Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker mannen, men vi har ekstremt dårlig sex.

Begynner bli så fortvilet og lurer på om noen har noen gode tips å komme med.

Vi har vært sammen i ca 6år, og har det igrunn fint sammen. Med unntak av sex.

Jeg kommer lett, men ikke bare av samleie uten noen form for vorspiel. Ved stimulering av klitoris kommer jeg på få minutter om jeg vil.

Min mann vil ikke vorspiel, men rett på samleie i to min før han kommer. Ruller seg over og er fornøyd. Jeg kommer aldri, noe han bryr seg fint lite om.

Jeg har tatt dette opp ned han mange ganger. Jeg har og kjøpt en liten og stillestående klitorisstimulator. Denne liker han ikke og blir bare sur om jeg tar frem. Han har og blitt slapp en gang jeg tok den frem. Eneste han sa var at "du tenner ikke på meg du" og er sur fordi jeg trenger noe annet enn bare han.

Jeg har forsøkt si at det er helt vanlig p ikke lommebok 2min av bare samleie som dame, men dette fnyser han bare han.

Vi har heller aldri noe annet enn misjonær. Jeg vet han vil jeg skal ri han, men det frister liksom ikke helt uten noe "oppvarming".

Med mine x-ekser kom jeg alltid flere ganger under sex. Og vi hadde sex i senga, sofaen, ute i naturen, stuebordet, dusjen+++ Jeg savner dette.

Hva kan jeg gjøre?? Jeg har forsøkt snakke med han; det blir tatt som kritikk av han.

Jeg har kjøpt sexy undertøy; det skjønner han inne poenget med. Det skal jo bare av uansett.

Jeg har kjøpt vibrator og sex spill; dette tar han som kritikk på at han selv ikke er nok for meg.

Jeg elsker han, men begynner bli seksuelt frustrert! Leker med meg selv hver dag om sjansen byr seg. Men savner god sex med en annen enn meg selv.

Jeg blir hyppig sjekket opp da jeg reiser mye i jobb. Jeg har aldri vært utro, men begynner kjenne fantasiene dukke opp. Uff, føles ikke bra. Men jeg kan ikke forstå hvordan han kan være glad med 2min sex der bare han kommer. Det sexlivet vi har nå gir meg null, jeg gjør det kun fordi jeg føler sex er viktig i ett ekteskap.

Kan legge til st vi er begge sunne, midt i 30-årene og vi har ikke barn.

Tips/triks/råd??

Anonym poster: b7e78b8dbb3d261b65df179a6a58a4c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker mannen, men vi har ekstremt dårlig sex.

Begynner bli så fortvilet og lurer på om noen har noen gode tips å komme med.

Vi har vært sammen i ca 6år, og har det igrunn fint sammen. Med unntak av sex.

Jeg kommer lett, men ikke bare av samleie uten noen form for vorspiel. Ved stimulering av klitoris kommer jeg på få minutter om jeg vil.

Min mann vil ikke vorspiel, men rett på samleie i to min før han kommer. Ruller seg over og er fornøyd. Jeg kommer aldri, noe han bryr seg fint lite om.

Jeg har tatt dette opp ned han mange ganger. Jeg har og kjøpt en liten og stillestående klitorisstimulator. Denne liker han ikke og blir bare sur om jeg tar frem. Han har og blitt slapp en gang jeg tok den frem. Eneste han sa var at "du tenner ikke på meg du" og er sur fordi jeg trenger noe annet enn bare han.

Jeg har forsøkt si at det er helt vanlig p ikke lommebok 2min av bare samleie som dame, men dette fnyser han bare han.

Vi har heller aldri noe annet enn misjonær. Jeg vet han vil jeg skal ri han, men det frister liksom ikke helt uten noe "oppvarming".

Med mine x-ekser kom jeg alltid flere ganger under sex. Og vi hadde sex i senga, sofaen, ute i naturen, stuebordet, dusjen+++ Jeg savner dette.

Hva kan jeg gjøre?? Jeg har forsøkt snakke med han; det blir tatt som kritikk av han.

Jeg har kjøpt sexy undertøy; det skjønner han inne poenget med. Det skal jo bare av uansett.

Jeg har kjøpt vibrator og sex spill; dette tar han som kritikk på at han selv ikke er nok for meg.

Jeg elsker han, men begynner bli seksuelt frustrert! Leker med meg selv hver dag om sjansen byr seg. Men savner god sex med en annen enn meg selv.

