Gå til innhold

I morgen har vi en toåring

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og det er egentlig helt sprøtt. Det er utrolig så fort tiden går når man får barn. I dag skal jeg kysse masse på ettåring-hår. I morgen tror jeg han skal få sin første hårklipp. Kanskje. Kvier meg litt, for han har de deiligste nakkekrøller. Samtidig kan han ikke ha babyfjon for alltid, og nå blir han jo hele to år, storgutten. :)

Endret av Moderfavn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaa....grattis <3.

• Liker 1
Skrevet

Så koselig innlegg <3.

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! Dere har er spennende år foran dere :)

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer! :)

Vi fikk en toåring forleden, men siden vi var sjuke alle sammen har vi "utsatt" bursdagen til alle er på beina, så da blir det gaver og feiring i nær framtid.

Det er utrolig hvor fort det går og hvor raskt de vokser. Så rart å tenke på at for to år siden på denne tiden var livet noe helt annet og alt var nytt og spennende, og kanskje litt skummelt :)

• Liker 1
Skrevet

Takk! Vi har allerede fått følt litt på toåringtrassen, men ikke i så stor grad. Og nye ord kommer på løpende bånd. Det er en herlig tid. :)

Skrevet

Gratulerer! :)

Vi fikk en toåring forleden, men siden vi var sjuke alle sammen har vi "utsatt" bursdagen til alle er på beina, så da blir det gaver og feiring i nær framtid.

Det er utrolig hvor fort det går og hvor raskt de vokser. Så rart å tenke på at for to år siden på denne tiden var livet noe helt annet og alt var nytt og spennende, og kanskje litt skummelt :)

Vi har utsatt feiring en uke vi også. Vi har såvidt blitt friske selv, men vi rakk å smitte besteforeldrene som nå er mer influensasyke enn de noen gang før har vært. Utsetter til alle er på beina igjen. :)

Skrevet

Vi har utsatt feiring en uke vi også. Vi har såvidt blitt friske selv, men vi rakk å smitte besteforeldrene som nå er mer influensasyke enn de noen gang før har vært. Utsetter til alle er på beina igjen. :)

Det er greit sånn sett når de "bare" blir to og ikke helt har noe forhold til bursdager enda. Ser for meg at et sånt stunt hadde vært vanskeligere når vi skal feire fire og fem år ;)

God bedring til besteforeldre, håper de kommer seg raskt på beina :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...