Gå til innhold

Jeg er håpløs på å sette sammen et antrekk!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er den i venninnegjengen som er håpløs på klær, og bruker gjerne (ikke at det er noe galt i seg selv) samme kjolen om og om igjen. Men å style den forskjellig fra gang til gang er en annen sak..

Jeg skulle gjerne betalt noen for å være min stylist når jeg er på shopping, så ille er jeg!

Saken er nå at imorgen skal jeg på en ny fest, og denne kjolen begynner selv i mine øyne å være veldig velbrukt. Jeg skal våge meg på shopping i dag, for å finne noen plagg.

Hva skal jeg se etter?

Ser jeg etter kjole, så må den passe kroppsfasongen min, ikke ha bare skuldre for det fremhever de kraftige armene mine. Jeg er halvslank/normal, men kroppsfasongen min er litt firkantete. Så om jeg går for kjole må den også ha en jakke (?) til, noe som i mine øyne skjuler for mye av kjolen til tider.

Ser jeg etter skjørt, så må jeg også se etter overdeler. Mye styr, tips der ute?

Noe jeg prøvde ut en gang, etter inspirasjon her inne, var å gå med mørk bukse/topp. Dette var den kvelden jeg følte meg finest av alle kveldene så langt, jeg nevnte jeg brukte den samme kjolen om og om igjen. Det stemmer kanskje ikke 100%, men det er den jeg faller tilbake på. (Svart blondekjole som var så pop i fjor)

Jeg er 1,65 høy, veier ca 52 kg, har slank midje men ellers en "mandig" kropp. (Hilary Duff på uredigerte bilder)

Anonym poster: 789d85f5bcfa15e54d245f512abf6828

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre en av venninnene dine om hjelp? Har du noen du stoler på som "ser" kroppsformen din og som kan style? Jeg syns ofte det er lettere å finne klær til andre enn meg selv...

Et tips er å ta utgangspunkt i enkeltplagg du har hjemme som du liker og som du syns du ser bra ut i, for deretter å finne plagg som passer til disse. Da er det enkeltplagg, kanskje bare accessorier du ser etter, noen som kanskje gjør shoppingturen litt mer overkommelig...? Ta på deg plagget og prøv å ha åpent sinn... :) Kanskje du kan sette deg ikveld å kikke på nettsidene til H&M, Nelly.com, Ellos osv for å se om du finner plagg du tror kan passe til buksa/toppen? På den måten vet du litt hva du kanskje skal kikke etter imorra... :)

Lykke til!!!! :)

Anonym poster: 6e894244ce8e2fb22b952f6a4317fe5f

Skrevet

jeg så ikke mye av fasongen... prøv denne...

body-shapes.jpeg

Skrevet

Hva med et blyantskjørt og bluse? Da slipper du å ha jakke til?

AnonymBruker
Skrevet

Hva med et blyantskjørt og bluse? Da slipper du å ha jakke til?

Perfekt! Det skal jeg lete etter fremover! Fant i skapet mitt et skjørt og en bluse kjøpt i fjor, ubrukt selvsagt. Aldri tenkt tanken, men de passer bra ilag og ser ikke kjedelig ut ;) Takk!

Jeg gikk litt med ei venninne for å lete klær, men fant ikke noe- men som nevnt over så ble det slik at jeg fant masse hun kledde ;)

Kroppsfasongen min er en blanding av timeglass og rektangel, om det er mulig. Kanskje bare rektangel? Ser fort "mann" ut i diverse klær, pga benbygning som ikke er så liten og nett.

Takk for svar dere :)

Anonym poster: 789d85f5bcfa15e54d245f512abf6828

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...