Jeg blir hyppig sjekket opp da jeg reiser mye i jobb. Jeg har aldri vært utro, men begynner kjenne fantasiene dukke opp. Uff, føles ikke bra. Men jeg kan ikke forstå hvordan han kan være glad med 2min sex der bare han kommer. Det sexlivet vi har nå gir meg null, jeg gjør det kun fordi jeg føler sex er viktig i ett ekteskap.

Tips/triks/råd??

TS igjen:-)

Ble litt skrivefeil, taster fra mobilen og den har noen underlige retninger av og til. Men dere skjønner vel hva jeg mener.

Kan og legge til at vi koser mye, så den nærheten er bra. Er sex som er et trist kapittel.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at du er frustrert - da jeg leste overskriften tenkte jeg at du nettopp hadde møtt en ny partner, og at en kunne råde deg til å snakke om det... men det er jo noe annet når man har vært sammen i mange år og det likevel er så kjipt. Jeg krever ikke så mye i senga, men hadde virkelig slitt om sexen var som du beskriver...

Hvorfor vil han ikke ha forspill? Har han aldri stimulert deg med fingre eller munn? Mulig han har veldig dårlig selvtillit på området, i så fall gjør det kanskje ting verre at du har sexleketøy du vil inkludere (selv om det er en "barnslig" reaksjon av ham er det nokså naturlig om han føler det sånn). Sexy undertøy, spill osv er ikke noe alle bryr seg om. Jeg har en kjæreste som er veldig glad i sex, som har et avklart forhold til sine "greier" og som jeg vet har prøvd mye rart, men han sier han ikke tenner på undertøy. Så her snakker dere på en måte forbi hverandre, eller; du prøver å få ham med, uten å egentlig forstå ham. Han har selvsagt også et ansvar, men kommunikasjonen er på helt feil spor, virker det som.

Dere trenger virkelig å snakke om dette. Kanskje dere bør gå til sexolog? Du tenker kanskje at det er han som har et problem og er den som bør oppsøke hjelp/løse problemet, men jeg tror det er lurere å løse det sammen.

Anonym poster: 388861c6c89a69b3ce8bab9fd23f055e

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at du er frustrert - da jeg leste overskriften tenkte jeg at du nettopp hadde møtt en ny partner, og at en kunne råde deg til å snakke om det... men det er jo noe annet når man har vært sammen i mange år og det likevel er så kjipt. Jeg krever ikke så mye i senga, men hadde virkelig slitt om sexen var som du beskriver...

Hvorfor vil han ikke ha forspill? Har han aldri stimulert deg med fingre eller munn? Mulig han har veldig dårlig selvtillit på området, i så fall gjør det kanskje ting verre at du har sexleketøy du vil inkludere (selv om det er en "barnslig" reaksjon av ham er det nokså naturlig om han føler det sånn). Sexy undertøy, spill osv er ikke noe alle bryr seg om. Jeg har en kjæreste som er veldig glad i sex, som har et avklart forhold til sine "greier" og som jeg vet har prøvd mye rart, men han sier han ikke tenner på undertøy. Så her snakker dere på en måte forbi hverandre, eller; du prøver å få ham med, uten å egentlig forstå ham. Han har selvsagt også et ansvar, men kommunikasjonen er på helt feil spor, virker det som.

Dere trenger virkelig å snakke om dette. Kanskje dere bør gå til sexolog? Du tenker kanskje at det er han som har et problem og er den som bør oppsøke hjelp/løse problemet, men jeg tror det er lurere å løse det sammen.

Anonym poster: 388861c6c89a69b3ce8bab9fd23f055e

Takk for svar:-)

Jeg har og tenkt på sexolog, har og nevnt det for han. Men da ble han dritsur og sa at det skulle han ihvertfall aldri gå til.

I begynnelsen hadde vi litt oralsex, men det ble det fort slutt på. Jeg har spurt han om han ikke savner det, men da svarer han ikke. Bare grynter det bort. Vi har som regel sex om morgenen og da har jeg ikke så lyst til å suge han uten en kjapp dusj først. Jeg har flere ganger kommer til han når han er nydusjet og tilbudt mine tjenester:) men nei, da dytter han meg bort. Jeg har ofte dusjet og lagt meg ren og klar ved siden av han på morgenen, men ikke noe skjer.

Det kan være han er usikker. Vi prater ok om alle andre ting, men på sex låser det seg helt for han:(

Skrevet

Si til han at du ikke får orgasme uten at klitoris stimuleres og at det ikke har noe med om du tenner på han eller ikke.

