Gå til innhold

Lånekassen: penger sendt, vil være på konto i løpet av 1-3 dager

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... Dette sto i dag tidlig på mine sider. Kan det komme i dag? Eventulelt kan jeg være så heldig at de kommer i morgen (lørdag?) håper,håper!! Skikkelig blakk:p

Anonym poster: 43f604214054c910e9ee835abecaeb28

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Når jeg får den meldingen på sms og epost pleier pengene å være på konto allerede.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke fått sms da...men husker fra i fjor at de allerede var på konto.. Jaja, kommer vertfall på mandag da..:)

Anonym poster: 43f604214054c910e9ee835abecaeb28

Skrevet

Jeg fikk den meldingen på sms igår, og da var pengene på kontoen allerede. De er som regel litt trege med å sende ut den meldingen så da har pengene rukket komme.

Skrevet

Jeg fikk mine i går tidlig på dagen før sms en hadde kommet om at de ble overførst innen 1 til 2 virkedager :)

Skrevet

Har du sjekket nå? Jeg betalte semesteravgift på onsdag, i går var det registrert som betalt på studentweb og i morges lå meldingen om at alt var OK på Lånekassen - og nå er pengene på konto. :)

Skrevet

Kommer ikke pengene den 15.? :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg har fått pengene på konto, men ikke beskjed fra lånekassa enda :) Pleier å få beskjed flere dager etterpå.

Gjest Raindrops
Skrevet

Kommer ikke pengene den 15.? :)

I januar kommer pengene så snart alt er i orden rundt semesterstart. Iallefall på høyere utdanning :)

• Liker 1
Skrevet

I januar kommer pengene så snart alt er i orden rundt semesterstart. Iallefall på høyere utdanning :)

Aha, jeg har alltid trodd de kom 15. :gjeiper: Burde kanskje sjekke nettbanken oftere :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk pengene i går morges og sms på ettermiddagen. Jeg har ikke betalt semesteravgiften enda.

Anonym poster: 320ae081427915de36ae42122de7a06a

Skrevet

Samme her - fikk sms med 'pengene er på konto innen 1-3 virkedager', og da var det allerede overført (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...