der vare det mange gulltiaraer å velge mellom, og den jeg skal ha hadde de også på lager :)

Gjett hvem som er glad :kul:

Det er den første tiaraen jeg skal ha

http://www.lisenett.no/Brudetiara.shtml

Skrevet

Jeg skal ta meg en tur til paaleet, det er jo kjempevanskelig å finne og nesten ikke noe utvalg.

Skrevet

www.belladonna.no sine sider er under opparbeielse, men fy søren så mye fint de har! Vel verdt å titte innom den linken når det blir ferdig.....

Min tiara er kjøpt her.....

Skrevet

Kjøpte min tiara på Ebay. Ganske mye billigere enn de du får kjøpt på brudesalonger i Norge.

Her og her er bilder av min.

Skrevet

hva med denne ?

:o :hoho:

Hvm i alle dager ville tasset rundt med noe sånt?

M

Skrevet

Jo det skal jeg si deg...........BUSH og alle disse amerikankse bærtene med badedrakt på en scene som ikke liker krig og fred og sånn :grinele:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...