• Liker 3
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Finn deg en som matcher deg bedre eller forbered deg på å si "Jeg vil ha et åpent forhold" eller være kronisk utro.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det hvertfall sånn at jeg ikke er fornøyd med mindre vi begge kommer. Er mann, forresten. Er selvfølgelig ganger hvor hun sier at i dag går det fint at ikke jeg kommer, og for eksempel rir meg til jeg kommer, men jeg sier alltid fra og gir henne mulighet til å stoppe opp for å få omgangen til å vare lenger. Jeg er ikke spesielt glad i de gangene bare jeg kommer.

Vi er alle forskjellige, men jeg hadde ikke greid å være fornøyd med at alltid bare jeg kommer - i tillegg til at 2 minutters sex er kjedelig for meg også. Vil gjerne at det skal holde lenger, og vi holder vel på i rundt en 20-30 minutter fra penetrasjon til jeg kommer.

Anonym poster: a2d7a7710e3a4ac5f559047a4a03e3d6

AnonymBruker
Skrevet

Si til han at du ikke får orgasme uten at klitoris stimuleres og at det ikke har noe med om du tenner på han eller ikke.

Det har jeg sagt mange mange ganger. Og det hjelper ingenting dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det hvertfall sånn at jeg ikke er fornøyd med mindre vi begge kommer. Er mann, forresten. Er selvfølgelig ganger hvor hun sier at i dag går det fint at ikke jeg kommer, og for eksempel rir meg til jeg kommer, men jeg sier alltid fra og gir henne mulighet til å stoppe opp for å få omgangen til å vare lenger. Jeg er ikke spesielt glad i de gangene bare jeg kommer.

Vi er alle forskjellige, men jeg hadde ikke greid å være fornøyd med at alltid bare jeg kommer - i tillegg til at 2 minutters sex er kjedelig for meg også. Vil gjerne at det skal holde lenger, og vi holder vel på i rundt en 20-30 minutter fra penetrasjon til jeg kommer.

Anonym poster: a2d7a7710e3a4ac5f559047a4a03e3d6

Sånn er ikke min mann dessverre:(

Æsj, kjenner jeg begynner bli lei. Men jeg har tro på ekteskapet og vil ikke gå pga av dette. Men kjenner dette tærer på.

I morges; to min ut inn sex, han ruller seg over og er glad og fornøyd med dagens start. Jeg leker med meg selv så fort han er i dusjen. Er jo så stusselig å ha det slik:(

Skrevet

Det verste mener jeg er at han ikke vil snakke om problemet. Og det er jo tydeligvis et problem. Som voksen mann må han da skjønne at sex er en viktig del av et forhold og det er få kvinner som fysisk klarer å ha samleie uten oppvarming.

Du har gjort ham oppmerksom på problemet og han nekter å søke en løsning? Da foreslår jeg at du ikke har sex med ham inntil han snur. Være utro mener jeg ikke er en god idé.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det verste mener jeg er at han ikke vil snakke om problemet. Og det er jo tydeligvis et problem. Som voksen mann må han da skjønne at sex er en viktig del av et forhold og det er få kvinner som fysisk klarer å ha samleie uten oppvarming.

Du har gjort ham oppmerksom på problemet og han nekter å søke en løsning? Da foreslår jeg at du ikke har sex med ham inntil han snur. Være utro mener jeg ikke er en god idé.

Ja, kanskje det. Er uansett jeg som tar initiativ 80% av gangene vi har sex.

Kanskje han bare er generellt uinteressant i sex? Men det virket ikke sånn den gang vi møttes, selv om han da og bare tenkte på seg selv.

Kjenner der begynner gå på selvtilliten min. Kanskje det er meg han ikke tenner på.

Skrevet

Du bør ta en seriøs prat med ham om dette. Er han klar over hvor viktig klitoris er for kvinner?

Du kan jo spørre ham om han ville akseptert å ha sex som ikke involverer penis, for det blir faktisk akkurat det samme. 75% av kvinner får IKKE orgasme av penetrering alene.

Det kan "aksepteres" dersom det kommer av uvitenhet, men hvis han faktisk ikke vil eller gidder må det hardere midler til. Hvis han var så lite interessert i min nytelse tror jeg nok jeg måtte tydd til siste mulighet (selvfølgelig etter samtaler) - sexnekt. Hvorfor skal du ha sex med ham bare for å tilfredsstille ham, når han nekter å tilfredsstille deg, og nekter å la deg tilfredsstille deg selv?

Har du spurt ham HVORFOR han ikke vil ha forspill? For jeg kan ikke se for meg at det er så ufattelig slitsomt at det er helt umulig å få til en gang i skuddåret...

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du bør ta en seriøs prat med ham om dette. Er han klar over hvor viktig klitoris er for kvinner?

Du kan jo spørre ham om han ville akseptert å ha sex som ikke involverer penis, for det blir faktisk akkurat det samme. 75% av kvinner får IKKE orgasme av penetrering alene.

Det kan "aksepteres" dersom det kommer av uvitenhet, men hvis han faktisk ikke vil eller gidder må det hardere midler til. Hvis han var så lite interessert i min nytelse tror jeg nok jeg måtte tydd til siste mulighet (selvfølgelig etter samtaler) - sexnekt. Hvorfor skal du ha sex med ham bare for å tilfredsstille ham, når han nekter å tilfredsstille deg, og nekter å la deg tilfredsstille deg selv?

Har du spurt ham HVORFOR han ikke vil ha forspill? For jeg kan ikke se for meg at det er så ufattelig slitsomt at det er helt umulig å få til en gang i skuddåret...

Jeg nå planlegge en prat til med han, men gruer meg ettersom det alle de andre gangene har endt i dårlig stemning og ikke noe bedre sex.

Vil ikke ta det opp i dag da vi er på ferie og stemningen ellers er god nå. Er så vanskelig når han ikke VIP prate og tar alt som en anklage.

Føler jeg har blitt kjip oppi det her og. Ar jeg aldri rir han osv.

Skrevet

Jeg nå planlegge en prat til med han, men gruer meg ettersom det alle de andre gangene har endt i dårlig stemning og ikke noe bedre sex.

Vil ikke ta det opp i dag da vi er på ferie og stemningen ellers er god nå. Er så vanskelig når han ikke VIP prate og tar alt som en anklage.

Føler jeg har blitt kjip oppi det her og. Ar jeg aldri rir han osv.

Forstår at det ikke er enkelt=)

Vil han aldri snakke om sex, altså? Ikke "positive" samtaler heller? Har han ingen fantasier, ingenting han har lyst å prøve, ingen fetisjer? Det må jo være utrolig trist hvis han bare ser på sex som muligheten til å få tømt seg, sex skal jo være mye mer enn det. Det skal jo være gøy, og ikke noe man vil bli ferdig med fortest mulig!

Jeg tror ikke jeg kunne levd med en mann som ikke hadde interesse for å snakke om sex, som nektet å tilfredsstille mine behov og som nærmest så på sex som en plikt. Ikke så mye pga min egen nytelse, men fordi det er en av de få tingene som skiller kjærester fra venner og fordi det er en utrolig viktig del av livet. Du er for ung til å ha et ræva sexliv!

Det kan jo også være at han bare er ufattelig usikker, at han føler han vet for lite om kvinners kropp og hvordan man tilfredsstiller kvinner. Så når du skal snakke med ham bør du kanskje si det på en pen måte, og spørre om han er usikker. Og å si at det er helt naturlig å være usikker, siden alle kvinner tross alt er forskjellige og det er helt umulig å lage en oppskrift på dette. Hvis han aksepterer dette kan du jo si at du er villig til å fortelle ham hvordan du liker det. Det er jo ikke noe hokus-pokus så lenge man får litt veiledning fra den personen man skal tilfredsstille...

Håper det ordner seg for dere :-)

• Liker 2
Skrevet

For en ego fyr, enten han vet det eller ikke. Sex uten klitorisstimuli, er kanskje best beskrevet som sex med penis uten å røre penishodet. Prøv å forklar han det. Kan godt være at det er behagelig, men det blir aldri fantastisk. Å få orgasme er ikke alt. Mange får aldri det, men når du sier du kan få det lett, er det direkte ufint av han å ikke gidde å prøve. En ekte livspartner, ønsker å se sin elskede tilfredstilt og lykkelig. Her må du ta tak i problemet med en gang, og da helst utenfor senga. Ta en ordentlig prat. Still krav til bedre sex, og still for alt i verden krav til bedre kommunikasjon.

AnonymBruker
Skrevet

For en ego fyr, enten han vet det eller ikke. Sex uten klitorisstimuli, er kanskje best beskrevet som sex med penis uten å røre penishodet. Prøv å forklar han det. Kan godt være at det er behagelig, men det blir aldri fantastisk. Å få orgasme er ikke alt. Mange får aldri det, men når du sier du kan få det lett, er det direkte ufint av han å ikke gidde å prøve. En ekte livspartner, ønsker å se sin elskede tilfredstilt og lykkelig. Her må du ta tak i problemet med en gang, og da helst utenfor senga. Ta en ordentlig prat. Still krav til bedre sex, og still for alt i verden krav til bedre kommunikasjon.

Hovedproblemet med å ta det opp er at han bare blir sur og ikke vil ha sex lenge etterpå. Sier bare at "du tenner ikke på meg" og blir mutt og sur.

Men jeg vet jeg må ta det opp igjen, må bare finne riktig tidspunkt! Kjenner jeg blir irritert av at han er så sykt ego!!!

Skrevet

Vet det ikke er så enkelt som det høres ut men du må stå på når han blir sutrete. Virket som han hiver et tantrum som en unge dom ikke vil gjøre eller vil ha noe, og du må klart si ifra at han får ikke komme før du kommer, og om han ikke skjønner hva som får deg til å komme, så må set hamres inn.

Du kan jo alltids leke med deg selv nær du vet han kan oppdage deg, og vare si at om han ikke gidder gjøre jobben sin, så må du jo gjøre det. Bare gni det inn at normale folk kommer ikke bare ved å være tent på noen, det går begge veier. "Idag kan du komme uten meg, det holder jo bare med at du er tent på meg, trenger ikke komme inn."

Ellers får eu ha lykke til og vurdere sidesprang, i slike tilfeller må det nesten være lov, han er for gammel til å gå "buhuu jeg må gjøre noe for henne."

AnonymBruker
Skrevet

Ja, da prøvde jeg ta det opp!

Han endte med å ta opp avisen og lese. Jeg ba han legge den fra seg og at dette er viktig for oss.

Liker du ikke at jeg bruker massasjeegget? Han:joda, greit det. Jeg: men det virker jo ikke slik når du blir mutt og sier jeg ikke tenner på deg.

Han: går greit. Jeg: men vil du ikke at jeg og skal komme: han: joda. Så tar han opp avisen igjen. Jeg: men savner du ikke at jeg suger deg? Jeg liker jo det. Han: går greit, men jeg orker ikke nå.

Nå gir jeg opp!!!!!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg hadde gitt opp om jeg var deg :(

Enten avsluttet, dersom du ikke er klar for resten av livet med 2 minutters og nix. egen nytelse, ingen opplevd aksept eller forståelse, ingen aksept for løsninger.

I praksis ingen aksept for deg som en seksuell kvinne og menneske.

Alternativt bare gjort oppmerksom på at jeg anså den innstillingen som full og hel aksept og godkjenning for at jeg fant en kar nr. 2 :opplyser:

Kjenner jeg blir oppgit og direkte sint når jeg forutsetter at det du forteller er helt sant.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gitt opp om jeg var deg :(

Enten avsluttet, dersom du ikke er klar for resten av livet med 2 minutters og nix. egen nytelse, ingen opplevd aksept eller forståelse, ingen aksept for løsninger.

I praksis ingen aksept for deg som en seksuell kvinne og menneske.

Alternativt bare gjort oppmerksom på at jeg anså den innstillingen som full og hel aksept og godkjenning for at jeg fant en kar nr. 2 :opplyser:

Kjenner jeg blir oppgit og direkte sint når jeg forutsetter at det du forteller er helt sant.

Det er dessverre helt sant. Blir oppgitt og lei meg. Men han er bra på så mange andre områder og jeg elsker han jo. Begynner lure på om han kan være aseksuell(?). Han har virkelig ingen interesse av om jeg kommer eller ikke. En gang spurte jeg hvorfor aldri han tok initiativ til å bruke hånd/munn/massasje egg på meg når vi har sex. " jeg har vel annet å tenke på når vi har sex da" svarte han:(

Jeg skal snart på jobbreise igjen, og vet jeg der vil møte to som jeg ver liker meg veldig godt. De har begge prøvd seg på meg ved tidligere anledninger. Tar meg i å begynne fantasere om å ha se med en av de. Men vet og at om mannen min finner ut av det vil han skilles tvert. Og jeg har alltid vært trofast og sagt ekteskapet er til døden. Men nå er jeg ikke sikker lenger. Kjenner jeg vil ha skikkelig god sex snart!!! (Rødmer)

Lyst til å kjøpe meg en dildo og, men en gang jeg nevnte det ble han sur.

What to do??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...